Komunikaty PR

Jak w Mediolanie! Włoski design w Warszawie

2021-05-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Gdy Gianmaria Mezzalira, właściciel marki MIG, budował własny dom, tracił mnóstwo czasu, szukając wyposażenia wnętrz w różnych miejscach. Wiązało się to z ciągłym przemieszczaniem oraz dobieraniem kolorów i materiałów u wielu dostawców. Postanowił rozwiązać problem, z którym mierzą się inwestorzy oraz architekci w trakcie pracy nad swymi projektami. Stworzył miejsce, które pozwala znaleźć wszystkie potrzebne rozwiązania pod jednym adresem. Tak właśnie zrodziła się grupa MIG, która ciągle się rozwija. Dziś należą do niej m.in. marki Rotaliana, Jesse, Sitland oraz Sinetica. W Warszawie powstał showroom prezentujący meble i lampy z ich oferty. Warto tu zajrzeć, by wśród doskonałego wzornictwa poczuć atmosferę włoskiego domu.

Showroom Logan to zupełnie niezwykły punkt na designerskiej mapie Warszawy. Dlaczego? – Otworzyliśmy butikowy salon, w którym prezentujemy te same rozwiązania, które można zobaczyć w salonie MIG w Mediolanie. Ale to nie wszystko. Chcemy oddać klimat Włoch, serwując tamtejszą kawę, szynkę, sery… Zależy nam, by salon tętnił życiem tak, jak włoskie domy – podkreśla Agnieszka Kędroń, dyrektor marki MIG.

Dwupoziomowa ekspozycja w formie apartamentu z antresolą powstała na warszawskim Targówku. W inspirujących aranżacjach przedstawia ofertę czterech znakomitych marek. Choć różnorodne, mają wiele wspólnego. Wszystkie ściśle łączą wspaniałe rzemieślnicze tradycje z innowacjami technologicznymi, a codzienny komfort użytkowników z budzącą zachwyt estetyką.

Rotaliana to producent intrygujących i olśniewających lamp, niestrudzenie odkrywający nowe formuły równowagi między światłem a cieniem. Marka ta – świetlisty synonim piękna, tajemnicy, ale i artystycznego mistrzostwa – zrodziła się z fascynacji zagadnieniem oświetlania wnętrz. Związani z nią projektanci stawiają na prostotę i poszukiwanie formy doskonałej. Nie ulegają trendom, za to w oparciu o innowacje technologiczne tworzą ponadczasowe wzory odpowiadające na współczesne potrzeby – w tym na uniwersalną potrzebę piękna.

Jesse oferuje luksusowe meble do domu – od foteli i łóżek przez biblioteczki oraz komody aż po nowoczesne garderoby. Wszystkie modele zostały zainspirowane atmosferą najważniejszych metropolii Europy i Ameryki. Ponadto łączy je z jednej strony tradycyjna dbałość o najdrobniejszy detal, a z drugiej wykorzystanie bardzo nowoczesnych rozwiązań. Historyczna, bo powstała przed stu laty firma, ukierunkowanie na przyszłość i ciągły rozwój bez wątpienia ma w DNA. W początkach istnienia produkowała praktyczne sprzęty dla instytucji edukacyjnych, dziś uwodzi wytwornymi meblami domowymi roztaczającymi aurę luksusu.

Sinetica ma w portfolio meble biurowe i gabinetowe. Przemyślane kolekcje ergonomicznych krzeseł, biurek oraz stołów konferencyjnych przemienią dowolną przestrzeń w nowoczesne środowisko pracy.

Marka skupia się na inteligentnych rozwiązaniach, zdolnych dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. Wszystkie jej propozycje zwracają uwagę wyrazistymi designerskimi formami, w których nowocześniejsze technologie łączą się gładko ze sztuką włoskiego rzemiosła. Jej projekty czerpią ze światowych trendów wzornictwa i architektury, palety najlepszych materiałów oraz innowacyjnych technik produkcji.

Sitland uzupełnia katalog grupy MIG o wyjątkowe siedziska, krzesła i fotele biurowe. Historia tej marki zaczęła się w 1977 roku od projektów tapicerek do kabin sypialnych we włoskich pociągach. Dziś Sitland zajmuje mocną pozycję w branży mebli do siedzenia, wyróżniając się walorami ergonomii oraz wyjątkowym, świeżym wzornictwem.

Dzięki pasji, zaangażowaniu i kreatywności projektantów pieczołowicie dopracowujących i formę,
i technologię tych mebli, od lat rozbudza apetyty miłośników dobrego designu. Showroom Logan zaprasza zarówno inwestorów, jak i architektów. – Wszystkim naszym gościom pracownicy salonu oferują kompleksowe doradztwo na najwyższym poziomie. Chętnie służą swą wiedzą i doświadczeniem, by z zaangażowaniem wesprzeć wszystkie etapy procesu projektowego, od koncepcji do realizacji. Zachęcamy też do skorzystania z biblioteki modeli 3D mebli i lamp z oferty showroomu. Dzięki nim praca nad wyposażeniem wnętrza domu lub biura będzie czystą przyjemnością – podkreśla Agnieszka Kędroń.

Szczegóły na stronie www.showroomlogan.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.