Komunikaty PR

INTERMARCHÉ W TROSCE O ZDROWIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

2020-04-17  |  12:45

Systematyczne dezynfekowanie wózków, koszyków, PIN-padów oraz taśm kasowych, komunikaty i plakaty informacyjne, a także praca zdalna dla pracowników biurowych to tylko kilka spośród szeregu działań ochronnych, jakie w ostatnim miesiącu podjęli Muszkieterowie, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów oraz pracowników sklepów, centrali i stacji paliw Intermarché.

W związku z pandemią wywołaną przez koronawirusa, kierownictwo sieci Intermarché, zarządzanej przez Grupę Muszkieterów, zdecydowało o zwiększeniu częstotliwości dezynfekcji elementów wyposażenia, które są często dotykane przez klientów, takich jak m.in. PIN-pady, wózki, koszyki czy taśmy kasowe. Z kolei ekrany przy kasach, plakaty czy informacje przekazywane za pomocą radiowęzła, podkreślają konieczność zachowania bezpiecznej odległości oraz używania masek ochronnych i foliowych rękawiczek na terenie sklepu. Informują one także o obowiązujących godzinach dla seniorów i zachęcają do przeprowadzania sprawnych zakupów w oparciu o wcześniej przygotowaną listę. Ponadto, zarządzający supermarketami pod szyldem Intermarché, jako niezależni przedsiębiorcy, mogą zadecydować o skróceniu lub wydłużeniu czasu otwarcia placówki dla klientów czy instalacji szyb z plexi, które mają zapewnić kasjerom wyższy poziom bezpieczeństwa.

Dedykowany zespół na bieżąco śledzi sytuację oraz stosuje się do wszystkich zaleceń przekazywanych przez Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Rozwoju czy Głównego Inspektora Sanitarnego. Naszym celem niezmiennie pozostaje zagwarantowanie każdemu pracownikowi i wszystkim klientom maksymalnego bezpieczeństwa, a jednocześnie zapewnienie ciągłości operacyjnej Grupy mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów i dodaje Dokładamy wszelkich starań, aby klienci sieci Intermarché mieli stały dostęp do szerokiej oferty produktów o najwyższej jakości, tak by mogli w komfortowych warunkach spędzić czas kwarantanny w swoich domach.

Grupa przygotowała także konkretne zalecenia dla pracowników przymarketowych stacji paliw. Wśród nich jest m.in. systematyczne dezynfekowanie pistoletów dystrybutorów, a także powierzchni w pomieszczeniach administracyjnych, socjalnych oraz sanitariatach. Muszkieterowie przygotowali także w swoim intranecie zakładkę, gdzie publikują kluczowe instrukcje oraz komunikaty skierowane do wszystkich pracowników.

Szereg działań ochronnych został również podjęty wobec osób zatrudnionych w centrali Grupy Muszkieterów w Swadzimiu. W każdym możliwym przypadku Muszkieterowie zachęcają do podjęcia pracy zdalnej, dotyczy to zarówno pracowników biurowych, jak i administracyjnych zatrudnionych w części magazynowej. W innych przypadkach menadżerowie ustalają odpowiednie rotacje w zespołach. Kolejne działania ochronne to zamknięcie kantyny, zrezygnowanie z wizyt przedstawicieli handlowych na terenie biurowca oraz prowadzenie rekrutacji telefonicznie lub online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.