Komunikaty PR

ID Logistics rozpoczyna współpracę z siecią handlową E. Leclerc

2020-08-28  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. Operator będzie zarządzać budowanym obecnie centrum dystrybucyjnym w Woli Rakowej k/Łodzi. Jego uruchomienie operacyjne i realizacja pierwszych dostaw do sklepów zostały zaplanowane na lipiec 2021 roku.

Scawar, część logistyczna sieci E.Leclerc w Polsce, w związku z przewidywanym rozwojem operacji, wyłoniła w przetargu ID Logistics jako swojego kontrahenta i partnera w zakresie logistyki. Tym samym oferta przedstawiona przez operatora została uznana jako najbardziej odpowiadająca obecnym i przyszłym potrzebom sieci handlowej.

W budowanym obecnie centrum dystrybucyjnym sieci handlowej E.Leclerc w Woli Rakowej mają być magazynowane wszystkie grupy asortymentowe produktów, które można kupić w sieci super i hipermarketów. Zespół ID Logistics będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie operacjami i procesami magazynowymi oraz dedykowaną obsługę dystrybucyjną na terenie całej Polski.

Grupa projektowa ID Logistics już przygotowuje dedykowane rozwiązania logistyczne

ID Logistics rozpoczął już przygotowania do uruchomienia nowego centrum dystrybucyjnego w Woli Rakowej. W tym celu powołana została specjalna grupa projektowa, a prace wdrożeniowe będą trwały ponad jedenaście miesięcy. Podczas przygotowywania dedykowanych rozwiązań logistycznych specjaliści ID Logistics dostosują się do specyfiki rozwoju biznesu klienta. Dla zapewnienia efektywnej obsługi magazynowej kluczowe znaczenie będzie mieć stały wzrost wolumenu obsługiwanych towarów oraz rozszerzanie asortymentu, w tym marek własnych, który już wkrótce ma objąć 4 tys. produktów. Na tym etapie ma być też uwzględniona możliwość stopniowej rozbudowy powierzchni magazynowej, która docelowo wyniesie 21 tys. mkw.

„Nowy projekt i obsługa E. Leclerc pozwoli nam umocnić pozycję ID Logistics na polskim rynku logistyki kontraktowej jako specjalisty w zakresie obsługi sieci handlowych. Rozpoczęcie współpracy z E.Leclerc jest dla nas nie tylko wyróżnieniem, ale i zobowiązaniem do zapewnienia optymalnej obsługi, tym bardziej, że podpisanie kontraktu z ID Logistics nastąpiło po wielu latach kooperacji z innym operatorem. Jesteśmy dumni, że E.Leclerc zaufał właśnie nam i dołożymy wszelkich starań, aby przyczynić się do dalszej ekspansji sieci na polskim rynku” zapewnia Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.