Komunikaty PR

Intermarché z usługą zakupów przez Internet w ETC Swarzędz

2020-08-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – uruchomiona została usługa Intermarché DRIVE. Na stronie internetowej supermarketu, już dziś można realizować zamówienia online, z odbiorem osobistym, w wyznaczonym miejscu na parkingu ETC Swarzędz. Teraz każdy może kupić produkty nie wychodząc z domu. Jest to rozwiązanie szczególnie wygodne. Zamówienie możemy odebrać osobiście lub za pośrednictwem bliskiej osoby - wystarczy podać przy odbiorze numer zamówienia a zakupy przyniesie nam obsługa.

 

Supermarket Intermarché to jeden z najpopularniejszych sklepów spożywczych w Swarzędzu. Klientów ucieszy więc informacja, że marka uruchomiła usługę Intermarché DRIVE. Jest to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas lub nie mają możliwości odwiedzenia sklepu. W jaki sposób działa usługa? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę „Drive Intermarché” i dopisać miejscowość. Następnie należy założyć konto na stronie internetowej i uzupełnić swoje dane. To wystarczy, by rozpocząć zakupy. Logując się na stronie https://drive.intermarche.pl/74-swarzedz  każdy może przejrzeć aktualne promocje, dzięki którym w sklepie online zakupy będą tańsze. Na górze strony, wyróżniona została zakładka menu z kategoriami produktów. Taki format strony ułatwia klientom wyszukiwanie konkretnego produktu. Poszczególne artykuły należy dodać do koszyka, a następnie ustalić sposób płatności oraz termin i godzinę odbioru zamówienia. W usłudze Intermarché Drive, można wybrać płatność przez Internet lub przy odbiorze – kartą.

 

Rozwiązanie proponowane przez Intermarché ma wiele zalet. Po pierwsze, to oszczędność czasu - zakupy można zrobić wygodnie z domu. Klienci mają pewność, że wybierane produkty będą najwyższej jakości a obsługa dostarczy je nam do samochodu,  z zachowaniem wszelkich norm i zasad higieny. Warto zaznaczyć, że po założeniu konta w sklepie internetowym istnieje możliwość stworzenia i zapamiętania własnej listy zakupów, dzięki której kolejne zamówienie złożymy w kilka chwil - bez szukania produktów, za pomocą paru kliknięć na stronie. Usługa kompletowania zamówień jest darmowa a na odbiór zakupów umawiamy się w dogodnym dla nas terminie. Odbiór zamówienia w ETC Swarzędz odbywa się w specjalnie oznaczonej strefie. Na parkingu wydzielone zostały dwa miejsca parkingowe. To właśnie tutaj klienci odbiorą swoje zamówienie. Punkty odbioru znajdują się w pierwszej linii parkingowej na froncie galerii, niedaleko wejścia głównego do Centrum oraz wejścia zewnętrznego do sklepu Maxi Zoo. Łatwo je zlokalizować – miejsca parkingowe, z których odbierzemy zakupy pomalowane zostały na czerwono a dodatkowo, prowadzą do nich tabliczki kierunkowe. Po wykonaniu telefonu pod numer zamieszczony na banerze zlokalizowanym w punkcie odbioru, obsługa przyniesie zakupy i włoży je do bagażnika samochodu klienta.

 

Osoby, które preferują tradycyjne zakupy, ETC Swarzędz oczywiście zaprasza do sklepu stacjonarnego. Intermarché spełnia wszelkie zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że wizyta w sklepie jest bezpieczna.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.