Komunikaty PR

iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO Properties

2020-07-22  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1. Za projekt
i wdrożenie zintegrowanej aplikacji odpowiada agencja Me & My Friends. Obecnie z narzędzia korzysta ponad tysiąc najemców z 9 centrów handlowych w całym kraju.

iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS. Umożliwia zdalne zarządzanie obiektem
i błyskawiczną wymianę informacji, tak istotne w “nowych czasach”. Co najważniejsze, daje możliwość realizacji kluczowych procesów na odległość, co może okazać się nieocenione w nieprzewidzianych sytuacjach. Aplikacja pozwala na realizację awizacji wyłącznie w formie cyfrowej i zapewnia bezpośredni kontakt najemców z administracją centrum. Upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych i publikowania ogłoszeń dostępnych natychmiast dla wszystkich pracowników centrum handlowego.

Wprowadzając iMall jako narzędzie do zarządzania, Grupa METRO Properties postawiła na usprawnienie procesów i cyfryzację handlu w swoich 9 galeriach M1. iMall stworzona przez Me & My Friends została wdrożona w takich miastach jak: Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom i Zabrze.

Wdrożyliśmy aplikację już w sieci centrów M1, które współpracują łącznie z ponad 1000 najemców. Jej ogromnym atutem jest możliwość wykonywania pracy zdalnie, poza biurem. To dziś z jednej strony rzecz zupełnie oczywista, z drugiej – ogromne udogodnienie, a czasem konieczność – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO Properties, spółki serwisowej METRO Group – jednego
z największych koncernów handlowych na świecie, którego sieci handlowe obecne są dziś w 33 krajach.

Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum M1 w Poznaniu, podkreśla też, że aplikacja jest nieoceniona, gdy trzeba szybko reagować w nagłych i niezaplanowanych sytuacjach: Z aplikacją komunikacja między najemcami i administracją centrum jest szybsza i efektywniejsza. Elektroniczne awizacje, możliwość rezerwacji nośników reklamowych, dodawanie i monitoring ogłoszeń, czat – to funkcjonalności, dzięki którym mamy więcej czasu i zużywamy mniej papieru.

Zawsze pod ręką, zawsze na bieżąco

Jak pracę w centrum handlowym ułatwia iMall? Przede wszystkim aplikacja posiada moduł elektronicznych awizacji. Wystarczy wypełnić formularz, dodać załączniki i wysłać prośbę do dyrektora obiektu o zgodę na dostawę czy wizytę usługodawcy spoza centrum handlowego. Awizacja w tej formie to mniej „papierkowej” pracy zarówno dla administracji, jak i najemców, a także pewność uzyskania informacji zwrotnej, nawet gdy osoba odpowiedzialna za akceptację awizacji przebywa poza biurem. 

Jest tu także funkcja dodawania komunikatów i monitorowania zgłoszeń. Dzięki niej dyrektor obiektu może poinformować wszystkich najemców o planowanych pracach serwisowych lub nagłych zdarzeniach. Najemcy zaś mogą zgłaszać usterki i sprawdzać status swojego zgłoszenia. Jest też kalendarz i pełna lista kontaktów. Dlatego na spotkanie z zarządcą, najemcą lub z pracownikami można bez problemu umówić się również wtedy, gdy galeria jest zamknięta lub gdy ktoś zapomniał zabrać z biura wizytówek i tradycyjnego kalendarza. Dopełnieniem tych funkcji jest wygodny czat, który umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości – do dowolnego użytkownika, z jakiegokolwiek miejsca, w każdej chwili.

W byciu na bieżąco z tym, co się dzieje w centrum, pomagają ponadto takie rozwiązania, jak tablica ogłoszeń, na której zamieszczane są np. informacje o zmianie godzin pracy poszczególnych sklepów, oraz powiadomienia push. Te ostatnie informują użytkownika o aktualizacji statusu zgłoszenia lub awizacji czy o pojawieniu się nowego ogłoszenia.

Nasza aplikacja usprawnia funkcjonowanie centrów handlowych, ponieważ realizuje indywidualne oczekiwania dyrekcji, najemców i pracowników centrum handlowego. Jest przy tym rozwiązaniem na miarę swoich czasów, które z powodzeniem zastępuje takie sposoby komunikacji, jak: papierowe zgłoszenia, e-mail, telefon, sms. Zamiast korzystać z wielu różnych, rozproszonych rozwiązań najemca i zarządca otrzymują jedno kompleksowe narzędzie – iMall – podkreśla Krystyna Kulisz, Project Leader iMall.

Aplikacja iMall umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych i komputerach. Warto podkreślić, że branża retail nie jest jedyną, która wymaga rozwiązań usprawniających pracę i oszczędzających czas,
a przez to pieniądze. Podobne potrzeby może mieć także sektor nieruchomości, gdzie możliwość pracy zdalnej, szybka wymiana informacji, dobra komunikacja między zarządcą i najemcami są równie ważne i równie oczekiwane.

iMall od Me & My Friends jest Partnerem merytorycznym konferencji Shopping Center Forum 2020 CEE, która odbędzie się 15-16.09.2020 w Warszawie.

iMall dla centrów handlowych to jedna z najnowszych realizacji w portfolio My & My Friends.
W ostatnim czasie agencja stworzyła między innymi: mobilną aplikację dla Super-Pharm Polska, pierwszą globalną aplikację z Przepisami Gry w piłkę nożną dla Międzynarodowej Rady Piłkarskiej – The IFAB, a także aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym dla spółki North Food Polska S.A – właściciela sieci restauracji North Fish.

 Więcej informacji o aplikacji iMall można znaleźć na:

  • Strona www: https://imall.city/
  • Oficjalny profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/imall-app-cms/

Aplikacja mobilna iMall:

  • Aplikacja mobilna (Android): https://bit.ly/iMall_GooglePlay
  • Aplikacja mobilna (iOS): https://bit.ly/iMall_AppStore

 

Kontakt: kontakt@imall.city

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.