Komunikaty PR

Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy

2021-02-11  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, zlokalizowanych w Katowickiej, w opcji z zupełnie darmową dostawą.

Jak pokazuje raport „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, przygotowany na zlecenie Santander Consumer Banku, już co czwarty Polak decyduje się na zamawianie jedzenia online. Podążając za aktualnymi preferencjami konsumentów Galeria Katowicka przygotowała rozwiązanie, które zadowoli nie tylko klientów, ale też pozwoli wesprzeć najemców gastronomicznych. Celem nowo powstałej inicjatywy „Dowozimy za free” jest zachęcenie do korzystania z oferty restauracji znajdujących się w katowickiej galerii.  

- Od początku pandemii wdrażamy rozwiązania mające na celu wsparcie naszych najemców i zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Wychodząc naprzeciw ostatnim trendom konsumenckim wprowadziliśmy usługę „Dowozimy za free”, w której to nie klienci czy najemcy, ale Galeria Katowicka w całości pokrywa koszty dowozu posiłków – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Bezpłatna dostawa, dostępna w ramach „Dowozimy za free”, obowiązuje w promieniu 10 kilometrów od katowickiego centrum handlowego, a cały proces zamówienia odbywa się online. Mechanizm jest niezwykle prosty. Klienci po wejściu na stronę Galerii Katowickiej wybierają odpowiedni lokal, a następnie zamawiają dowolne pozycje z menu. Z usługi można skorzystać pod adresem: galeriakatowicka.eu/bezplatny-dowoz. Obecnie w akcji biorą udział Pasibus, Sushi Do, Moodro City oraz wkrótce Papa Diego, choć w planach jest objęcie usługą większej liczby lokali.

Po ponownym otwarciu centrów handlowych Galeria Katowicka nadal funkcjonuje w najwyższym reżimie sanitarnym, przypominając swoim klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, dezynfekcja rąk oraz zasłanianie ust i nosa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.