Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, zlokalizowanych w Katowickiej, w opcji z zupełnie darmową dostawą.
Jak pokazuje raport „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, przygotowany na zlecenie Santander Consumer Banku, już co czwarty Polak decyduje się na zamawianie jedzenia online. Podążając za aktualnymi preferencjami konsumentów Galeria Katowicka przygotowała rozwiązanie, które zadowoli nie tylko klientów, ale też pozwoli wesprzeć najemców gastronomicznych. Celem nowo powstałej inicjatywy „Dowozimy za free” jest zachęcenie do korzystania z oferty restauracji znajdujących się w katowickiej galerii.
- Od początku pandemii wdrażamy rozwiązania mające na celu wsparcie naszych najemców i zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Wychodząc naprzeciw ostatnim trendom konsumenckim wprowadziliśmy usługę „Dowozimy za free”, w której to nie klienci czy najemcy, ale Galeria Katowicka w całości pokrywa koszty dowozu posiłków – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
Bezpłatna dostawa, dostępna w ramach „Dowozimy za free”, obowiązuje w promieniu 10 kilometrów od katowickiego centrum handlowego, a cały proces zamówienia odbywa się online. Mechanizm jest niezwykle prosty. Klienci po wejściu na stronę Galerii Katowickiej wybierają odpowiedni lokal, a następnie zamawiają dowolne pozycje z menu. Z usługi można skorzystać pod adresem: galeriakatowicka.eu/bezplatny-dowoz. Obecnie w akcji biorą udział Pasibus, Sushi Do, Moodro City oraz wkrótce Papa Diego, choć w planach jest objęcie usługą większej liczby lokali.
Po ponownym otwarciu centrów handlowych Galeria Katowicka nadal funkcjonuje w najwyższym reżimie sanitarnym, przypominając swoim klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, dezynfekcja rąk oraz zasłanianie ust i nosa.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.