Komunikaty PR

Go! e-Commerce - bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z transformacji cyfrowe

2021-01-19  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Bocian
Izba Gospodarki Elektronicznej

Pańska
00-837 Warszawa
pr|eizba.pl| |pr|eizba.pl
662108088
https://eizba.pl/
Do pobrania Program ( 0.21 MB )

Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców znalazło się w ciężkiej sytuacji biznesowej. Na akcję składają się cykle bezpłatnych warsztatów online, które pozwolą wielu biznesom na odnalezienie się w nowej rzeczywistości cyfrowej oraz dotarcie do konsumentów poprzez nowy kanał sprzedaży. Najbliższe warsztaty odbędą się w terminie 25.01 – 29.01.2021

Szacuje się, iż od początku pandemii powstało ok. 11 tys. nowych e-sklepów. e-Izba startując z ogólnopolską akcją edukacyjną jako pierwsza, przeszkoliła w ciągu 5 edycji blisko 1900 uczestników, dając przedsiębiorcom szansę na rozwój oraz poprawę wyników. Akcja Go! e-Commerce skierowana jest do wszystkich, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie bądź stawiają pierwsze kroki w działalności internetowej. 

Podczas każdego cyklu Go! e-Commerce eksperci e-Izby krok po kroku omawiają, jak szybko i w przystępnej cenie przenieść działalność do Internetu. Bezpłatne warsztaty, oprócz wartości merytorycznej, dostarczają praktycznych informacji, przydatnych na co dzień. Ponadto są one doskonałą okazją do zadawania ważnych pytań i rozwiązania biznesowych wątpliwości. 

„Rok 2020, naznaczony COVID-19, był rokiem obfitującym w wydarzenia, które podkreśliły znaczenie cyfryzacji we wszystkich obszarach gospodarki i społeczeństwa. Go! e-Commerce oraz edukacja małych przedsiębiorców w transformacji cyfrowej ma ogromne znaczenie, dlatego e-Izba chce jeszcze bardziej zadbać i otworzyć się na podmioty, którym potrzebna jest pomoc legislacyjna, edukacyjna i promocyjna, aby rosły w siłę na polskim oraz międzynarodowym rynku e-commerce. Zapraszamy na kolejny cykl Go! e-Commerce 2021”– Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. 

Cykl Go! e-Commerce składa się z następujących sekcji tematycznych:

  • TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
  • PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
  • PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
  • LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
  • OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?

 

Najbliższy cykl warsztatów odbędzie się od poniedziałku 25.01 do piątku 29.01 włącznie, a w programie: 

 

PONIEDZIAŁEK 25.01 godz.11

Prelegenci: Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży, Unity Group
Michał Zbońkowski, Project Manager, Unity Group

Temat:  Jak zadbać o to, żeby e-sklep sprzedawał?

  • Gotowe rozwiązania vs. dedykowane, które usprawnią sprzedaż w Twoim sklepie.
  • Jak zbudować strategię dla e-commerce?
  • Co i jak mierzyć w e-commerce?
  • Niezbędne narzędzia do analityki efektywnej sprzedaży w Internecie.

Link do webinaru: 

https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/technologia-dla-e-commerce-jak-wybrac-technologie-dla-e-commerce-b2b-i-b2c

 

WTOREK 26.01 godz. 11:00

Prelegentki:  Joanna Polkowska, adwokat, specjalista prawa własności intelektualnej w zespole Commercial kancelarii Eversheds Sutherland Wierzbowski

Agnieszka Sagan-Jeżowska, radca prawny, specjalista prawa ochrony danych osobowych w zespole Commercial kancelarii prawnej Eversheds Sutherland Wierzbowski

Temat: Od A do E-commerce – Compliance w e-commerce, czyli kompendium obowiązków prawnych dla prowadzących sklepy internetowe

  • O czym trzeba pamiętać, tworząc nazwę i oznaczenie firmy oraz marki
  • W jaki sposób zabezpieczyć kwestie praw autorskich do oznaczeń i znaków towarowych i jak zgodnie z prawem korzystać z materiałów należących do innych podmiotów
  • Jak prawidłowo przygotować regulamin świadczenia usługi
  • Jak napisać politykę prywatności i politykę cookies dla sklepu internetowego
  • Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
  • Jak zgodnie z prawem prowadzić działania marketingowe – najczęściej popełniane błędy  
  • Na co uważać, kupując bazy marketingowe
  • Pułapki prawne związane z działalnością w mediach społecznościowych

Link do webinaru:  https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/compliance-w-e-commerce-czyli-kompendium-obowiazkow-prawnych-dla-prowadzacych-sklepy-internetowe

 

ŚRODA 27.01 godz. 11:00

Prelegent: Marcin Danielski – Project Manager mBank

Temat: Zacznij sprzedaż w internecie – paynow

  • Od czego zacząć sprzedaż w internecie?
  • Czym jest bramka płatności i jak wybrać bramkę odpowiednią dla siebie?
  • Co to jest paynow?
  • Jak uruchomić płatności online w swoim sklepie

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/zacznij-sprzedaz-w-internecie-paynow

 

CZWARTEK 28.01 godz. 11:00

Prelegent: Mateusz Pycia, CEO GlobKurier

Temat: Wprowadzenie w temat logistyki. Zbudowanie przewag konkurencyjnych poprzez rozwiązania transportowe

  • Wprowadzenie w arkana transportu i logistyki
  • O sytuacji w branży transportowo logistycznej
  • Budowanie przewag sklepu internetowego w obszarze transportu
  • Jak przygotować biznes na dużą zmienność
  • Jak zoptymalizować koszty wysyłek

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/wprowadzenie-w-temat-logistyki-zbudowanie-przewag-konkurencyjnych-poprzez-rozwiazania-transportowe

 

PIĄTEK 29.01 godz. 11:00

Prelegent: Magdalena Brzezińska, Business Integration Manager Performics

Temat: Główne wyzwania w kampanii reklamowej sklepu internetowego

  • Kampania e-commerce i jej podmioty
  • Etapy kampanii reklamowej w internecie
  • Media a ścieżka zakupowa użytkownika
  • Dokumenty w kampanii digital 

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/glowne-wyzwania-w-kampanii-reklamowej-sklepu-internetowego

Więcej informacji o akcji Go! e-Commerce oraz relacje z poprzednich edycji: https://eizba.pl/go-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Izba Gospodarki Elektronicznej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.