Haier: czas na Polskę
Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku. Strategia firmy zakłada zdecydowane powiększenie portfolio dostępnych w Polsce produktów oraz poszerzenie kanałów dystrybucji o kolejne sieci handlowe.
Polscy konsumenci mogli dotychczas cieszyć się z użytkowania niezawodnych lodówek (typu combi, multidoor, side by side), pralek, pralko-suszarek i chłodziarek do wina marki Haier, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.
„Misją firmy Haier jest dostarczanie nowoczesnych i innowacyjnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych” – powiedział Carmine Infante, Central, North and East Europe Regional Director w Haier. „Nasze laboratoria nieustannie pracują nad innowacjami, które mają ułatwić życie użytkownikom. Mamy wiele naprawdę unikalnych rozwiązań i technologii, z których jesteśmy szczególnie dumni, i które proponujemy także polskim konsumentom. Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika”.
Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę. Portfolio dostępnych w Polsce produktów Haier oraz ich dostępność ma się wkrótce znacznie powiększyć.
„Polska to bardzo istotny rynek w strategii firmy Haier” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego nasze działania skupione są na poszerzaniu portfolio dostępnych w Polsce produktów i zwiększaniu ich dystrybucji we współpracy z największymi sieciami handlowymi. Chcemy, aby jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy. Już teraz będzie się można z nimi zapoznać odwiedzając specjalne strefy marki Haier w najlepszych sklepach naszych nowych partnerów dystrybucyjnych”.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.