Komunikaty PR

Grupa STB reaktywuje markę Styropol

2022-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/

Dla osób związanych z branżą materiałów termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewnością brzmi znajomo. Od 1991 roku był to bowiem jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Z tą marką łączy nas z wspólna historia. Dla naszej firmy ma ona dużą wartość i chcieliśmy mieć ją w portfolio naszej grupy. Mamy nadzieję, że ten nowy rozdział w historii Styropolu będzie pełen sukcesów – komentuje Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy STYROPOL Sp. z o.o., która jest częścią Grupy STB.

Co oferuje nowy Styropol? 

Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol jest obecnie 10 rodzajów płyt styropianowych, zarówno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dachów, podłóg, parkingów. Gwarancją ich jakości jest zastosowanie nowoczesnych maszyn, przeszkolona kadra, projektująca i nadzorująca proces produkcji i własne laboratorium badawcze, znajdujące się na terenie zakładu w Cięciwie (woj. mazowieckie), wyposażone w maszyny najwyższej klasy. Nieustannie prowadzone są także prace nad wdrożeniem nowych produktów.

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland” o jakości na wysokim poziomie.  Wszystkie wyroby badamy zarówno pod kątem parametrów termicznych jak i wytrzymałościowych. Dzięki szczegółowej kontroli doskonalimy naszą produkcję i możemy dać klientom gwarancję trwałości i bezpieczeństwa ich stosowania. Ściśle stosujemy się do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbając o najdrobniejsze szczegóły – komentuje Marcin Jaczewski, Kierownik Produktu.

Ale na optymalnych rozwiązaniach technologicznych nie koniec. Jednym z najważniejszych celów Styropolu jest dbałość o zrównoważoną produkcję i stan środowiska naturalnego. Cały proces wytwarzania płyt termoizolacyjnych a w zakładzie w Cięciwie jest bowiem niskoodpadowy – odbywa się w obiegu zamkniętym. 

Realizację planu reaktywacji marki Grupa STB rozpoczęła kilka miesięcy temu. Symbolicznym momentem na tej drodze był 6 kwietnia, kiedy do fabryki w Cięciwie przyjechały delegacje 

Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Ministerstwa Aktywów Państwowych i Powiatu Wołomińskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu. 

To spotkanie dodało nam wiatru w żagle. Mimo tego, że sytuacja na rynku jest trudna z powodów makroekonomicznych, mamy nadzieję, że odbiorcy przyjmą markę Styropol z ciekawością i docenią wszystkie elementy nad którymi w ostatnich miesiącach pracowaliśmy: rzetelność, profesjonalizm i fachowe doradztwo w wyborze najlepszego produktu dobranego do potrzeb klientów – podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.