iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO Properties
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1. Za projekt
i wdrożenie zintegrowanej aplikacji odpowiada agencja Me & My Friends. Obecnie z narzędzia korzysta ponad tysiąc najemców z 9 centrów handlowych w całym kraju.
iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS. Umożliwia zdalne zarządzanie obiektem
i błyskawiczną wymianę informacji, tak istotne w “nowych czasach”. Co najważniejsze, daje możliwość realizacji kluczowych procesów na odległość, co może okazać się nieocenione w nieprzewidzianych sytuacjach. Aplikacja pozwala na realizację awizacji wyłącznie w formie cyfrowej i zapewnia bezpośredni kontakt najemców z administracją centrum. Upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych i publikowania ogłoszeń dostępnych natychmiast dla wszystkich pracowników centrum handlowego.
Wprowadzając iMall jako narzędzie do zarządzania, Grupa METRO Properties postawiła na usprawnienie procesów i cyfryzację handlu w swoich 9 galeriach M1. iMall stworzona przez Me & My Friends została wdrożona w takich miastach jak: Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom i Zabrze.
Wdrożyliśmy aplikację już w sieci centrów M1, które współpracują łącznie z ponad 1000 najemców. Jej ogromnym atutem jest możliwość wykonywania pracy zdalnie, poza biurem. To dziś z jednej strony rzecz zupełnie oczywista, z drugiej – ogromne udogodnienie, a czasem konieczność – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO Properties, spółki serwisowej METRO Group – jednego
z największych koncernów handlowych na świecie, którego sieci handlowe obecne są dziś w 33 krajach.
Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum M1 w Poznaniu, podkreśla też, że aplikacja jest nieoceniona, gdy trzeba szybko reagować w nagłych i niezaplanowanych sytuacjach: Z aplikacją komunikacja między najemcami i administracją centrum jest szybsza i efektywniejsza. Elektroniczne awizacje, możliwość rezerwacji nośników reklamowych, dodawanie i monitoring ogłoszeń, czat – to funkcjonalności, dzięki którym mamy więcej czasu i zużywamy mniej papieru.
Zawsze pod ręką, zawsze na bieżąco
Jak pracę w centrum handlowym ułatwia iMall? Przede wszystkim aplikacja posiada moduł elektronicznych awizacji. Wystarczy wypełnić formularz, dodać załączniki i wysłać prośbę do dyrektora obiektu o zgodę na dostawę czy wizytę usługodawcy spoza centrum handlowego. Awizacja w tej formie to mniej „papierkowej” pracy zarówno dla administracji, jak i najemców, a także pewność uzyskania informacji zwrotnej, nawet gdy osoba odpowiedzialna za akceptację awizacji przebywa poza biurem.
Jest tu także funkcja dodawania komunikatów i monitorowania zgłoszeń. Dzięki niej dyrektor obiektu może poinformować wszystkich najemców o planowanych pracach serwisowych lub nagłych zdarzeniach. Najemcy zaś mogą zgłaszać usterki i sprawdzać status swojego zgłoszenia. Jest też kalendarz i pełna lista kontaktów. Dlatego na spotkanie z zarządcą, najemcą lub z pracownikami można bez problemu umówić się również wtedy, gdy galeria jest zamknięta lub gdy ktoś zapomniał zabrać z biura wizytówek i tradycyjnego kalendarza. Dopełnieniem tych funkcji jest wygodny czat, który umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości – do dowolnego użytkownika, z jakiegokolwiek miejsca, w każdej chwili.
W byciu na bieżąco z tym, co się dzieje w centrum, pomagają ponadto takie rozwiązania, jak tablica ogłoszeń, na której zamieszczane są np. informacje o zmianie godzin pracy poszczególnych sklepów, oraz powiadomienia push. Te ostatnie informują użytkownika o aktualizacji statusu zgłoszenia lub awizacji czy o pojawieniu się nowego ogłoszenia.
Nasza aplikacja usprawnia funkcjonowanie centrów handlowych, ponieważ realizuje indywidualne oczekiwania dyrekcji, najemców i pracowników centrum handlowego. Jest przy tym rozwiązaniem na miarę swoich czasów, które z powodzeniem zastępuje takie sposoby komunikacji, jak: papierowe zgłoszenia, e-mail, telefon, sms. Zamiast korzystać z wielu różnych, rozproszonych rozwiązań najemca i zarządca otrzymują jedno kompleksowe narzędzie – iMall – podkreśla Krystyna Kulisz, Project Leader iMall.
Aplikacja iMall umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych i komputerach. Warto podkreślić, że branża retail nie jest jedyną, która wymaga rozwiązań usprawniających pracę i oszczędzających czas,
a przez to pieniądze. Podobne potrzeby może mieć także sektor nieruchomości, gdzie możliwość pracy zdalnej, szybka wymiana informacji, dobra komunikacja między zarządcą i najemcami są równie ważne i równie oczekiwane.
iMall od Me & My Friends jest Partnerem merytorycznym konferencji Shopping Center Forum 2020 CEE, która odbędzie się 15-16.09.2020 w Warszawie.
iMall dla centrów handlowych to jedna z najnowszych realizacji w portfolio My & My Friends.
W ostatnim czasie agencja stworzyła między innymi: mobilną aplikację dla Super-Pharm Polska, pierwszą globalną aplikację z Przepisami Gry w piłkę nożną dla Międzynarodowej Rady Piłkarskiej – The IFAB, a także aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym dla spółki North Food Polska S.A – właściciela sieci restauracji North Fish.
Więcej informacji o aplikacji iMall można znaleźć na:
- Strona www: https://imall.city/
- Oficjalny profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/imall-app-cms/
Aplikacja mobilna iMall:
- Aplikacja mobilna (Android): https://bit.ly/iMall_GooglePlay
- Aplikacja mobilna (iOS): https://bit.ly/iMall_AppStore
Kontakt: kontakt@imall.city
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.