Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznej

2020-12-22  |  17:00
Biuro prasowe

Odpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stronie marki Polana, a także pod adresem www.e-polana.com znajdziemy teraz sklep online. Można w nim nabyć zarówno kosmetyki naturalne, jak i suplementy diety wpisujące się w koncept dwukierunkowej pielęgnacji, który wyróżnia markę Polana na rynku.

 

Marka naturalnych kosmetyków Polana zadebiutowała na polskim rynku w październiku tego roku. To nowe podejście do pielęgnacji skóry, zakładające stosowanie kosmetyków i suplementów diety, by dbać o nią zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz.

 

„Nie da się ukryć, że rok 2020 był dla nas przełomowy. Jesienią wprowadziliśmy na rynek markę kosmetyków naturalnych Polana, która w testach konsumenckich uzyskała bardzo dobre oceny. Kolejnym krokiem było dla nas budowanie dystrybucji, której kluczowym elementem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, musiał być kanał e-commerce. Uruchomienie go jeszcze w tym roku było dla nas niezwykle ważne i cieszę się, że miejsce, w którym konsument może nie tylko poznać naszą markę i koncept dwukierunkowej pielęgnacji, ale też kupić nasze produkty, jest już gotowe. Jak wiemy z badań, konsumenci poszukują produktów naturalnych, od polskich producentów, a do tego w przystępnej cenie – to wszystko daje im Polana i jestem przekonany, że dzięki uruchomieniu sklepu online grono naszych użytkowniczek będzie się systematycznie powiększać.” – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

 

Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, oferujące możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Na stronie www.herbapol-polana.com znajdziemy także Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy o pochodzeniu, a także wyjątkowych właściwościach roślin wchodzących w skład kosmetyków i suplementów diety marki Polana.

 

Dostawy produktów kupionych w e-sklepie będą realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa będzie miała miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie będą też dostarczane do wybranych krajów poza Polską.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1]. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.