Galeria Krakowska z nowymi butikami marek premium
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Wiosenno-letni sezon w Galerii Krakowskiej upływa pod znakiem nowości. Oferta największej Galerii w centrum Krakowa została wzbogacona o salony marek premium: Pinko, Hexeline oraz słynącej z personalizowanej biżuterii Lilou.
Galeria Krakowska rozwija segment premium. Do grona najemców dołączyły trzy znane i pożądane na całym świecie marki: włoskie Pinko oraz rodzime Hexeline i Lilou. Cieszy nas fakt, że tak prestiżowe i rozpoznawalne marki otworzyły swoje salony właśnie teraz w Galerii Krakowskiej, doceniając tym samym naszą silną pozycję wśród centrów handlowych w Krakowie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Dysponujemy jedną z największych ofert modowych w regionie, którą teraz, dzięki nowo pozyskanym markom, jeszcze bardziej wzmacniamy. Świadczy to o dużym zaufaniu ze strony sieci handlowych wobec Galerii Krakowskiej – dodaje Jarosław Szymczak.
Wystrój butiku Lilou z atelier o powierzchni 60 mkw. idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji, z jakimi kojarzy się Lilou. W butiku w Galerii Krakowskiej klienci znajdą kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W butiku znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.
Powierzchnia salonu Pinko wynosi 50 mkw., a sam design nawiązuje do najnowszego konceptu włoskiej marki. Bambusy z charakterystycznymi, kontrastującymi liśćmi ozdabiają salon i pozwalają na jeszcze bardziej atrakcyjną prezentację kultowych torebek LOVE BAG. Oprócz nich klienci znajdą tu najnowszą kolekcję wiosna-lato 2021, a wśród niej długie sukienki i spódnice maxi w przewiewnych i luźnych krojach. Paleta składająca się z neutralnych i naturalnych kolorów łączy się z ziemistymi i wodnistymi tonami, tworząc dynamiczną harmonię.
W salonie Hexeline klientki znajdą ubrania i dodatki z najwyższej jakości materiałów. Klasyczne wzory i ponadczasowe kroje tworzą kwintesencję kobiecej elegancji. Butik polskiej marki, dedykowanej kobietom sukcesu, ma 90 mkw. powierzchni. Został urządzony w minimalistycznym i eleganckim stylu, spójnym z całą koncepcją dynamicznie rozwijającej się marki.
Wszystkie nowe salony (Lilou, Pinko, Hexeline) znajdują się na poziomie 0 w Galerii Krakowskiej.
![Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1821075663,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
![Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1638682860,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
![Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_801770450,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/warszawa6,w_274,_small.jpg)
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ige-azja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.