Jeśli kawa na wynos to tylko z Żabki – 100% arabica z brazylijskich ziaren
51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Żabkę gorących, aromatycznych kaw na wynos. Klienci cenią ten pyszny napój, ponieważ jest on przygotowywany ze świeżo mielonych, wyselekcjonowanych ziaren gatunku arabica, pochodzących z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kupując kawę w Żabce, która posiada certyfikat Rainforest Alliance, klienci wybierają nie tylko wysokiej jakości produkt, ale także wspierają środowisko naturalne. Żabka dba również o bezpieczeństwo swoich klientów, dlatego w czasie pandemii każdy zestaw kawowy, składający się z m.in. kubka i pokrywki, jest oddzielnie zapakowany.
Arabica uznawana jest za najszlachetniejszy gatunek kawy. Uprawiana na terenach górzystych, w temperaturze około 20-25 stopni C. W Żabce, dzięki kompozycji ziaren oraz odpowiednio dobranego sposobu palenia kawy, klienci uzyskują esencjonalny napar z naturalną słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Kawa, używana do skomponowania mieszanki Fresh Café, nie pochodzi z jednej, dużej farmy, ale z kilku mniejszych, tak aby spełniać pożądany poziom jakości. Jednym z elementów składowych tej mieszanki są ziarna pochodzące z projektu „Bob-o-link”, który jest rezultatem zrzeszenia farmerów ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Główny cel tego projektu to uprawianie najlepszej jakości kawy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie i promocji harmonii między działalnością człowieka i naturą.
- Wielu z nas uwielbia rozpocząć dzień od kawy, rozbudzić się czy poprawić sobie nastrój. Kiedy porankowi towarzyszy pośpiech z pomocą przychodzi Żabka, która oferuje pyszną, świeżo mieloną kawę na wynos. Żyjemy intensywnie, każda minuta jest dla nas na wagę złota, dlatego dopasowujemy ofertę odpowiadającą potrzebom naszych klientów. Nie muszą oni marnować czasu na poszukiwanie kawiarni, ponieważ wybierając kawę w Żabce napiją się aromatycznego i wysokiej jakości napoju już w minutę od zakupu. Nasza kawa cieszy się coraz większą popularnością, zajęliśmy 3. miejsce w rankingu najczęściej znanych i spontanicznie odwiedzanych miejsc oferujących kawę wg. tegorocznego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska.
W Żabce można kupić m.in. cappuccino z aksamitną, gładką pianą, jedwabiste latte czy kawę czarną o głębokim zrównoważonym smaku. Klienci cenią oferowany przez sieć napój i chętnie sięgają po gorącą kawę – zwłaszcza rano, najczęściej między godzinami 8:00 a 9:00. Najchętniej kupują kawy z mlekiem – najpopularniejsza jest latte, nieco rzadziej sięgają po cappuccino. Rekordowy pod względem sprzedaży kawy na wynos był dla Żabki październik ubiegłego roku – wówczas sieć sprzedała średnio aż 51 gorących kaw na minutę.
Dostępna w Żabce kawa to aromatyczna, świeżo mielona w 100% arabica z ziaren z Brazylii, oznaczona specjalnym certyfikatem Rainforest Alliance (RFA). Kupując produkty z tym certyfikatem klienci, wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko. Kawa serwowana jest w kubkach wyprodukowanych w 100% z surowców roślinnych, a design kubka współgra z miejskim stylem i szybkim tempem życia.
Własnoręczne przygotowanie kawy w Żabce jest bardzo proste i bezpieczne. Klienci otrzymują zapakowany zestaw kawowy, w którym znajduje się kubek, pokrywka, mieszadełko, cukier oraz serwetka jednorazowa. Wystarczy postawić kubek w odpowiednim miejscu na ekspresie i wcisnąć zaledwie jeden guzik, na którym znajduje się nazwa ulubionej kawy. Jeśli wybierzemy kawę małą, o pojemności 200 ml, bez mleka – gorącym, aromatycznym napojem możemy cieszyć się już po ok. 35 sekundach, a kawę z mlekiem dostaniemy po ok. 50 sekundach. Przygotowanie kawy dużej o pojemności 400 ml zajmie odpowiednio dwa razy więcej czasu.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.