Jeśli kawa na wynos to tylko z Żabki – 100% arabica z brazylijskich ziaren
51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Żabkę gorących, aromatycznych kaw na wynos. Klienci cenią ten pyszny napój, ponieważ jest on przygotowywany ze świeżo mielonych, wyselekcjonowanych ziaren gatunku arabica, pochodzących z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kupując kawę w Żabce, która posiada certyfikat Rainforest Alliance, klienci wybierają nie tylko wysokiej jakości produkt, ale także wspierają środowisko naturalne. Żabka dba również o bezpieczeństwo swoich klientów, dlatego w czasie pandemii każdy zestaw kawowy, składający się z m.in. kubka i pokrywki, jest oddzielnie zapakowany.
Arabica uznawana jest za najszlachetniejszy gatunek kawy. Uprawiana na terenach górzystych, w temperaturze około 20-25 stopni C. W Żabce, dzięki kompozycji ziaren oraz odpowiednio dobranego sposobu palenia kawy, klienci uzyskują esencjonalny napar z naturalną słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Kawa, używana do skomponowania mieszanki Fresh Café, nie pochodzi z jednej, dużej farmy, ale z kilku mniejszych, tak aby spełniać pożądany poziom jakości. Jednym z elementów składowych tej mieszanki są ziarna pochodzące z projektu „Bob-o-link”, który jest rezultatem zrzeszenia farmerów ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Główny cel tego projektu to uprawianie najlepszej jakości kawy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie i promocji harmonii między działalnością człowieka i naturą.
- Wielu z nas uwielbia rozpocząć dzień od kawy, rozbudzić się czy poprawić sobie nastrój. Kiedy porankowi towarzyszy pośpiech z pomocą przychodzi Żabka, która oferuje pyszną, świeżo mieloną kawę na wynos. Żyjemy intensywnie, każda minuta jest dla nas na wagę złota, dlatego dopasowujemy ofertę odpowiadającą potrzebom naszych klientów. Nie muszą oni marnować czasu na poszukiwanie kawiarni, ponieważ wybierając kawę w Żabce napiją się aromatycznego i wysokiej jakości napoju już w minutę od zakupu. Nasza kawa cieszy się coraz większą popularnością, zajęliśmy 3. miejsce w rankingu najczęściej znanych i spontanicznie odwiedzanych miejsc oferujących kawę wg. tegorocznego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska.
W Żabce można kupić m.in. cappuccino z aksamitną, gładką pianą, jedwabiste latte czy kawę czarną o głębokim zrównoważonym smaku. Klienci cenią oferowany przez sieć napój i chętnie sięgają po gorącą kawę – zwłaszcza rano, najczęściej między godzinami 8:00 a 9:00. Najchętniej kupują kawy z mlekiem – najpopularniejsza jest latte, nieco rzadziej sięgają po cappuccino. Rekordowy pod względem sprzedaży kawy na wynos był dla Żabki październik ubiegłego roku – wówczas sieć sprzedała średnio aż 51 gorących kaw na minutę.
Dostępna w Żabce kawa to aromatyczna, świeżo mielona w 100% arabica z ziaren z Brazylii, oznaczona specjalnym certyfikatem Rainforest Alliance (RFA). Kupując produkty z tym certyfikatem klienci, wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko. Kawa serwowana jest w kubkach wyprodukowanych w 100% z surowców roślinnych, a design kubka współgra z miejskim stylem i szybkim tempem życia.
Własnoręczne przygotowanie kawy w Żabce jest bardzo proste i bezpieczne. Klienci otrzymują zapakowany zestaw kawowy, w którym znajduje się kubek, pokrywka, mieszadełko, cukier oraz serwetka jednorazowa. Wystarczy postawić kubek w odpowiednim miejscu na ekspresie i wcisnąć zaledwie jeden guzik, na którym znajduje się nazwa ulubionej kawy. Jeśli wybierzemy kawę małą, o pojemności 200 ml, bez mleka – gorącym, aromatycznym napojem możemy cieszyć się już po ok. 35 sekundach, a kawę z mlekiem dostaniemy po ok. 50 sekundach. Przygotowanie kawy dużej o pojemności 400 ml zajmie odpowiednio dwa razy więcej czasu.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.