Komunikaty PR

Intermarché i Bricomarché z nowymi formami współpracy dla przedsiębiorców

2021-01-12  |  10:28
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję w całej Polsce, w związku z czym proponuje przedsiębiorcom nowe formuły współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché. Trzy, nowe elastyczne modele partnerstw gwarantują właścicielom sklepów zachowanie niezależności oraz samodzielnego podejmowania decyzji związanych z przyszłością prowadzonego biznesu. Przedsiębiorca może zyskać m.in. usprawnienie procesów logistycznych, dostęp do szerokiej gamy produktów, a także wsparcie doświadczonych ekspertów z branży handlowej. Przykładem takiego działania jest pierwszy Sklep Partnerski Bricomarché w Łasku, którego właścicielka nawiązała współpracę z siecią w 2020 roku.

Grupa Muszkieterów oferuje przedsiębiorcom dodatkowe możliwości współpracy z sieciami Intermarché czy Bricomarché. Warunkiem jej nawiązania jest prowadzenie sklepu spożywczego lub budowlanego w dowolnym mieście w Polsce. W zależności od potrzeb przedsiębiorcy, Grupa Muszkieterów proponuje rozmaite, elastyczne formy współpracy, które zapewniają właścicielom sklepów zachowanie niezależności biznesowej oraz dostosowany do ich indywidualnych potrzeb pakiet wsparcia. Muszkieterowie oferują prostą formę skoncentrowaną na usprawnieniu logistyki – wówczas właściciel sklepu zyskuje dostęp do towarów z magazynu centralnego Grupy bez konieczności oznaczenia sklepu logotypem Intermarché czy Bricomarché. Bliższa forma współpracy wiąże się m.in. z regularnymi akcjami handlowymi i marketingowymi, w tym otrzymywaniem gazetek reklamowych Muszkieterów, a także oznaczeniem jako Sklep Partnerski wybranej sieci. Kolejny możliwy etap zakłada dostęp do know how Grupy, badań potencjału rynku czy wprowadzenie wizualizacji charakterystycznej dla standardowych sklepów Intermarché lub Bricomarché.

Grupa Muszkieterów przygotowała ambitny plan rozwoju swoich marek. Wdrożyliśmy projekt przyłączeń sklepów w 3 nowych formułach: Wspólne zakupy, Partnerstwo i Przyłączenie pod wspólny znak. Projekt ten jest propozycją dla placówek handlowych, które działają na rynku pod innymi szyldami lub są całkowicie niezależnie. Proponujemy przedsiębiorcom przyłączenia zarówno pojedynczych punktów handlowych, jak i całych siecimówi Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Grupy Muszkieterów i dodaje Doskonałym przykładem są 4 supermarkety zlokalizowane w Tarnowie i okolicach, które działały pod szyldem innej sieci franczyzowej. Ich właściciel dołączył do Grupy Muszkieterów i obecnie te supermarkety pod szyldem Intermarché z sukcesami konkurują na lokalnym rynku z innymi placówkami handlowymi. Nasze know how oraz świetna logistyka pozwoliły ich właścicielowi zwiększyć obroty, a także znacznie zredukować koszty.

Pierwszym przedsiębiorcą, który dołączył do Grupy Muszkieterów na nowych zasadach współpracy Sklepu Partnerskiego sieci Bricomarché, jest właścicielka sklepu typu „dom i ogród” w Łasku w województwie łódzkim, wcześniej działającego na lokalnym rynku przez 21 lat jako Metalbud. W ramach partnerstwa handlowego sklep został dodatkowo oznaczony szyldem Partnera Bricomarché, a jego właścicielka może korzystać z efektu skali, dzięki działalności w ramach Grupy.

W ofercie Bricomarché jest wiele produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania domów, takich jak: opał, środki czystości i chemiczne, artykuły gospodarcze czy karmy dla zwierząt. W sklepie w Łasku są także dostępne produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, głównie wyroby metalowe oraz artykuły hydrauliczne. Sieć gwarantuje klientom towar wysokiej jakości oraz w dobrej cenie, a także fachowe doradztwo pracowników. Ponadto klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług, np. transportu zakupionych towarów czy montażu okien, rolet i paneli. W supermarkecie jest także dział obsługi inwestycji oraz wykonawców, a także eksperci prowadzący tematy związane z Odnawialnymi Źródłami Energii (OZE).

Podczas procesu przyłączenia mojego sklepu do sieci Bricomarché wybudowałam nową salę sprzedaży o powierzchni 800 m2, przy której jest zlokalizowany ogród zewnętrzny liczący 500 m2. Wspólnie z Grupą Muszkieterów przygotowaliśmy cały koncept oraz dobraliśmy dostawców – komentuje Ewa Krakowska, właścicielka Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku i dodajeDokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Między innymi zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas budowy domu. Gwarantujemy pomoc od etapu zdobywania wszelkich niezbędnych pozwoleń, aż do wybudowania budynku w stanie deweloperskim. Podczas realizacji projektu przejmujemy całkowity kontakt z podwykonawcami. Każdorazowo oferta jest przygotowana indywidualnie dla konkretnego klienta. Wspieramy także klientów w zakresie montażu pomp ciepła czy fotowoltaiki.

Praktyczne informacje na temat Sklepu Partnerskiego Bricomarché w Łasku:

  • Adres sklepu: ul. Warszawska 131, Łask
  • Godziny otwarcia: pon-pt.: 7.00-19.00, sob.: 8.00-16.00, niedz. handlowa: 9.00-16.00
  • Liczba pracowników: 19
  • Parking: na około 50 samochodów
  • Liczba kas: 2
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze
  • Lokalnie odprowadzane podatki zasilają budżet miasta

 

Więcej informacji dotyczących współpracy z sieciami Intermarché i Bricomarché jest dostępnych na stronie internetowej Grupy Muszkieterów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.