Komunikaty PR

JNT Group inwestuje w wino w puszkach

2020-05-12  |  13:59
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania Frissante ( 1.71 MB )

JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach. Niewielkie, poręczne puszki stanowią doskonały sposób na dotarcie do nowej grupy docelowej, a także na zwiększenie trialu zakupowego win marki Monte Santi.

Wina w puszkach to światowy trend, który dynamiczne wzrosty odnotowuje m.in. w Stanach Zjednoczonych. Poręczne, lekkie opakowanie, które łatwo otworzyć, sprzyja okazjom typowym dla sezonu wiosenno-letniego, takim jak relaks na świeżym powietrzu, grill, piknik czy modnym w ostatnich czasach zoom-party.

Od wielu lat śledzimy światowe trendy i inwestycja w nowy segment rynku umożliwia nam rozwój portfolio produktowego już nie tylko przez rozbudowę wariantów poszczególnych marek, ale także przez zaoferowanie nowych pojemności w innowacyjnych opakowaniach – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Stawiamy na nowoczesny format, ponieważ wygodne, niewielkiej pojemności puszki sprzyjają kreowaniu okazji zakupowych i zwiększaniu trialu zakupowego. Opakowania adresujemy do nowej, młodszej grupy docelowej konsumentów –  ten sposób serwowania przełamuje obawy przed sięgnięciem po wymagające, tradycyjne wino. Jesteśmy przekonani, że wino w puszkach będzie się rozwijać bardzo szybko i pierwsze dane sprzedażowe to potwierdzają.

JNT Group wprowadza szeroki range produktów Monte Santi w puszkach o pojemności 330 ml: Monte Santi Spritz, Monte Santi Bella Fresca Strawberry, Monte Santi Bella Fresca Blackberry, Monte Santi Frizzante Bianco i Monte Santi Frizzante Rose.

Kampania komunikacyjna marki będzie prowadzona w punktach sprzedaży z wykorzystaniem POS, a także w social mediach. Planowane są również działania w zakresie influencer marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.