Galeria Krakowska z nowymi butikami marek premium
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Wiosenno-letni sezon w Galerii Krakowskiej upływa pod znakiem nowości. Oferta największej Galerii w centrum Krakowa została wzbogacona o salony marek premium: Pinko, Hexeline oraz słynącej z personalizowanej biżuterii Lilou.
Galeria Krakowska rozwija segment premium. Do grona najemców dołączyły trzy znane i pożądane na całym świecie marki: włoskie Pinko oraz rodzime Hexeline i Lilou. Cieszy nas fakt, że tak prestiżowe i rozpoznawalne marki otworzyły swoje salony właśnie teraz w Galerii Krakowskiej, doceniając tym samym naszą silną pozycję wśród centrów handlowych w Krakowie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Dysponujemy jedną z największych ofert modowych w regionie, którą teraz, dzięki nowo pozyskanym markom, jeszcze bardziej wzmacniamy. Świadczy to o dużym zaufaniu ze strony sieci handlowych wobec Galerii Krakowskiej – dodaje Jarosław Szymczak.
Wystrój butiku Lilou z atelier o powierzchni 60 mkw. idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji, z jakimi kojarzy się Lilou. W butiku w Galerii Krakowskiej klienci znajdą kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W butiku znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.
Powierzchnia salonu Pinko wynosi 50 mkw., a sam design nawiązuje do najnowszego konceptu włoskiej marki. Bambusy z charakterystycznymi, kontrastującymi liśćmi ozdabiają salon i pozwalają na jeszcze bardziej atrakcyjną prezentację kultowych torebek LOVE BAG. Oprócz nich klienci znajdą tu najnowszą kolekcję wiosna-lato 2021, a wśród niej długie sukienki i spódnice maxi w przewiewnych i luźnych krojach. Paleta składająca się z neutralnych i naturalnych kolorów łączy się z ziemistymi i wodnistymi tonami, tworząc dynamiczną harmonię.
W salonie Hexeline klientki znajdą ubrania i dodatki z najwyższej jakości materiałów. Klasyczne wzory i ponadczasowe kroje tworzą kwintesencję kobiecej elegancji. Butik polskiej marki, dedykowanej kobietom sukcesu, ma 90 mkw. powierzchni. Został urządzony w minimalistycznym i eleganckim stylu, spójnym z całą koncepcją dynamicznie rozwijającej się marki.
Wszystkie nowe salony (Lilou, Pinko, Hexeline) znajdują się na poziomie 0 w Galerii Krakowskiej.
Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress
Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego
Polskie Marki na Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.