HalfPrice dołącza do grona najemców Pasażu Łódzkiego
Już 7 czerwca w CH Pasaż Łódzki nastąpi otwarcie sklepu nowej, popularnej marki – HalfPrice. Najmłodsza sieć sklepów należąca do Grupy CCC ma w swojej ofercie markowe produkty z cenami niższymi nawet o 80 proc. Sklep HalfPrice zajmie powierzchnię ponad 1 700 mkw.
HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, której model biznesowy polega na ofercie markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzony został z myślą o wielbicielach światowych marek oraz
o łowcach okazji. Sklep będzie oferować swoim klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Wszystkie produkty zostaną podzielone wg kategorii, aby ułatwić odnalezienie poszukiwanych towarów. Na każdej metce znajdzie się informacja, ile dany produkt kosztował przed obniżką, a ile klient zapłaci za niego w HalfPrice. Oferta sklepu jest uzupełniana każdego dnia, przez co klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę.
„Rozwój to jeden z naszych priorytetów, z tego powodu bardzo cieszymy się mogąc przedstawić nowy, ciekawy punkt na mapie Pasażu Łódzkiego. HalfPrice to obecnie jedna z najgorętszych marek, zaś koncept off-price staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Cieszymy się, że możemy przedstawić nowy, cieszący się uznaniem wśród klientów brand, który dołączy do oferty Pasażu Łódzkiego.”– mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W modelu off-price niezwykle ważna jest unikalność i różnorodność oferty, która codziennie się zmienia. Aktualnie na terenie Centrum w tym koncepcie działa również TK Maxx. Pasaż Łódzki to miejsce ze zróżnicowaną ofertą sklepów oraz usług. Do dyspozycji odwiedzających jest hipermarket Auchan
i Decathlon oraz prawie 100 punktów handlowych, usługowych oraz gastronomicznych. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki, takie jak: H&M, Empik, JYSK, Rossmann, Hebe, Decathlon czy Media Expert. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Właścicielem Centrum Handlowego jest Stage Capital, kapitałem zarządza Pradera a za komercjalizację oraz zarządzanie operacyjne obiektem odpowiada Sierra Balmain.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.