INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCE

Grupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w czterech kolejnych lokalizacjach. Od kwietnia z rozwiązania mogą dodatkowo korzystać mieszkańcy: Torunia, Bukowna oraz Gostynia. Natomiast mieszkańcy Śremu zyskali drugi punkt w mieście, w którym realizowana jest ta usługa. W ramach udogodnienia produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Rozwiązanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem kupujących.
W kwietniu usługa Drive została wprowadzona w kolejnych lokalizacjach: od 1 kwietnia jest dostępna w Intermarché w Bukownie, od 2 kwietnia – w Toruniu, od 4 kwietnia – w Gostyniu, a od 5 kwietnia – w śremskim sklepie przy ul. Józefa Chełmońskiego 1. W Śremie usługa jest także niezmiennie realizowana w Intermarché przy ulicy Szkolnej 15. Dzięki udogodnieniu mieszkańcy tych czterech miejscowości mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
– Obserwujemy trendy konsumenckie i na ich podstawie przygotowujemy ofertę dla naszych klientów. Usługa Drive cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem. W ostatnim czasie odnotowaliśmy aż pięciokrotny wzrost liczby zamówień składanych w ramach tego rozwiązania – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – W tym roku Muszkieterowie planują uruchomić usługę nawet w kilkudziesięciu kolejnych lokalizacjach.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarché Drive mają zdalny dostęp do bogatej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 7 do 9 tys. artykułów w zależności od lokalizacji, a blisko 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Klienci mają możliwość wyboru terminu oraz godziny odbioru zamówienia.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.