Galeria Krakowska z jedynym w Polsce sklepem Courir
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Galerii Krakowskiej został otwarty jedyny w Polsce salon Courir. Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie. Sklep w największej Galerii w centrum Krakowa ma 153 mkw. powierzchni i wyróżnia się na tle innych butików w tej części Europy aranżacją w koncepcie premium.
Courir (z francuskiego „biegać”) zadebiutował w Polsce w stolicy Małopolski. Nowo otwarty koncept w Galerii Krakowskiej oferuje klientom całą gamę sneakersów. Wśród dostępnych marek można znaleźć te znane na świecie: Nike, Jordan, Adidas, Puma, New Balance, Vans, Converse, Fila, CAT, Dr. Martens, Timberland, Lacoste czy Havaianas. Ważnym punktem oferty są również produkty SMU, czyli asortyment marek dedykowany wyłącznie sieci Courir.
Salon w koncepcie premium w Galerii Krakowskiej został urządzony w taki sposób, aby wyeksponować ponad 500 modeli obuwia. Ekspozycja została uzupełniona o podświetlone meble i ściany. Minimalistyczny wystrój pozwala skupić się na produktach, których w przestrzeni sklepu jest sporo – oprócz sneakersów klienci znajdą tu odzież i akcesoria znanych sportowych marek.
Francuska sieć Courir została założona w 1980 roku. Na rynku francuskim marka posiada ponad 250 sklepów, co czyni ją największą siecią tego typu w kraju. Poza Francją, sklepy Courir są obecne w ponad 50 lokalizacjach na całym świecie.
Salon Courir w Galerii Krakowskiej jest jedynym sklepem marki w Polsce. Znajduje się na poziomie -1.
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.