Galeria Zaspa otwarta od 4 maja
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedziałku wszystkie sklepy w Galerii Zaspa, z wyłączeniem salonu fryzjerskiego, kosmetycznego i klubu fitness, będą więc otwarte. Klienci idąc na zakupy, muszą jednak pamiętać o kilku ważnych i obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.
W związku ze stanem epidemicznym obowiązującym w naszym kraju i rozporządzeniem Ministra Zdrowia, w życie wprowadzonych zostało wiele restrykcji. W Galerii Zaspa nadal nieczynne będą klub fitness oraz salon fryzjerski i kosmetyczny. W dalszym ciągu działać będzie Domino’s Pizza i Cukiernia Sowa, jednak podobnie jak do tej pory, tylko w opcji zamówień na wynos lub z dowozem do domu. Na terenie pasażu handlowego nie można spożywać posiłków ani zakupionych produktów. Nową zasadą skierowaną do zmotoryzowanych Klientów jest też parkowanie samochodu na co drugim miejscu.
Galeria Zaspa przypomina również, że we wszystkich lokalach obowiązują zasady obecności 1 osoby na 15 mkw., zachowania odpowiedniego dystansu od drugiej osoby (2 metry) oraz w miarę możliwości stosowania płatności bezgotówkowych (karta płatnicza, telefon, smartwatch, BLIK). Wszyscy klienci zobligowani są także do stosowania jednorazowych rękawiczek, częstego mycia rąk oraz korzystania z płynu odkażającego dostępnego w sklepach i toaletach. Każda osoba przebywająca w galerii, musi też mieć zakryte usta i nos. Maseczki ochronne będzie można dokupić w Aptece DOZ zlokalizowanej na poziomie 0 w pawilonie zewnętrznym.
Od poniedziałku większość sklepów w Galerii Zaspa otwartych będzie w standardowych godzinach 09:00-21:00, sklep Intermarche od 6:00 do 22:00. Informacje na temat ewentualnych zmian dostępne będą na stronie internetowej www.galeriazaspa.pl oraz na fanpage’u na Facebooku.
MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
NPS – Net Promoter Score. Czy dalej jest wymierny?
SwipBox wprowadza rozwiązania elektronicznych etykiet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.