Intermarché i Bricomarché z nowymi formami współpracy dla przedsiębiorców
Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję w całej Polsce, w związku z czym proponuje przedsiębiorcom nowe formuły współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché. Trzy, nowe elastyczne modele partnerstw gwarantują właścicielom sklepów zachowanie niezależności oraz samodzielnego podejmowania decyzji związanych z przyszłością prowadzonego biznesu. Przedsiębiorca może zyskać m.in. usprawnienie procesów logistycznych, dostęp do szerokiej gamy produktów, a także wsparcie doświadczonych ekspertów z branży handlowej. Przykładem takiego działania jest pierwszy Sklep Partnerski Bricomarché w Łasku, którego właścicielka nawiązała współpracę z siecią w 2020 roku.
Grupa Muszkieterów oferuje przedsiębiorcom dodatkowe możliwości współpracy z sieciami Intermarché czy Bricomarché. Warunkiem jej nawiązania jest prowadzenie sklepu spożywczego lub budowlanego w dowolnym mieście w Polsce. W zależności od potrzeb przedsiębiorcy, Grupa Muszkieterów proponuje rozmaite, elastyczne formy współpracy, które zapewniają właścicielom sklepów zachowanie niezależności biznesowej oraz dostosowany do ich indywidualnych potrzeb pakiet wsparcia. Muszkieterowie oferują prostą formę skoncentrowaną na usprawnieniu logistyki – wówczas właściciel sklepu zyskuje dostęp do towarów z magazynu centralnego Grupy bez konieczności oznaczenia sklepu logotypem Intermarché czy Bricomarché. Bliższa forma współpracy wiąże się m.in. z regularnymi akcjami handlowymi i marketingowymi, w tym otrzymywaniem gazetek reklamowych Muszkieterów, a także oznaczeniem jako Sklep Partnerski wybranej sieci. Kolejny możliwy etap zakłada dostęp do know how Grupy, badań potencjału rynku czy wprowadzenie wizualizacji charakterystycznej dla standardowych sklepów Intermarché lub Bricomarché.
– Grupa Muszkieterów przygotowała ambitny plan rozwoju swoich marek. Wdrożyliśmy projekt przyłączeń sklepów w 3 nowych formułach: Wspólne zakupy, Partnerstwo i Przyłączenie pod wspólny znak. Projekt ten jest propozycją dla placówek handlowych, które działają na rynku pod innymi szyldami lub są całkowicie niezależnie. Proponujemy przedsiębiorcom przyłączenia zarówno pojedynczych punktów handlowych, jak i całych sieci – mówi Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Grupy Muszkieterów i dodaje – Doskonałym przykładem są 4 supermarkety zlokalizowane w Tarnowie i okolicach, które działały pod szyldem innej sieci franczyzowej. Ich właściciel dołączył do Grupy Muszkieterów i obecnie te supermarkety pod szyldem Intermarché z sukcesami konkurują na lokalnym rynku z innymi placówkami handlowymi. Nasze know how oraz świetna logistyka pozwoliły ich właścicielowi zwiększyć obroty, a także znacznie zredukować koszty.
Pierwszym przedsiębiorcą, który dołączył do Grupy Muszkieterów na nowych zasadach współpracy Sklepu Partnerskiego sieci Bricomarché, jest właścicielka sklepu typu „dom i ogród” w Łasku w województwie łódzkim, wcześniej działającego na lokalnym rynku przez 21 lat jako Metalbud. W ramach partnerstwa handlowego sklep został dodatkowo oznaczony szyldem Partnera Bricomarché, a jego właścicielka może korzystać z efektu skali, dzięki działalności w ramach Grupy.
W ofercie Bricomarché jest wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania domów, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt. W sklepie w Łasku są także dostępne produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, głównie wyroby metalowe oraz artykuły hydrauliczne. Sieć gwarantuje klientom towar wysokiej jakości oraz w dobrej cenie, a także fachowe doradztwo pracowników. Ponadto klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług, np. transportu zakupionych towarów czy montażu okien, rolet i paneli. W supermarkecie jest także dział obsługi inwestycji oraz wykonawców, a także eksperci prowadzący tematy związane z Odnawialnymi Źródłami Energii (OZE).
– Podczas procesu przyłączenia mojego sklepu do sieci Bricomarché wybudowałam nową salę sprzedaży o powierzchni 800 m2, przy której jest zlokalizowany ogród zewnętrzny liczący 500 m2. Wspólnie z Grupą Muszkieterów przygotowaliśmy cały koncept oraz dobraliśmy dostawców – komentuje Ewa Krakowska, właścicielka Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku i dodaje – Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Między innymi zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas budowy domu. Gwarantujemy pomoc od etapu zdobywania wszelkich niezbędnych pozwoleń, aż do wybudowania budynku w stanie deweloperskim. Podczas realizacji projektu przejmujemy całkowity kontakt z podwykonawcami. Każdorazowo oferta jest przygotowana indywidualnie dla konkretnego klienta. Wspieramy także klientów w zakresie montażu pomp ciepła czy fotowoltaiki.
Praktyczne informacje na temat Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku:
- Adres sklepu: ul. Warszawska 131, Łask
- Godziny otwarcia: pon-pt.: 7.00-19.00, sob.: 8.00-16.00, niedz. handlowa: 9.00-16.00
- Liczba pracowników: 19
- Parking: na około 50 samochodów
- Liczba kas: 2
- Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze
- Lokalnie odprowadzane podatki zasilają budżet miasta
Więcej informacji dotyczących współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché jest dostępnych na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.