Komunikaty PR

Intermarché z usługą zakupów przez Internet w ETC Swarzędz

2020-08-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – uruchomiona została usługa Intermarché DRIVE. Na stronie internetowej supermarketu, już dziś można realizować zamówienia online, z odbiorem osobistym, w wyznaczonym miejscu na parkingu ETC Swarzędz. Teraz każdy może kupić produkty nie wychodząc z domu. Jest to rozwiązanie szczególnie wygodne. Zamówienie możemy odebrać osobiście lub za pośrednictwem bliskiej osoby - wystarczy podać przy odbiorze numer zamówienia a zakupy przyniesie nam obsługa.

 

Supermarket Intermarché to jeden z najpopularniejszych sklepów spożywczych w Swarzędzu. Klientów ucieszy więc informacja, że marka uruchomiła usługę Intermarché DRIVE. Jest to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas lub nie mają możliwości odwiedzenia sklepu. W jaki sposób działa usługa? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę „Drive Intermarché” i dopisać miejscowość. Następnie należy założyć konto na stronie internetowej i uzupełnić swoje dane. To wystarczy, by rozpocząć zakupy. Logując się na stronie https://drive.intermarche.pl/74-swarzedz  każdy może przejrzeć aktualne promocje, dzięki którym w sklepie online zakupy będą tańsze. Na górze strony, wyróżniona została zakładka menu z kategoriami produktów. Taki format strony ułatwia klientom wyszukiwanie konkretnego produktu. Poszczególne artykuły należy dodać do koszyka, a następnie ustalić sposób płatności oraz termin i godzinę odbioru zamówienia. W usłudze Intermarché Drive, można wybrać płatność przez Internet lub przy odbiorze – kartą.

 

Rozwiązanie proponowane przez Intermarché ma wiele zalet. Po pierwsze, to oszczędność czasu - zakupy można zrobić wygodnie z domu. Klienci mają pewność, że wybierane produkty będą najwyższej jakości a obsługa dostarczy je nam do samochodu,  z zachowaniem wszelkich norm i zasad higieny. Warto zaznaczyć, że po założeniu konta w sklepie internetowym istnieje możliwość stworzenia i zapamiętania własnej listy zakupów, dzięki której kolejne zamówienie złożymy w kilka chwil - bez szukania produktów, za pomocą paru kliknięć na stronie. Usługa kompletowania zamówień jest darmowa a na odbiór zakupów umawiamy się w dogodnym dla nas terminie. Odbiór zamówienia w ETC Swarzędz odbywa się w specjalnie oznaczonej strefie. Na parkingu wydzielone zostały dwa miejsca parkingowe. To właśnie tutaj klienci odbiorą swoje zamówienie. Punkty odbioru znajdują się w pierwszej linii parkingowej na froncie galerii, niedaleko wejścia głównego do Centrum oraz wejścia zewnętrznego do sklepu Maxi Zoo. Łatwo je zlokalizować – miejsca parkingowe, z których odbierzemy zakupy pomalowane zostały na czerwono a dodatkowo, prowadzą do nich tabliczki kierunkowe. Po wykonaniu telefonu pod numer zamieszczony na banerze zlokalizowanym w punkcie odbioru, obsługa przyniesie zakupy i włoży je do bagażnika samochodu klienta.

 

Osoby, które preferują tradycyjne zakupy, ETC Swarzędz oczywiście zaprasza do sklepu stacjonarnego. Intermarché spełnia wszelkie zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że wizyta w sklepie jest bezpieczna.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.