Galeria Północna rusza z akcją walentynkową
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Galeria Północna ponownie otwiera sklepy i zaprasza klientów do udziału w akcji walentynkowej. Ma ona zachęcić odwiedzających do wysyłania bliskim osobom miłych wiadomości, które dodadzą otuchy w tym trudnym czasie.
Pandemia koronawirusa wymusiła wiele zmian zarówno w sektorze gospodarczym, jak i społecznym. W marcu minie rok od wprowadzenia pierwszych obostrzeń przez co większość osób z coraz większą niecierpliwością oczekuje powrotu do normalności. Chcąc umilić ten trudny okres Galeria Północna przygotowała dla swoich klientów nietypową akcję walentynkową pod hasłem „Wkrótce będziemy blisko” oraz „Z miłością damy radę”.
Celem akcji jest zachęcenie odwiedzających do wysyłania walentynek nie tylko swojej drugiej połówce, ale także rodzicom, dziadkom, najlepszej przyjaciółce czy innym bliskim osobom, na których nam zależy. Nie zawsze musi to być wyznanie miłości. Wystarczy miłe słowo, które w obecnym czasie każdego podniesie na duchu i sprawi, że dzień stanie się lepszy.
„Od samego początku pandemii staramy się wspierać zarówno naszych klientów, jak i najemców. Mamy świadomość tego, że wiele osób jest teraz spragnionych rozrywki i towarzystwa bliskich osób, dlatego zorganizowaliśmy akcję walentynkową. Wierzymy, że nasz pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem i dostarczy odwiedzającym choć trochę radości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie ”- powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.
Do walentynki klienci mogą dołączyć również swoje zdjęcie. Na terenie Galerii Północnej, w pobliżu sklepu TK Maxx został ustawiony wielki napis „I ❤ YOU”, a za nim piękna walentynkowa animacja. Wspólnie tworzą wyjątkową scenerię, która ma zachęcić odwiedzających do zrobienia sobie zdjęcia na jej tle, a następnie wysłania jej do bliskich osób wraz z wiadomością, ile dla nas znaczą.
Wszyscy klienci mogą także wziąć udział w akcji promocyjnej, w ramach której można otrzymać maskotkę misia wielkości blisko 40 centymetrów. Aby odebrać upominek wystarczy zrobić zakupy w Galerii Północnej w dniach 6-11 lutego za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z dowodem zakupu do Punktu Informacji w dniach 12-13 lutego. Liczba nagród jest ograniczona, o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie promocji na stronie Galerii Północnej.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.