Komunikaty PR

„Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznej

2020-12-22  |  17:00
Biuro prasowe

Odpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stronie marki Polana, a także pod adresem www.e-polana.com znajdziemy teraz sklep online. Można w nim nabyć zarówno kosmetyki naturalne, jak i suplementy diety wpisujące się w koncept dwukierunkowej pielęgnacji, który wyróżnia markę Polana na rynku.

 

Marka naturalnych kosmetyków Polana zadebiutowała na polskim rynku w październiku tego roku. To nowe podejście do pielęgnacji skóry, zakładające stosowanie kosmetyków i suplementów diety, by dbać o nią zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz.

 

„Nie da się ukryć, że rok 2020 był dla nas przełomowy. Jesienią wprowadziliśmy na rynek markę kosmetyków naturalnych Polana, która w testach konsumenckich uzyskała bardzo dobre oceny. Kolejnym krokiem było dla nas budowanie dystrybucji, której kluczowym elementem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, musiał być kanał e-commerce. Uruchomienie go jeszcze w tym roku było dla nas niezwykle ważne i cieszę się, że miejsce, w którym konsument może nie tylko poznać naszą markę i koncept dwukierunkowej pielęgnacji, ale też kupić nasze produkty, jest już gotowe. Jak wiemy z badań, konsumenci poszukują produktów naturalnych, od polskich producentów, a do tego w przystępnej cenie – to wszystko daje im Polana i jestem przekonany, że dzięki uruchomieniu sklepu online grono naszych użytkowniczek będzie się systematycznie powiększać.” – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

 

Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, oferujące możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Na stronie www.herbapol-polana.com znajdziemy także Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy o pochodzeniu, a także wyjątkowych właściwościach roślin wchodzących w skład kosmetyków i suplementów diety marki Polana.

 

Dostawy produktów kupionych w e-sklepie będą realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa będzie miała miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie będą też dostarczane do wybranych krajów poza Polską.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.