iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO Properties
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1. Za projekt
i wdrożenie zintegrowanej aplikacji odpowiada agencja Me & My Friends. Obecnie z narzędzia korzysta ponad tysiąc najemców z 9 centrów handlowych w całym kraju.
iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS. Umożliwia zdalne zarządzanie obiektem
i błyskawiczną wymianę informacji, tak istotne w “nowych czasach”. Co najważniejsze, daje możliwość realizacji kluczowych procesów na odległość, co może okazać się nieocenione w nieprzewidzianych sytuacjach. Aplikacja pozwala na realizację awizacji wyłącznie w formie cyfrowej i zapewnia bezpośredni kontakt najemców z administracją centrum. Upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych i publikowania ogłoszeń dostępnych natychmiast dla wszystkich pracowników centrum handlowego.
Wprowadzając iMall jako narzędzie do zarządzania, Grupa METRO Properties postawiła na usprawnienie procesów i cyfryzację handlu w swoich 9 galeriach M1. iMall stworzona przez Me & My Friends została wdrożona w takich miastach jak: Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom i Zabrze.
Wdrożyliśmy aplikację już w sieci centrów M1, które współpracują łącznie z ponad 1000 najemców. Jej ogromnym atutem jest możliwość wykonywania pracy zdalnie, poza biurem. To dziś z jednej strony rzecz zupełnie oczywista, z drugiej – ogromne udogodnienie, a czasem konieczność – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO Properties, spółki serwisowej METRO Group – jednego
z największych koncernów handlowych na świecie, którego sieci handlowe obecne są dziś w 33 krajach.
Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum M1 w Poznaniu, podkreśla też, że aplikacja jest nieoceniona, gdy trzeba szybko reagować w nagłych i niezaplanowanych sytuacjach: Z aplikacją komunikacja między najemcami i administracją centrum jest szybsza i efektywniejsza. Elektroniczne awizacje, możliwość rezerwacji nośników reklamowych, dodawanie i monitoring ogłoszeń, czat – to funkcjonalności, dzięki którym mamy więcej czasu i zużywamy mniej papieru.
Zawsze pod ręką, zawsze na bieżąco
Jak pracę w centrum handlowym ułatwia iMall? Przede wszystkim aplikacja posiada moduł elektronicznych awizacji. Wystarczy wypełnić formularz, dodać załączniki i wysłać prośbę do dyrektora obiektu o zgodę na dostawę czy wizytę usługodawcy spoza centrum handlowego. Awizacja w tej formie to mniej „papierkowej” pracy zarówno dla administracji, jak i najemców, a także pewność uzyskania informacji zwrotnej, nawet gdy osoba odpowiedzialna za akceptację awizacji przebywa poza biurem.
Jest tu także funkcja dodawania komunikatów i monitorowania zgłoszeń. Dzięki niej dyrektor obiektu może poinformować wszystkich najemców o planowanych pracach serwisowych lub nagłych zdarzeniach. Najemcy zaś mogą zgłaszać usterki i sprawdzać status swojego zgłoszenia. Jest też kalendarz i pełna lista kontaktów. Dlatego na spotkanie z zarządcą, najemcą lub z pracownikami można bez problemu umówić się również wtedy, gdy galeria jest zamknięta lub gdy ktoś zapomniał zabrać z biura wizytówek i tradycyjnego kalendarza. Dopełnieniem tych funkcji jest wygodny czat, który umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości – do dowolnego użytkownika, z jakiegokolwiek miejsca, w każdej chwili.
W byciu na bieżąco z tym, co się dzieje w centrum, pomagają ponadto takie rozwiązania, jak tablica ogłoszeń, na której zamieszczane są np. informacje o zmianie godzin pracy poszczególnych sklepów, oraz powiadomienia push. Te ostatnie informują użytkownika o aktualizacji statusu zgłoszenia lub awizacji czy o pojawieniu się nowego ogłoszenia.
Nasza aplikacja usprawnia funkcjonowanie centrów handlowych, ponieważ realizuje indywidualne oczekiwania dyrekcji, najemców i pracowników centrum handlowego. Jest przy tym rozwiązaniem na miarę swoich czasów, które z powodzeniem zastępuje takie sposoby komunikacji, jak: papierowe zgłoszenia, e-mail, telefon, sms. Zamiast korzystać z wielu różnych, rozproszonych rozwiązań najemca i zarządca otrzymują jedno kompleksowe narzędzie – iMall – podkreśla Krystyna Kulisz, Project Leader iMall.
Aplikacja iMall umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych i komputerach. Warto podkreślić, że branża retail nie jest jedyną, która wymaga rozwiązań usprawniających pracę i oszczędzających czas,
a przez to pieniądze. Podobne potrzeby może mieć także sektor nieruchomości, gdzie możliwość pracy zdalnej, szybka wymiana informacji, dobra komunikacja między zarządcą i najemcami są równie ważne i równie oczekiwane.
iMall od Me & My Friends jest Partnerem merytorycznym konferencji Shopping Center Forum 2020 CEE, która odbędzie się 15-16.09.2020 w Warszawie.
iMall dla centrów handlowych to jedna z najnowszych realizacji w portfolio My & My Friends.
W ostatnim czasie agencja stworzyła między innymi: mobilną aplikację dla Super-Pharm Polska, pierwszą globalną aplikację z Przepisami Gry w piłkę nożną dla Międzynarodowej Rady Piłkarskiej – The IFAB, a także aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym dla spółki North Food Polska S.A – właściciela sieci restauracji North Fish.
Więcej informacji o aplikacji iMall można znaleźć na:
- Strona www: https://imall.city/
- Oficjalny profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/imall-app-cms/
Aplikacja mobilna iMall:
- Aplikacja mobilna (Android): https://bit.ly/iMall_GooglePlay
- Aplikacja mobilna (iOS): https://bit.ly/iMall_AppStore
Kontakt: kontakt@imall.city

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.