Galeria Krakowska z nowymi butikami marek premium
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Wiosenno-letni sezon w Galerii Krakowskiej upływa pod znakiem nowości. Oferta największej Galerii w centrum Krakowa została wzbogacona o salony marek premium: Pinko, Hexeline oraz słynącej z personalizowanej biżuterii Lilou.
Galeria Krakowska rozwija segment premium. Do grona najemców dołączyły trzy znane i pożądane na całym świecie marki: włoskie Pinko oraz rodzime Hexeline i Lilou. Cieszy nas fakt, że tak prestiżowe i rozpoznawalne marki otworzyły swoje salony właśnie teraz w Galerii Krakowskiej, doceniając tym samym naszą silną pozycję wśród centrów handlowych w Krakowie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Dysponujemy jedną z największych ofert modowych w regionie, którą teraz, dzięki nowo pozyskanym markom, jeszcze bardziej wzmacniamy. Świadczy to o dużym zaufaniu ze strony sieci handlowych wobec Galerii Krakowskiej – dodaje Jarosław Szymczak.
Wystrój butiku Lilou z atelier o powierzchni 60 mkw. idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji, z jakimi kojarzy się Lilou. W butiku w Galerii Krakowskiej klienci znajdą kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W butiku znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.
Powierzchnia salonu Pinko wynosi 50 mkw., a sam design nawiązuje do najnowszego konceptu włoskiej marki. Bambusy z charakterystycznymi, kontrastującymi liśćmi ozdabiają salon i pozwalają na jeszcze bardziej atrakcyjną prezentację kultowych torebek LOVE BAG. Oprócz nich klienci znajdą tu najnowszą kolekcję wiosna-lato 2021, a wśród niej długie sukienki i spódnice maxi w przewiewnych i luźnych krojach. Paleta składająca się z neutralnych i naturalnych kolorów łączy się z ziemistymi i wodnistymi tonami, tworząc dynamiczną harmonię.
W salonie Hexeline klientki znajdą ubrania i dodatki z najwyższej jakości materiałów. Klasyczne wzory i ponadczasowe kroje tworzą kwintesencję kobiecej elegancji. Butik polskiej marki, dedykowanej kobietom sukcesu, ma 90 mkw. powierzchni. Został urządzony w minimalistycznym i eleganckim stylu, spójnym z całą koncepcją dynamicznie rozwijającej się marki.
Wszystkie nowe salony (Lilou, Pinko, Hexeline) znajdują się na poziomie 0 w Galerii Krakowskiej.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.