Komunikaty PR

INTERMARCHÉ DRIVE W PONAD 50 SKLEPACH SIECI. MUSZKIETEROWIE ROZWIJAJĄ E-COMMERCE

2021-05-13  |  13:45
Biuro prasowe

Sieć Intermarché sukcesywnie rozwija usługę zakupów click&collect. Grupa Muszkieterów uruchomiła rozwiązanie Drive w pięciu kolejnych placówkach. Dzięki temu klienci mają możliwość zamawiać produkty z szerokiej oferty spożywczej i przemysłowej przez Internet, a następnie odbierać je w sklepie o wybranej przez siebie godzinie. Łącznie udogodnienie Intermarché Drive jest dostępne w 53 supermarketach sieci.

Intensywny rozwój branży e-commerce oraz pandemia skutecznie wpłynęły na trendy konsumenckie. Według danych z "Raportu interaktywnie.com – E-commerce" z 2021 roku na skutek pandemii wiele osób po raz pierwszy zdecydowało się na zakupy online w nowych dla siebie kategoriach zakupowych, np. żywności. W odpowiedzi na zachodzące zmiany Grupa Muszkieterów konsekwentnie rozwija usługę Drive. W ostatnim czasie udogodnienie zostało wprowadzone do kolejnych miast. Intermarché Drive jest dostępne w dodatkowo w Zielonej Górze, Ełku, Luboniu, Turku oraz Polkowicach. Obecnie rozwiązanie działa w 53 supermarketach sieci.

Ostatnie miesiące utwierdziły nas w przekonaniu, że rozwijanie usług z zakresu e-commerce powinno należeć do najwyższych priorytetów Intermarché. Zależy nam, aby odpowiadać na bieżące potrzeby klientów, dlatego konsekwentnie rozwijamy usługę Intermarché Drive w kolejnych miastach w całej Polsce, a w planach mamy kolejne lokalizacje. Cieszymy się, że właściciele supermarketów Intermarché dostrzegają potencjał tego rozwiązania i chętnie wprowadzają je w swoich sklepach mówi Thierry Klupczynski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce.

Usługa Intermarché Drive umożliwia kupującym zamawianie produktów za pośrednictwem strony internetowej. Następnie klienci odbierają zakupy w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed sklepem. Obsługa supermarketu przygotowuje artykuły zamówione przez Internet i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.