Komunikaty PR

Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy

2021-02-11  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, zlokalizowanych w Katowickiej, w opcji z zupełnie darmową dostawą.

Jak pokazuje raport „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, przygotowany na zlecenie Santander Consumer Banku, już co czwarty Polak decyduje się na zamawianie jedzenia online. Podążając za aktualnymi preferencjami konsumentów Galeria Katowicka przygotowała rozwiązanie, które zadowoli nie tylko klientów, ale też pozwoli wesprzeć najemców gastronomicznych. Celem nowo powstałej inicjatywy „Dowozimy za free” jest zachęcenie do korzystania z oferty restauracji znajdujących się w katowickiej galerii.  

- Od początku pandemii wdrażamy rozwiązania mające na celu wsparcie naszych najemców i zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Wychodząc naprzeciw ostatnim trendom konsumenckim wprowadziliśmy usługę „Dowozimy za free”, w której to nie klienci czy najemcy, ale Galeria Katowicka w całości pokrywa koszty dowozu posiłków – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Bezpłatna dostawa, dostępna w ramach „Dowozimy za free”, obowiązuje w promieniu 10 kilometrów od katowickiego centrum handlowego, a cały proces zamówienia odbywa się online. Mechanizm jest niezwykle prosty. Klienci po wejściu na stronę Galerii Katowickiej wybierają odpowiedni lokal, a następnie zamawiają dowolne pozycje z menu. Z usługi można skorzystać pod adresem: galeriakatowicka.eu/bezplatny-dowoz. Obecnie w akcji biorą udział Pasibus, Sushi Do, Moodro City oraz wkrótce Papa Diego, choć w planach jest objęcie usługą większej liczby lokali.

Po ponownym otwarciu centrów handlowych Galeria Katowicka nadal funkcjonuje w najwyższym reżimie sanitarnym, przypominając swoim klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, dezynfekcja rąk oraz zasłanianie ust i nosa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024 Biuro prasowe
2024-05-27 | 14:00

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają
Handel NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
2024-05-27 | 01:00

NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco
Handel SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
2024-05-25 | 18:30

SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet

SwipBox planuje wdrożenie cyfrowego rozwiązania do etykietowania, które ułatwi obieg opakowań wielokrotnego użytku. Rozwiązanie jest obecnie na etapie testów rynkowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.