Komunikaty PR

Green Friday zamiast Black Friday w Wola Parku

2022-11-25  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Najgorętszy okres w handlu przypada na ostatni kwartał roku, a wszystko za sprawą Black Friday. Tymczasem Wola Park nadaje nowe oblicze świętu zakupów, zmieniając Black Friday w Green Friday i rusza z trzecią edycją kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”. Tym samym po raz kolejny udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z zachęcaniem do zrównoważonej konsumpcji. Klienci Wola Parku mogą nie tylko zrobić przemyślane zakupy w atrakcyjnych cenach, ale również dać drugie życie swoim rzeczom i przyczynić się do ratowania planety.

 

Jednym z priorytetów Wola Parku jest wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi, lokalne społeczności i planetę, dlatego już po raz kolejny uruchamia kampanię „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, namawiającą do rozważnych zakupów podczas Black Friday. W jej ramach odbędzie się wyprzedaż garażowa, dzięki której klienci będą mogli nie tylko znaleźć bezcenne perełki, ale także wcielić się w rolę sprzedawcy i na wypożyczonym od organizatora stoisku wystawić nieużywane już rzeczy, dając im drugie życie. Wyprzedaż odbędzie w przestrzeni pasażu Wola Parku w pobliżu sklepów Mango, Świat Książki oraz Sinsay w piątek 25 listopada w godz. 14.00-21.00 oraz sobotę 26 listopada w godz. 11.00-21.00.

 

Celem naszej akcji jest zachęcanie klientów do robienia przemyślanych zakupów i wybierania produktów, które faktycznie są im potrzebne i posłużą przez lata. Black Friday kojarzy się z impulsywnym kupowaniem pod wpływem szalonych promocji. W Wola Parku również czekają atrakcyjne okazje, jednak w pierwszej kolejności chcemy edukować klientów na temat świadomej konsumpcji. Dlatego organizujemy liczne warsztaty i już kolejną odsłonę wyprzedaży garażowej – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

 

Poza wyprzedażą garażową, w sobotę 3 grudnia br. wszyscy chętni będą mogli również wziąć udział w bezpłatnych warsztatach renowacji mebli. Podczas spotkania klienci dowiedzą się jak odnowić stare meble w prosty sposób bez użycia profesjonalnych narzędzi. Wydarzenie odbędzie w przestrzeni na parterze Wola Parku, tuż obok sklepów Komputronik i Tchibo, w godz. 10.00-18.00.

 

Już od roku na terenie Wola Parku działa Współdzielnik, czyli wyjątkowe Miejsce Aktywności Lokalnej zainicjowane we współpracy z Wolskim Centrum Kultury. Jego głównym celem jest edukowanie na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów. W ramach kampanii we Współdzielniku zorganizowane zostaną wydarzenia związane z recyclingiem i upcyclingiem, zachęcające do życia w zgodzie z ideą zero waste.

 

Do wyboru odwiedzający będą mieli spotkania o różnej tematyce. W przestrzeni Współdzielnika odbędą się warsztaty „Ozdoby ze starej odzieży” (1 grudnia w godz. 17.30-20.00) oraz „Papierowa wiklina inaczej” (3 grudnia w godz. 10.00-12.45), czyli warsztaty tworzenia ozdób ze starej odzieży i przedmiotów z papieru makulaturowego. Ponadto, w niedawno otwartych Ogrodach Ulricha klienci będą mogli naprawić swoją odzież biorąc udział w warsztatach z kreatywnego naprawiania ubrań w godz. 10.00-13.00.

 

– Wspólnymi siłami chcemy zmienić Black Friday w Green Friday. To dobry czas na zakup jakościowych produktów na wiele sezonów, a ponadto świetna okazja do zdobycia dodatkowej wiedzy i nadania rzeczom drugiego życia w Wola Parku podsumowuje Anna Bozhenko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP Biuro prasowe
2024-04-18 | 12:00

Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP

Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich
Handel Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii
2024-04-18 | 11:24

Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii

Zgodnie z założeniem globalnej strategii "Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na
Handel Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM
2024-04-18 | 11:00

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.