Guess Kids nowym najemcą Atrium Copernicus
Atrium Copernicus wzbogaciło swoje portfolio o markę odzieżową premium dla dzieci. 15 lutego w galerii otwarto Guess Kids. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw.
Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. Dziecięca kolekcja oferuje wysokiej jakości odzież, pełną starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego podejścia do mody. W nowo otwartym salonie torunianie znajdą szeroką gamę komfortowych ubrań, dodatków i akcesoriów w różnych fasonach, co pozwala na pełne skompletowanie garderoby. Dla wygody klientów, asortyment w sklepie podzielono na trzy kategorie wiekowe - dla niemowląt (0-24 m-cy), baby (2-6 lat) oraz junior (6-16 lat). Salon znajduje się w sąsiedztwie butiku Triumph i salonu Empik.
Z okazji otwarcia sklepu Guess Kids, na 15 lutego zaplanowano akcję promocyjną. W tym dniu, przy zakupach powyżej 350 zł, klienci otrzymają upominek w postaci dziecięcej pelerynki przeciwdeszczowej.
Guess Kids to dziecięca linia znanej amerykańskiej marki Guess. Brand dla dzieci powstał 38 lat temu i od tamtej pory zdobywa popularność wśród najmłodszych klientów na całym świecie. Podobnie jak w przypadku kolekcji dla dorosłych, ubrania dla dzieci wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz charakteryzują się funkcjonalnością i swobodną estetyką.
– Nowa marka w Atrium Copernicus znacząco poszerzy dotychczasową ofertę modową dla najmłodszych, również wśród marek premium. W Guess Kids klienci znajdą szerszy wybór modnych produktów dla swoich pociech, w tym dla niemowląt. Olbrzymi wybór, konkurencyjne ceny, wygoda zakupów i dobra lokalizacja to zalety nowo otwartego sklepu, które docenią klienci galerii- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.