Komunikaty PR

HalfPrice w Atrium Copernicus

2021-06-30  |  20:52

W Toruniu zadebiutuje HalPrice! Nowa marka na swój pierwszy sklep w tym mieście wybrała Atrium Copernicus. Otwarcie zaplanowane jest 1 lipca br. HalfPrice zaoferuje klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz dodatki do domu od znanych marek, dostępne w atrakcyjnych cenach. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 1790 mkw. i mieści się na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Reserved i Sinsay.

 

Atrium Copernicus jest kolejnym - po warszawskim Wars Sawa Junior - centrum handlowym z portfolio Atrium w Polsce, w którym swój sklep otwiera marka HalfPrice.

 

- Cieszymy się, że sieć HalfPrice wybrała nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Toruniu. Atrium Copernicus to miejsce nowoczesne, z przyjazną infrastrukturą i kompleksową ofertą handlowo-usługową, stale dostosowywaną do oczekiwań kupujących. Zróżnicowane portfolio HalfPrice z pewnością zadowoli osoby poszukujące w sklepach wyjątkowych okazji. Nowy koncept cieszy się dużym zainteresowaniem klientów w innych lokalizacjach, mamy nadzieję, że tak samo będzie w Toruniumówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Należąca do Grupy CCC nowa sieć sklepów HalfPrice proponuje szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach – począwszy od odzieży, obuwia i dodatków dla dorosłych oraz dzieci, po niepowtarzalne i eleganckie dekoracje do sypialni, salonu, kuchni czy łazienki. W ofercie sklepu znajdą się także zabawki oraz akcesoria sportowe.

 

Model działania marki opiera się na unikatowej koncepcji sprzedażowej off-price, polegającej na oferowaniu produktów znanych marek po okazyjnych cenach.

 

- Klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom  – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty Atrium Copernicus można znaleźć na stronie https://atrium-copernicus.pl/.

.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.