Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępne

2020-11-18  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Choć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie można załatwić sporo podstawowych spraw - od spożywczych zakupów po krawieckie wsparcie. Galeria Klif dba o bezpieczeństwo kupujących. 

Ogłoszone przez rząd informacje dotyczące galerii handlowych, ograniczyły funkcjonowanie niektórych sklepów, jednak część z nich jest nadal otwarta dla klientów, a korzystanie z nich jest bezpieczne. Galeria Klif to nie tylko gdyńskie centrum mody, ale także galeria przyjazna swoim sąsiadom - poprzez przemyślany dobór sklepów i punktów usługowych zapewnia spełnienie podstawowych, codziennych potrzeb klientów. 

Co jest otwarte?

Apteki i drogerie. W Klifie możemy skorzystać z apteki Super-Pharm, zlokalizowanej na parterze galerii oraz z dwóch drogerii: Rossmann oraz Ziaja - oba sklepy znajdują się również na parterze centrum. 

Zakupy zrobimy także w księgarni Empik oraz w kiosku InMedio. Nie musimy się obawiać o potrzeby naszych pupili, bowiem czynny jest salon ZOO Karina. Do swoich salonów zapraszają przedstawiciele sieci komórkowych: Orange i T-Mobile. 

Czynne są także sklepy spożywcze. W Galerii Klif to nie tylko duży supermarket EUROSPAR, który zaprasza na codzienne zakupy, ale także sklepy Czas na Herbatę, Piekarnia M. Szydłowski, Cukiernia Sowa czy sklep winiarski Festus. 

Klienci galerii mogą skorzystać także z punktów usługowych. Otwarte są salony optyczne Optical Christex i Vision Express. Czynny jest również salon fryzjerski Dorota. Usługi krawieckie oferuje salon Emanuel Berg (otwarty we wtorki i piątki w godzinach 10:00 - 18:00). Pralnia EBS, oprócz usług w centrum, oferuje także odbiór prania z mieszkania. 

Wszystkie wymienione wyżej sklepy, z wyjątkiem EUROSPAR, czynne są w standardowych godzinach otwarcia galerii, tj. od poniedziałku do soboty od godziny 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od godziny 10:00 do 20:00. EUROSPAR zaprasza klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 21:30, a w niedziele handlowe od 9:30 do 20:30. W dni powszednie od 10:00 do 12:00 obowiązują godziny dla seniorów. 

Gastronomia na wynos i w dostawie do domu czy biura

Działa również strefa gastronomiczna, ale wyłącznie z opcją na wynos lub w dostawie. Swój asortyment na dowóz oferuje Cukiernia Sowa na terenie Gdyni, Sopotu, Rumi, Redy, Wejherowa i Gdańska Osowy. Jedzenie można zamówić także z orientalnej restauracji Silver Dragon, która w swoim menu ma dania kuchni wietnamskiej i tajskiej. McDonald’s realizuje zamówienia z dowozem za pośrednictwem Uber Eats lub Glovo. 

***
Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1]. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.