Jak w Mediolanie! Włoski design w Warszawie
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Gdy Gianmaria Mezzalira, właściciel marki MIG, budował własny dom, tracił mnóstwo czasu, szukając wyposażenia wnętrz w różnych miejscach. Wiązało się to z ciągłym przemieszczaniem oraz dobieraniem kolorów i materiałów u wielu dostawców. Postanowił rozwiązać problem, z którym mierzą się inwestorzy oraz architekci w trakcie pracy nad swymi projektami. Stworzył miejsce, które pozwala znaleźć wszystkie potrzebne rozwiązania pod jednym adresem. Tak właśnie zrodziła się grupa MIG, która ciągle się rozwija. Dziś należą do niej m.in. marki Rotaliana, Jesse, Sitland oraz Sinetica. W Warszawie powstał showroom prezentujący meble i lampy z ich oferty. Warto tu zajrzeć, by wśród doskonałego wzornictwa poczuć atmosferę włoskiego domu.
Showroom Logan to zupełnie niezwykły punkt na designerskiej mapie Warszawy. Dlaczego? – Otworzyliśmy butikowy salon, w którym prezentujemy te same rozwiązania, które można zobaczyć w salonie MIG w Mediolanie. Ale to nie wszystko. Chcemy oddać klimat Włoch, serwując tamtejszą kawę, szynkę, sery… Zależy nam, by salon tętnił życiem tak, jak włoskie domy – podkreśla Agnieszka Kędroń, dyrektor marki MIG.
Dwupoziomowa ekspozycja w formie apartamentu z antresolą powstała na warszawskim Targówku. W inspirujących aranżacjach przedstawia ofertę czterech znakomitych marek. Choć różnorodne, mają wiele wspólnego. Wszystkie ściśle łączą wspaniałe rzemieślnicze tradycje z innowacjami technologicznymi, a codzienny komfort użytkowników z budzącą zachwyt estetyką.
Rotaliana to producent intrygujących i olśniewających lamp, niestrudzenie odkrywający nowe formuły równowagi między światłem a cieniem. Marka ta – świetlisty synonim piękna, tajemnicy, ale i artystycznego mistrzostwa – zrodziła się z fascynacji zagadnieniem oświetlania wnętrz. Związani z nią projektanci stawiają na prostotę i poszukiwanie formy doskonałej. Nie ulegają trendom, za to w oparciu o innowacje technologiczne tworzą ponadczasowe wzory odpowiadające na współczesne potrzeby – w tym na uniwersalną potrzebę piękna.
Jesse oferuje luksusowe meble do domu – od foteli i łóżek przez biblioteczki oraz komody aż po nowoczesne garderoby. Wszystkie modele zostały zainspirowane atmosferą najważniejszych metropolii Europy i Ameryki. Ponadto łączy je z jednej strony tradycyjna dbałość o najdrobniejszy detal, a z drugiej wykorzystanie bardzo nowoczesnych rozwiązań. Historyczna, bo powstała przed stu laty firma, ukierunkowanie na przyszłość i ciągły rozwój bez wątpienia ma w DNA. W początkach istnienia produkowała praktyczne sprzęty dla instytucji edukacyjnych, dziś uwodzi wytwornymi meblami domowymi roztaczającymi aurę luksusu.
Sinetica ma w portfolio meble biurowe i gabinetowe. Przemyślane kolekcje ergonomicznych krzeseł, biurek oraz stołów konferencyjnych przemienią dowolną przestrzeń w nowoczesne środowisko pracy.
Marka skupia się na inteligentnych rozwiązaniach, zdolnych dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. Wszystkie jej propozycje zwracają uwagę wyrazistymi designerskimi formami, w których nowocześniejsze technologie łączą się gładko ze sztuką włoskiego rzemiosła. Jej projekty czerpią ze światowych trendów wzornictwa i architektury, palety najlepszych materiałów oraz innowacyjnych technik produkcji.
Sitland uzupełnia katalog grupy MIG o wyjątkowe siedziska, krzesła i fotele biurowe. Historia tej marki zaczęła się w 1977 roku od projektów tapicerek do kabin sypialnych we włoskich pociągach. Dziś Sitland zajmuje mocną pozycję w branży mebli do siedzenia, wyróżniając się walorami ergonomii oraz wyjątkowym, świeżym wzornictwem.
Dzięki pasji, zaangażowaniu i kreatywności projektantów pieczołowicie dopracowujących i formę,
i technologię tych mebli, od lat rozbudza apetyty miłośników dobrego designu. Showroom Logan zaprasza zarówno inwestorów, jak i architektów. – Wszystkim naszym gościom pracownicy salonu oferują kompleksowe doradztwo na najwyższym poziomie. Chętnie służą swą wiedzą i doświadczeniem, by z zaangażowaniem wesprzeć wszystkie etapy procesu projektowego, od koncepcji do realizacji. Zachęcamy też do skorzystania z biblioteki modeli 3D mebli i lamp z oferty showroomu. Dzięki nim praca nad wyposażeniem wnętrza domu lub biura będzie czystą przyjemnością – podkreśla Agnieszka Kędroń.
Szczegóły na stronie www.showroomlogan.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.