Komunikaty PR

Galeria Klif wita Tatuum. To kolejna polska marka modowa w gdyńskim centrum

2021-05-25  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Tatuum to kolejna marka modowa, która wybrała Galerię Klif. Na pierwszym piętrze galerii otworzył się Seasonal Store Tatuum - nowy koncept sprzedażowy tej polskiej firmy. “Otwieramy sklepy większe niż dotychczas, z szerszą, wielosezonową ofertą” - zapowiadają przedstawiciele marki. 

W piątek 21 maja liczący ponad 170 mkw. w Galerii Klif otworzył się salon Tatuum. Jak zapowiadają przedstawiciele marki, to zupełnie nowy koncept, wpisujący się w ekologiczny, zgodny z naturą styl życia.

- Nasz nowy koncept zakłada sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach. Klienci będą mogli zakupić w przystępnych cenach sprawdzony i doceniony asortyment z poprzednich kolekcji - mówi Maria Koczaska Sahni, Trade Marketing Manager Tatuum. - Tworzymy wielosezonową, jakościową modę inspirowaną naturą. Miło nam, że to właśnie w Galerii Klif otwieramy nasz kolejny sklep w tym nowym formacie.  

- Nie tworzymy mody na chwilę - dodaje Koczaska Sahni z Tatuum. -  Dbamy o to, by nasi Klienci mogli skomponować z naszych modeli szafę kapsułową, uzupełnianą modelami z nowych kolekcji. Kolejne produkty tworzymy z rozwagą, dzięki której wiemy, że kolory i kroje z różnych lat będą ze sobą współgrały w szafie kupujących. Jednocześnie dbamy o wysoką jakość naszego produktu, bo staramy się każdego dnia wykonywać kroki ku przyszłości bardziej zrównoważonej mody. 

To kolejna marka pozyskana przez Galerię Klif w trudnym dla branży handlowej okresie pandemii. 

- Tatuum wzbogaca ofertę modową Galerii Klif - mówi Mariola Rogóż, dyrektorka Galerii Klif. -  Mimo lockdownu i ograniczeń, które dotknęły centra handlowe, intensywnie pracowaliśmy nad nowymi projektami. Efektem jest pozyskanie marek z branży sportowej - FITANU. COM, finansowej - Tavex, a także z gastronomii, którą reprezentują Yoho Sushi Bar&Restaurant oraz Amber Coffee&Bakery. Te otwarcia traktujemy, jako wyraz zaufania do Galerii Klif.

Jak zapowiada Mariola Rogóż, na klientki i klientów Galerii Klif czekają kolejne atrakcyjne otwarcia. Warto śledzić media społecznościowe galerii, bo atrakcyjnych wydarzeń nie zabraknie.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.