Haier: czas na Polskę
Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku. Strategia firmy zakłada zdecydowane powiększenie portfolio dostępnych w Polsce produktów oraz poszerzenie kanałów dystrybucji o kolejne sieci handlowe.
Polscy konsumenci mogli dotychczas cieszyć się z użytkowania niezawodnych lodówek (typu combi, multidoor, side by side), pralek, pralko-suszarek i chłodziarek do wina marki Haier, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.
„Misją firmy Haier jest dostarczanie nowoczesnych i innowacyjnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych” – powiedział Carmine Infante, Central, North and East Europe Regional Director w Haier. „Nasze laboratoria nieustannie pracują nad innowacjami, które mają ułatwić życie użytkownikom. Mamy wiele naprawdę unikalnych rozwiązań i technologii, z których jesteśmy szczególnie dumni, i które proponujemy także polskim konsumentom. Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika”.
Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę. Portfolio dostępnych w Polsce produktów Haier oraz ich dostępność ma się wkrótce znacznie powiększyć.
„Polska to bardzo istotny rynek w strategii firmy Haier” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego nasze działania skupione są na poszerzaniu portfolio dostępnych w Polsce produktów i zwiększaniu ich dystrybucji we współpracy z największymi sieciami handlowymi. Chcemy, aby jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy. Już teraz będzie się można z nimi zapoznać odwiedzając specjalne strefy marki Haier w najlepszych sklepach naszych nowych partnerów dystrybucyjnych”.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.