Komunikaty PR

Jeśli kawa na wynos to tylko z Żabki – 100% arabica z brazylijskich ziaren

2020-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Żabkę gorących, aromatycznych kaw na wynos. Klienci cenią ten pyszny napój, ponieważ jest on przygotowywany ze świeżo mielonych,  wyselekcjonowanych ziaren gatunku arabica, pochodzących z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kupując kawę w Żabce, która posiada certyfikat Rainforest Alliance, klienci wybierają nie tylko wysokiej jakości produkt, ale także wspierają środowisko naturalne. Żabka dba również o bezpieczeństwo swoich klientów, dlatego w czasie pandemii każdy zestaw kawowy, składający się z m.in. kubka i pokrywki, jest oddzielnie zapakowany.

Arabica uznawana jest za najszlachetniejszy gatunek kawy. Uprawiana na terenach górzystych, w temperaturze około 20-25 stopni C. W Żabce, dzięki kompozycji ziaren oraz odpowiednio dobranego sposobu palenia kawy, klienci uzyskują esencjonalny napar z naturalną słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Kawa, używana do skomponowania mieszanki Fresh Café, nie pochodzi z jednej, dużej farmy, ale z kilku mniejszych, tak aby spełniać pożądany poziom jakości. Jednym z elementów składowych tej mieszanki są ziarna pochodzące z projektu „Bob-o-link”, który jest rezultatem zrzeszenia farmerów ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Główny cel tego projektu to uprawianie najlepszej jakości kawy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie i promocji harmonii między działalnością człowieka i naturą.

- Wielu z nas uwielbia rozpocząć dzień od kawy, rozbudzić się czy poprawić sobie nastrój. Kiedy porankowi towarzyszy pośpiech z pomocą przychodzi Żabka, która oferuje pyszną, świeżo mieloną kawę na wynos. Żyjemy intensywnie, każda minuta jest dla nas na wagę złota, dlatego dopasowujemy ofertę odpowiadającą potrzebom naszych klientów. Nie muszą oni marnować czasu na poszukiwanie kawiarni, ponieważ wybierając kawę w Żabce napiją się aromatycznego i wysokiej jakości napoju już w minutę od zakupu. Nasza kawa cieszy się coraz większą popularnością, zajęliśmy 3. miejsce w rankingu najczęściej znanych i spontanicznie odwiedzanych miejsc oferujących kawę wg. tegorocznego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska. 

W Żabce można kupić m.in. cappuccino z aksamitną, gładką pianą, jedwabiste latte czy kawę czarną o głębokim zrównoważonym smaku. Klienci cenią oferowany przez sieć napój i chętnie sięgają po gorącą kawę – zwłaszcza rano, najczęściej między godzinami 8:00 a 9:00. Najchętniej kupują kawy z mlekiem – najpopularniejsza jest latte, nieco rzadziej sięgają po cappuccino. Rekordowy pod względem sprzedaży kawy na wynos był dla Żabki październik ubiegłego roku – wówczas sieć sprzedała średnio aż 51 gorących kaw na minutę.

Dostępna w Żabce kawa to aromatyczna, świeżo mielona w 100% arabica z ziaren z Brazylii, oznaczona specjalnym certyfikatem Rainforest Alliance (RFA). Kupując produkty z tym certyfikatem klienci, wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko. Kawa serwowana jest w kubkach wyprodukowanych w 100% z surowców roślinnych, a design kubka współgra z miejskim stylem i szybkim tempem życia.

Własnoręczne przygotowanie kawy w Żabce jest bardzo proste i bezpieczne. Klienci otrzymują zapakowany zestaw kawowy, w którym znajduje się kubek, pokrywka, mieszadełko, cukier oraz serwetka jednorazowa. Wystarczy postawić kubek w odpowiednim miejscu na ekspresie i wcisnąć zaledwie jeden guzik, na którym znajduje się nazwa ulubionej kawy. Jeśli wybierzemy kawę małą, o pojemności 200 ml, bez mleka – gorącym, aromatycznym napojem możemy cieszyć się już po ok. 35 sekundach, a kawę z mlekiem dostaniemy po ok. 50 sekundach. Przygotowanie kawy dużej o pojemności 400 ml zajmie odpowiednio dwa razy więcej czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.