Komunikaty PR

INTERMARCHÉ W TROSCE O ZDROWIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

2020-04-17  |  12:45

Systematyczne dezynfekowanie wózków, koszyków, PIN-padów oraz taśm kasowych, komunikaty i plakaty informacyjne, a także praca zdalna dla pracowników biurowych to tylko kilka spośród szeregu działań ochronnych, jakie w ostatnim miesiącu podjęli Muszkieterowie, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów oraz pracowników sklepów, centrali i stacji paliw Intermarché.

W związku z pandemią wywołaną przez koronawirusa, kierownictwo sieci Intermarché, zarządzanej przez Grupę Muszkieterów, zdecydowało o zwiększeniu częstotliwości dezynfekcji elementów wyposażenia, które są często dotykane przez klientów, takich jak m.in. PIN-pady, wózki, koszyki czy taśmy kasowe. Z kolei ekrany przy kasach, plakaty czy informacje przekazywane za pomocą radiowęzła, podkreślają konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz używania masek ochronnych i foliowych rękawiczek na terenie sklepu. Informują one także o obowiązujących godzinach dla seniorów i zachęcają do przeprowadzania sprawnych zakupów w oparciu o wcześniej przygotowaną listę. Ponadto, zarządzający supermarketami pod szyldem Intermarché, jako niezależni przedsiębiorcy, mogą zadecydować o skróceniu lub wydłużeniu czasu otwarcia placówki dla klientów czy instalacji szyb z plexi, które mają zapewnić kasjerom wyższy poziom bezpieczeństwa.

Dedykowany zespół na bieżąco śledzi sytuację oraz stosuje się do wszystkich zaleceń przekazywanych przez Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Rozwoju czy Głównego Inspektora Sanitarnego. Naszym celem niezmiennie pozostaje zagwarantowanie każdemu pracownikowi i wszystkim klientom maksymalnego bezpieczeństwa, a jednocześnie zapewnienie ciągłości operacyjnej Grupy mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Dokładamy wszelkich starań, aby klienci sieci Intermarché mieli stały dostęp do szerokiej oferty produktów o najwyższej jakości, tak by mogli w komfortowych warunkach spędzić czas kwarantanny w swoich domach.

Grupa przygotowała także konkretne zalecenia dla pracowników przymarketowych stacji paliw. Wśród nich jest m.in. systematyczne dezynfekowanie pistoletów dystrybutorów, a także powierzchni w pomieszczeniach administracyjnych, socjalnych oraz sanitariatach. Muszkieterowie przygotowali także w swoim intranecie zakładkę, gdzie publikują kluczowe instrukcje oraz komunikaty skierowane do wszystkich pracowników.

Szereg działań ochronnych został również podjęty wobec osób zatrudnionych w centrali Grupy Muszkieterów w Swadzimiu. W każdym możliwym przypadku Muszkieterowie zachęcają do podjęcia pracy zdalnej, dotyczy to zarówno pracowników biurowych, jak i administracyjnych zatrudnionych w części magazynowej. W innych przypadkach menadżerowie ustalają odpowiednie rotacje w zespołach. Kolejne działania ochronne to zamknięcie kantyny, zrezygnowanie z wizyt przedstawicieli handlowych na terenie biurowca oraz prowadzenie rekrutacji telefonicznie lub online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.