Komunikaty PR

Grupa STB reaktywuje markę Styropol

2022-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/

Dla osób związanych z branżą materiałów termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewnością brzmi znajomo. Od 1991 roku był to bowiem jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Z tą marką łączy nas z wspólna historia. Dla naszej firmy ma ona dużą wartość i chcieliśmy mieć ją w portfolio naszej grupy. Mamy nadzieję, że ten nowy rozdział w historii Styropolu będzie pełen sukcesów – komentuje Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy STYROPOL Sp. z o.o., która jest częścią Grupy STB.

Co oferuje nowy Styropol? 

Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol jest obecnie 10 rodzajów płyt styropianowych, zarówno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dachów, podłóg, parkingów. Gwarancją ich jakości jest zastosowanie nowoczesnych maszyn, przeszkolona kadra, projektująca i nadzorująca proces produkcji i własne laboratorium badawcze, znajdujące się na terenie zakładu w Cięciwie (woj. mazowieckie), wyposażone w maszyny najwyższej klasy. Nieustannie prowadzone są także prace nad wdrożeniem nowych produktów.

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland” o jakości na wysokim poziomie.  Wszystkie wyroby badamy zarówno pod kątem parametrów termicznych jak i wytrzymałościowych. Dzięki szczegółowej kontroli doskonalimy naszą produkcję i możemy dać klientom gwarancję trwałości i bezpieczeństwa ich stosowania. Ściśle stosujemy się do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbając o najdrobniejsze szczegóły – komentuje Marcin Jaczewski, Kierownik Produktu.

Ale na optymalnych rozwiązaniach technologicznych nie koniec. Jednym z najważniejszych celów Styropolu jest dbałość o zrównoważoną produkcję i stan środowiska naturalnego. Cały proces wytwarzania płyt termoizolacyjnych a w zakładzie w Cięciwie jest bowiem niskoodpadowy – odbywa się w obiegu zamkniętym. 

Realizację planu reaktywacji marki Grupa STB rozpoczęła kilka miesięcy temu. Symbolicznym momentem na tej drodze był 6 kwietnia, kiedy do fabryki w Cięciwie przyjechały delegacje 

Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Ministerstwa Aktywów Państwowych i Powiatu Wołomińskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu. 

To spotkanie dodało nam wiatru w żagle. Mimo tego, że sytuacja na rynku jest trudna z powodów makroekonomicznych, mamy nadzieję, że odbiorcy przyjmą markę Styropol z ciekawością i docenią wszystkie elementy nad którymi w ostatnich miesiącach pracowaliśmy: rzetelność, profesjonalizm i fachowe doradztwo w wyborze najlepszego produktu dobranego do potrzeb klientów – podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.