Guess Kids nowym najemcą Atrium Copernicus
Atrium Copernicus wzbogaciło swoje portfolio o markę odzieżową premium dla dzieci. 15 lutego w galerii otwarto Guess Kids. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw.
Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. Dziecięca kolekcja oferuje wysokiej jakości odzież, pełną starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego podejścia do mody. W nowo otwartym salonie torunianie znajdą szeroką gamę komfortowych ubrań, dodatków i akcesoriów w różnych fasonach, co pozwala na pełne skompletowanie garderoby. Dla wygody klientów, asortyment w sklepie podzielono na trzy kategorie wiekowe - dla niemowląt (0-24 m-cy), baby (2-6 lat) oraz junior (6-16 lat). Salon znajduje się w sąsiedztwie butiku Triumph i salonu Empik.
Z okazji otwarcia sklepu Guess Kids, na 15 lutego zaplanowano akcję promocyjną. W tym dniu, przy zakupach powyżej 350 zł, klienci otrzymają upominek w postaci dziecięcej pelerynki przeciwdeszczowej.
Guess Kids to dziecięca linia znanej amerykańskiej marki Guess. Brand dla dzieci powstał 38 lat temu i od tamtej pory zdobywa popularność wśród najmłodszych klientów na całym świecie. Podobnie jak w przypadku kolekcji dla dorosłych, ubrania dla dzieci wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz charakteryzują się funkcjonalnością i swobodną estetyką.
– Nowa marka w Atrium Copernicus znacząco poszerzy dotychczasową ofertę modową dla najmłodszych, również wśród marek premium. W Guess Kids klienci znajdą szerszy wybór modnych produktów dla swoich pociech, w tym dla niemowląt. Olbrzymi wybór, konkurencyjne ceny, wygoda zakupów i dobra lokalizacja to zalety nowo otwartego sklepu, które docenią klienci galerii- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.