Jak w Mediolanie! Włoski design w Warszawie
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Gdy Gianmaria Mezzalira, właściciel marki MIG, budował własny dom, tracił mnóstwo czasu, szukając wyposażenia wnętrz w różnych miejscach. Wiązało się to z ciągłym przemieszczaniem oraz dobieraniem kolorów i materiałów u wielu dostawców. Postanowił rozwiązać problem, z którym mierzą się inwestorzy oraz architekci w trakcie pracy nad swymi projektami. Stworzył miejsce, które pozwala znaleźć wszystkie potrzebne rozwiązania pod jednym adresem. Tak właśnie zrodziła się grupa MIG, która ciągle się rozwija. Dziś należą do niej m.in. marki Rotaliana, Jesse, Sitland oraz Sinetica. W Warszawie powstał showroom prezentujący meble i lampy z ich oferty. Warto tu zajrzeć, by wśród doskonałego wzornictwa poczuć atmosferę włoskiego domu.
Showroom Logan to zupełnie niezwykły punkt na designerskiej mapie Warszawy. Dlaczego? – Otworzyliśmy butikowy salon, w którym prezentujemy te same rozwiązania, które można zobaczyć w salonie MIG w Mediolanie. Ale to nie wszystko. Chcemy oddać klimat Włoch, serwując tamtejszą kawę, szynkę, sery… Zależy nam, by salon tętnił życiem tak, jak włoskie domy – podkreśla Agnieszka Kędroń, dyrektor marki MIG.
Dwupoziomowa ekspozycja w formie apartamentu z antresolą powstała na warszawskim Targówku. W inspirujących aranżacjach przedstawia ofertę czterech znakomitych marek. Choć różnorodne, mają wiele wspólnego. Wszystkie ściśle łączą wspaniałe rzemieślnicze tradycje z innowacjami technologicznymi, a codzienny komfort użytkowników z budzącą zachwyt estetyką.
Rotaliana to producent intrygujących i olśniewających lamp, niestrudzenie odkrywający nowe formuły równowagi między światłem a cieniem. Marka ta – świetlisty synonim piękna, tajemnicy, ale i artystycznego mistrzostwa – zrodziła się z fascynacji zagadnieniem oświetlania wnętrz. Związani z nią projektanci stawiają na prostotę i poszukiwanie formy doskonałej. Nie ulegają trendom, za to w oparciu o innowacje technologiczne tworzą ponadczasowe wzory odpowiadające na współczesne potrzeby – w tym na uniwersalną potrzebę piękna.
Jesse oferuje luksusowe meble do domu – od foteli i łóżek przez biblioteczki oraz komody aż po nowoczesne garderoby. Wszystkie modele zostały zainspirowane atmosferą najważniejszych metropolii Europy i Ameryki. Ponadto łączy je z jednej strony tradycyjna dbałość o najdrobniejszy detal, a z drugiej wykorzystanie bardzo nowoczesnych rozwiązań. Historyczna, bo powstała przed stu laty firma, ukierunkowanie na przyszłość i ciągły rozwój bez wątpienia ma w DNA. W początkach istnienia produkowała praktyczne sprzęty dla instytucji edukacyjnych, dziś uwodzi wytwornymi meblami domowymi roztaczającymi aurę luksusu.
Sinetica ma w portfolio meble biurowe i gabinetowe. Przemyślane kolekcje ergonomicznych krzeseł, biurek oraz stołów konferencyjnych przemienią dowolną przestrzeń w nowoczesne środowisko pracy.
Marka skupia się na inteligentnych rozwiązaniach, zdolnych dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. Wszystkie jej propozycje zwracają uwagę wyrazistymi designerskimi formami, w których nowocześniejsze technologie łączą się gładko ze sztuką włoskiego rzemiosła. Jej projekty czerpią ze światowych trendów wzornictwa i architektury, palety najlepszych materiałów oraz innowacyjnych technik produkcji.
Sitland uzupełnia katalog grupy MIG o wyjątkowe siedziska, krzesła i fotele biurowe. Historia tej marki zaczęła się w 1977 roku od projektów tapicerek do kabin sypialnych we włoskich pociągach. Dziś Sitland zajmuje mocną pozycję w branży mebli do siedzenia, wyróżniając się walorami ergonomii oraz wyjątkowym, świeżym wzornictwem.
Dzięki pasji, zaangażowaniu i kreatywności projektantów pieczołowicie dopracowujących i formę,
i technologię tych mebli, od lat rozbudza apetyty miłośników dobrego designu. Showroom Logan zaprasza zarówno inwestorów, jak i architektów. – Wszystkim naszym gościom pracownicy salonu oferują kompleksowe doradztwo na najwyższym poziomie. Chętnie służą swą wiedzą i doświadczeniem, by z zaangażowaniem wesprzeć wszystkie etapy procesu projektowego, od koncepcji do realizacji. Zachęcamy też do skorzystania z biblioteki modeli 3D mebli i lamp z oferty showroomu. Dzięki nim praca nad wyposażeniem wnętrza domu lub biura będzie czystą przyjemnością – podkreśla Agnieszka Kędroń.
Szczegóły na stronie www.showroomlogan.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.