Komunikaty PR

iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO Properties

2020-07-22  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1. Za projekt
i wdrożenie zintegrowanej aplikacji odpowiada agencja Me & My Friends. Obecnie z narzędzia korzysta ponad tysiąc najemców z 9 centrów handlowych w całym kraju.

iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS. Umożliwia zdalne zarządzanie obiektem
i błyskawiczną wymianę informacji, tak istotne w “nowych czasach”. Co najważniejsze, daje możliwość realizacji kluczowych procesów na odległość, co może okazać się nieocenione w nieprzewidzianych sytuacjach. Aplikacja pozwala na realizację awizacji wyłącznie w formie cyfrowej i zapewnia bezpośredni kontakt najemców z administracją centrum. Upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych i publikowania ogłoszeń dostępnych natychmiast dla wszystkich pracowników centrum handlowego.

Wprowadzając iMall jako narzędzie do zarządzania, Grupa METRO Properties postawiła na usprawnienie procesów i cyfryzację handlu w swoich 9 galeriach M1. iMall stworzona przez Me & My Friends została wdrożona w takich miastach jak: Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom i Zabrze.

Wdrożyliśmy aplikację już w sieci centrów M1, które współpracują łącznie z ponad 1000 najemców. Jej ogromnym atutem jest możliwość wykonywania pracy zdalnie, poza biurem. To dziś z jednej strony rzecz zupełnie oczywista, z drugiej – ogromne udogodnienie, a czasem konieczność – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO Properties, spółki serwisowej METRO Group – jednego
z największych koncernów handlowych na świecie, którego sieci handlowe obecne są dziś w 33 krajach.

Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum M1 w Poznaniu, podkreśla też, że aplikacja jest nieoceniona, gdy trzeba szybko reagować w nagłych i niezaplanowanych sytuacjach: Z aplikacją komunikacja między najemcami i administracją centrum jest szybsza i efektywniejsza. Elektroniczne awizacje, możliwość rezerwacji nośników reklamowych, dodawanie i monitoring ogłoszeń, czat – to funkcjonalności, dzięki którym mamy więcej czasu i zużywamy mniej papieru.

Zawsze pod ręką, zawsze na bieżąco

Jak pracę w centrum handlowym ułatwia iMall? Przede wszystkim aplikacja posiada moduł elektronicznych awizacji. Wystarczy wypełnić formularz, dodać załączniki i wysłać prośbę do dyrektora obiektu o zgodę na dostawę czy wizytę usługodawcy spoza centrum handlowego. Awizacja w tej formie to mniej „papierkowej” pracy zarówno dla administracji, jak i najemców, a także pewność uzyskania informacji zwrotnej, nawet gdy osoba odpowiedzialna za akceptację awizacji przebywa poza biurem. 

Jest tu także funkcja dodawania komunikatów i monitorowania zgłoszeń. Dzięki niej dyrektor obiektu może poinformować wszystkich najemców o planowanych pracach serwisowych lub nagłych zdarzeniach. Najemcy zaś mogą zgłaszać usterki i sprawdzać status swojego zgłoszenia. Jest też kalendarz i pełna lista kontaktów. Dlatego na spotkanie z zarządcą, najemcą lub z pracownikami można bez problemu umówić się również wtedy, gdy galeria jest zamknięta lub gdy ktoś zapomniał zabrać z biura wizytówek i tradycyjnego kalendarza. Dopełnieniem tych funkcji jest wygodny czat, który umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości – do dowolnego użytkownika, z jakiegokolwiek miejsca, w każdej chwili.

W byciu na bieżąco z tym, co się dzieje w centrum, pomagają ponadto takie rozwiązania, jak tablica ogłoszeń, na której zamieszczane są np. informacje o zmianie godzin pracy poszczególnych sklepów, oraz powiadomienia push. Te ostatnie informują użytkownika o aktualizacji statusu zgłoszenia lub awizacji czy o pojawieniu się nowego ogłoszenia.

Nasza aplikacja usprawnia funkcjonowanie centrów handlowych, ponieważ realizuje indywidualne oczekiwania dyrekcji, najemców i pracowników centrum handlowego. Jest przy tym rozwiązaniem na miarę swoich czasów, które z powodzeniem zastępuje takie sposoby komunikacji, jak: papierowe zgłoszenia, e-mail, telefon, sms. Zamiast korzystać z wielu różnych, rozproszonych rozwiązań najemca i zarządca otrzymują jedno kompleksowe narzędzie – iMall – podkreśla Krystyna Kulisz, Project Leader iMall.

Aplikacja iMall umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych i komputerach. Warto podkreślić, że branża retail nie jest jedyną, która wymaga rozwiązań usprawniających pracę i oszczędzających czas,
a przez to pieniądze. Podobne potrzeby może mieć także sektor nieruchomości, gdzie możliwość pracy zdalnej, szybka wymiana informacji, dobra komunikacja między zarządcą i najemcami są równie ważne i równie oczekiwane.

iMall od Me & My Friends jest Partnerem merytorycznym konferencji Shopping Center Forum 2020 CEE, która odbędzie się 15-16.09.2020 w Warszawie.

iMall dla centrów handlowych to jedna z najnowszych realizacji w portfolio My & My Friends.
W ostatnim czasie agencja stworzyła między innymi: mobilną aplikację dla Super-Pharm Polska, pierwszą globalną aplikację z Przepisami Gry w piłkę nożną dla Międzynarodowej Rady Piłkarskiej – The IFAB, a także aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym dla spółki North Food Polska S.A – właściciela sieci restauracji North Fish.

 Więcej informacji o aplikacji iMall można znaleźć na:

  • Strona www: https://imall.city/
  • Oficjalny profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/imall-app-cms/

Aplikacja mobilna iMall:

  • Aplikacja mobilna (Android): https://bit.ly/iMall_GooglePlay
  • Aplikacja mobilna (iOS): https://bit.ly/iMall_AppStore

 

Kontakt: kontakt@imall.city

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet
Handel Technologia SwipBox Infinity
2024-07-16 | 08:00

Technologia SwipBox Infinity

Polska plasuje się na pierwszym miejscu pod względem liczby automatów paczkowych w Unii Europejskiej. Dane Unlimited Parcel Intelligence wskazują, że w zasięgu 10 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.