Intermarché z nową strategią rozwoju marek własnych
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.
Wiele marek – jedna wielka rodzina
Kategorie produktów świeżych – zdrowych, wysokiej jakości, ekologicznych czy tradycyjnych i od lokalnych dostawców – to wyróżnik oferty Intermarché, stanowiący ważną część DNA sieci. Nowe marki własne z tego obszaru zostały stworzone w jednym koncepcie i charakteryzują się spójną identyfikacją wizualną opartą na wykorzystaniu dymków dialogowych. W ten sposób staną się one przewodnikiem po kategorii, ułatwiając klientom podejmowanie decyzji zakupowych. Szata graficzna nowych znaków podkreśla indywidualny styl, a także optymistyczny i radosny charakter dokonywania zakupów.
Oferta nowych marek skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do wysokiej jakości naturalnych produktów, w tym pochodzących od lokalnych producentów. Ulubione świeże owoce i warzywa klienci Intermarché znajdą pod marką „Z Sadów i Pól”, a wędliny, w tym naturalne i oparte na tradycyjnych recepturach – pod nazwą „Prosto z Wędliniarni”. Logotypami „Z Jezior i Mórz” opatrzone są ryby i przetwory rybne, a jaja – znakiem „Jaja z Kurnika”. Produkty nabiałowe dostępne będą pod marką „Z Mlecznej Drogi”, a dania gotowe „Z Dobrej Kuchni”.
W kierunku świadomości ekologicznej
Dbanie o środowisko jest jedną z kluczowych wartości sieci. Konsumenci chcą i chętnie segregują odpady, troszcząc się o planetę, lecz nie zawsze mają wiedzę, jak to poprawnie robić. Z tego powodu na etykietach nowych marek Intermarché wprowadzono oznaczenia, które pomogą klientom w prawidłowym segregowaniu odpadów oraz przyczynią się do ich lepszego przetworzenia i ponownego wykorzystania.
– Marki własne są integralną częścią Intermarché. Dlatego już od marca br. wdrażamy nową strategię ich rozwoju, rozpoczynając zmiany brandingowe od kategorii produktów świeżych – naszego obszaru strategicznego, na którym budujemy ekspercki wizerunek Intermarché. Tworzymy w ten sposób unikalną ofertę, stanowiącą o pozycjonowaniu i wyróżnianiu się naszej sieci. Rynek marek własnych dynamicznie się rozwija – i trend ten jest widoczny również w naszej sieci. Aby utrzymać to tempo, planujemy wprowadzić w tym roku kilkadziesiąt nowych produktów, które planowo przechodzą przez cykliczne badania laboratoryjne dla potwierdzenia jakości, oraz badania konsumenckie w celu uzyskania obiektywnych wskazówek od klientów. Co najważniejsze, zapewniamy konkurencyjne ceny, dbając o to, by nasze nowe produkty były dostępne w cenie swoich odpowiedników w dyskontach – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.