INTERMARCHÉ WPROWADZA PROGRAM JESZCZE NIŻSZYCH CEN DLA KLIENTÓW
Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56 proc. Co istotne, rabaty są często znacznie większe, niż wynikające tylko z obniżenia samych stawek VAT.
W lipcu program obejmie ponad 1 000 wybranych produktów z różnych kategorii. W ramach programu co tydzień będzie obowiązywała inna oferta z promocyjnymi cenami. W pierwszym tygodniu lipca rabaty objęły m.in. warzywa i owoce (taniej nawet do 56 proc.) wędliny (do 42 proc.) oraz nabiał (do 33 proc.).
– Grupa Muszkieterów wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów. Tym razem przygotowaliśmy program promocji skierowany do kupujących w sieci Intermarché. Dzięki nowej ofercie klienci odczują w swoich portfelach znaczące oszczędności – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Uruchomiony program, który w każdym tygodniu lipca obejmie setki produktów, doskonale oddaje dewizę Intermarché: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W kolejnych tygodniach kupujący w Intermarché będą mogli nabyć wybrane artykuły taniej do 50, 40 oraz 30 proc.
Drugim filarem, na którym został oparty program, jest obniżka cen wybranych produktów z uwagi na obniżone stawki VAT.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.