Jak w Mediolanie! Włoski design w Warszawie
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Gdy Gianmaria Mezzalira, właściciel marki MIG, budował własny dom, tracił mnóstwo czasu, szukając wyposażenia wnętrz w różnych miejscach. Wiązało się to z ciągłym przemieszczaniem oraz dobieraniem kolorów i materiałów u wielu dostawców. Postanowił rozwiązać problem, z którym mierzą się inwestorzy oraz architekci w trakcie pracy nad swymi projektami. Stworzył miejsce, które pozwala znaleźć wszystkie potrzebne rozwiązania pod jednym adresem. Tak właśnie zrodziła się grupa MIG, która ciągle się rozwija. Dziś należą do niej m.in. marki Rotaliana, Jesse, Sitland oraz Sinetica. W Warszawie powstał showroom prezentujący meble i lampy z ich oferty. Warto tu zajrzeć, by wśród doskonałego wzornictwa poczuć atmosferę włoskiego domu.
Showroom Logan to zupełnie niezwykły punkt na designerskiej mapie Warszawy. Dlaczego? – Otworzyliśmy butikowy salon, w którym prezentujemy te same rozwiązania, które można zobaczyć w salonie MIG w Mediolanie. Ale to nie wszystko. Chcemy oddać klimat Włoch, serwując tamtejszą kawę, szynkę, sery… Zależy nam, by salon tętnił życiem tak, jak włoskie domy – podkreśla Agnieszka Kędroń, dyrektor marki MIG.
Dwupoziomowa ekspozycja w formie apartamentu z antresolą powstała na warszawskim Targówku. W inspirujących aranżacjach przedstawia ofertę czterech znakomitych marek. Choć różnorodne, mają wiele wspólnego. Wszystkie ściśle łączą wspaniałe rzemieślnicze tradycje z innowacjami technologicznymi, a codzienny komfort użytkowników z budzącą zachwyt estetyką.
Rotaliana to producent intrygujących i olśniewających lamp, niestrudzenie odkrywający nowe formuły równowagi między światłem a cieniem. Marka ta – świetlisty synonim piękna, tajemnicy, ale i artystycznego mistrzostwa – zrodziła się z fascynacji zagadnieniem oświetlania wnętrz. Związani z nią projektanci stawiają na prostotę i poszukiwanie formy doskonałej. Nie ulegają trendom, za to w oparciu o innowacje technologiczne tworzą ponadczasowe wzory odpowiadające na współczesne potrzeby – w tym na uniwersalną potrzebę piękna.
Jesse oferuje luksusowe meble do domu – od foteli i łóżek przez biblioteczki oraz komody aż po nowoczesne garderoby. Wszystkie modele zostały zainspirowane atmosferą najważniejszych metropolii Europy i Ameryki. Ponadto łączy je z jednej strony tradycyjna dbałość o najdrobniejszy detal, a z drugiej wykorzystanie bardzo nowoczesnych rozwiązań. Historyczna, bo powstała przed stu laty firma, ukierunkowanie na przyszłość i ciągły rozwój bez wątpienia ma w DNA. W początkach istnienia produkowała praktyczne sprzęty dla instytucji edukacyjnych, dziś uwodzi wytwornymi meblami domowymi roztaczającymi aurę luksusu.
Sinetica ma w portfolio meble biurowe i gabinetowe. Przemyślane kolekcje ergonomicznych krzeseł, biurek oraz stołów konferencyjnych przemienią dowolną przestrzeń w nowoczesne środowisko pracy.
Marka skupia się na inteligentnych rozwiązaniach, zdolnych dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. Wszystkie jej propozycje zwracają uwagę wyrazistymi designerskimi formami, w których nowocześniejsze technologie łączą się gładko ze sztuką włoskiego rzemiosła. Jej projekty czerpią ze światowych trendów wzornictwa i architektury, palety najlepszych materiałów oraz innowacyjnych technik produkcji.
Sitland uzupełnia katalog grupy MIG o wyjątkowe siedziska, krzesła i fotele biurowe. Historia tej marki zaczęła się w 1977 roku od projektów tapicerek do kabin sypialnych we włoskich pociągach. Dziś Sitland zajmuje mocną pozycję w branży mebli do siedzenia, wyróżniając się walorami ergonomii oraz wyjątkowym, świeżym wzornictwem.
Dzięki pasji, zaangażowaniu i kreatywności projektantów pieczołowicie dopracowujących i formę,
i technologię tych mebli, od lat rozbudza apetyty miłośników dobrego designu. Showroom Logan zaprasza zarówno inwestorów, jak i architektów. – Wszystkim naszym gościom pracownicy salonu oferują kompleksowe doradztwo na najwyższym poziomie. Chętnie służą swą wiedzą i doświadczeniem, by z zaangażowaniem wesprzeć wszystkie etapy procesu projektowego, od koncepcji do realizacji. Zachęcamy też do skorzystania z biblioteki modeli 3D mebli i lamp z oferty showroomu. Dzięki nim praca nad wyposażeniem wnętrza domu lub biura będzie czystą przyjemnością – podkreśla Agnieszka Kędroń.
Szczegóły na stronie www.showroomlogan.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.