Komunikaty PR

HalfPrice w Atrium Copernicus

2021-06-30  |  20:52

W Toruniu zadebiutuje HalPrice! Nowa marka na swój pierwszy sklep w tym mieście wybrała Atrium Copernicus. Otwarcie zaplanowane jest 1 lipca br. HalfPrice zaoferuje klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz dodatki do domu od znanych marek, dostępne w atrakcyjnych cenach. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 1790 mkw. i mieści się na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Reserved i Sinsay.

 

Atrium Copernicus jest kolejnym - po warszawskim Wars Sawa Junior - centrum handlowym z portfolio Atrium w Polsce, w którym swój sklep otwiera marka HalfPrice.

 

- Cieszymy się, że sieć HalfPrice wybrała nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Toruniu. Atrium Copernicus to miejsce nowoczesne, z przyjazną infrastrukturą i kompleksową ofertą handlowo-usługową, stale dostosowywaną do oczekiwań kupujących. Zróżnicowane portfolio HalfPrice z pewnością zadowoli osoby poszukujące w sklepach wyjątkowych okazji. Nowy koncept cieszy się dużym zainteresowaniem klientów w innych lokalizacjach, mamy nadzieję, że tak samo będzie w Toruniumówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Należąca do Grupy CCC nowa sieć sklepów HalfPrice proponuje szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach – począwszy od odzieży, obuwia i dodatków dla dorosłych oraz dzieci, po niepowtarzalne i eleganckie dekoracje do sypialni, salonu, kuchni czy łazienki. W ofercie sklepu znajdą się także zabawki oraz akcesoria sportowe.

 

Model działania marki opiera się na unikatowej koncepcji sprzedażowej off-price, polegającej na oferowaniu produktów znanych marek po okazyjnych cenach.

 

- Klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom  – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty Atrium Copernicus można znaleźć na stronie https://atrium-copernicus.pl/.

.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.