Komunikaty PR

Intermarché z sukcesem kontynuuje remodeling swoich sklepów

2022-08-10  |  16:50
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek i trwają kolejne modernizacje. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.

 

Czym jest koncept Power?

Ideą przewodnią wprowadzonych zmian jest świeżość – oznacza to, że nowa odsłona sklepów wyróżnia się poszerzoną ofertą i atrakcyjną prezentacją produktów świeżych. Supermarkety zyskały dużą strefę świeżego ryneczku, w ramach którego dostępne są pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. Wyróżnikiem sklepów Intermarché są również przygotowywane na miejscu wędliny z własnej wędzarni. Szerszą ekspozycję zyskały produkty BIO, ekologiczne, kuchnie świata, dania gotowe czy nabiał.

 

Koncept Power to również wygodny i intuicyjny sposób robienia zakupów oraz nowoczesna aranżacja. Odświeżony wygląd supermarketu to nie tylko zmieniony układ sali sprzedaży, ale także nowa identyfikacja wizualna i oświetlenie. Projekt układu przestrzeni wprowadza przyjazny nastrój i wygodną ścieżkę zakupową, ułatwiając klientom zapoznanie się z pełną ofertą produktową, uszeregowaną w czytelne światy produktowe. Koncept Power jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i komfortowo robić codzienne zakupy. Nowoczesny remodeling sprawia, że sklepy stają się jeszcze bardziej wygodne i atrakcyjne dla klientów, a jednocześnie praktyczne i łatwe w obsłudze dla personelu.

 

„Świeżo, tanio, z optymizmem”

Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzeniem nowej platformy marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Dla Intermarché kluczowym obszarem oferty są właśnie produkty z kategorii świeżych, dlatego w sklepach po remodelingu została powiększona strefa ekspozycji tego asortymentu. Docelowo ma ona wynosić 50 proc. powierzchni sklepu. Strefę ryneczku z produktami świeżymi usytuowano przy wejściu, a sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, odbywa się na dwa sposoby – tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, dzięki czemu klienci nie muszą stać w kolejkach do lady tradycyjnej, oszczędzając czas. Do ich dyspozycji jest również ułatwienie w postaci samoobsługowej krajalnicy do pieczywa.

 

Zmiana konceptu sklepu oznacza nowe dedykowane strefy promocyjne, sezonowe i wyprzedażowe, a także specjalnie zaaranżowane miejsca kulinarnych inspiracji dla klientów. Przygotowanie nowego modelu sklepu zostało poprzedzone analizami ścieżki klienta oraz badaniami marketingowymi.

 

– Jako Intermarché koncentrujemy się na rozwoju kategorii świeżych oraz dopasowaniu oferty do aktualnych trendów konsumenckich. Nasz koncept Power oznacza nie tylko zmianę wyglądu i układu sklepów, ponieważ remodeling rozpatrujemy szerzej niż tylko w perspektywie jakości produktów – to cel strategiczny sieci związany z nowoczesnym wizerunkiem przestrzeni zakupów oraz pakietem ważnych udogodnień dla klientów. Stawiamy na wygodny supermarket, by zapewnić jak najbardziej przyjazny i kompleksowy sposób robienia codziennych zakupów – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Obserwujemy, że zmiana, która została wprowadzona już w 20 placówkach naszej sieci, pozytywnie wpłynęła na postrzeganie marki, efektywność sprzedażową oraz wzrost koszyka zakupowego i liczby klientów.

 

Trwają kolejne otwarcia w koncepcie Power

Koncept Power jest dziś sukcesywnie wprowadzany w kolejnych sklepach Intermarché. Trwa proces przemodelowania w wybranych lokalizacjach – w ostatnim czasie nowy koncept wdrożyły sklepy Intermarché w Pajęcznie, Gostyniu oraz Trzebnicy. Klienci mogą tu skorzystać m.in. nie tylko z poszerzonych stref Owoce & Warzywa czy produktów świeżo pakowanych, lecz także z większej przestrzeni ekspozycji mięs oraz produktów z kategorii nabiału, mrożonek i alkoholi. Optymalny układ kategorii i ścieżka zakupowa, wyeksponowanie asortymentu i jak najlepiej wykorzystana przestrzeń jeszcze skuteczniej zachęcają klientów do zakupów.

 

Właściciele sklepów Intermarché to niezależni polscy przedsiębiorcy, którzy odprowadzają lokalnie podatki i podejmują liczne działania na rzecz społeczności w miejscowościach, w których prowadzą swoje biznesy, np. poprzez organizację akcji społecznych. Poza zmianą konceptu sklepów ich właściciele mogą rozwijać swoje placówki handlowe także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na taki krok, właściciele sklepów mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów Biuro prasowe
2024-07-02 | 10:15

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.