Komunikaty PR

JNT Group inwestuje w wino w puszkach

2020-05-12  |  13:59
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania Frissante ( 1.71 MB )

JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach. Niewielkie, poręczne puszki stanowią doskonały sposób na dotarcie do nowej grupy docelowej, a także na zwiększenie trialu zakupowego win marki Monte Santi.

Wina w puszkach to światowy trend, który dynamiczne wzrosty odnotowuje m.in. w Stanach Zjednoczonych. Poręczne, lekkie opakowanie, które łatwo otworzyć, sprzyja okazjom typowym dla sezonu wiosenno-letniego, takim jak relaks na świeżym powietrzu, grill, piknik czy modnym w ostatnich czasach zoom-party.

Od wielu lat śledzimy światowe trendy i inwestycja w nowy segment rynku umożliwia nam rozwój portfolio produktowego już nie tylko przez rozbudowę wariantów poszczególnych marek, ale także przez zaoferowanie nowych pojemności w innowacyjnych opakowaniach – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Stawiamy na nowoczesny format, ponieważ wygodne, niewielkiej pojemności puszki sprzyjają kreowaniu okazji zakupowych i zwiększaniu trialu zakupowego. Opakowania adresujemy do nowej, młodszej grupy docelowej konsumentów –  ten sposób serwowania przełamuje obawy przed sięgnięciem po wymagające, tradycyjne wino. Jesteśmy przekonani, że wino w puszkach będzie się rozwijać bardzo szybko i pierwsze dane sprzedażowe to potwierdzają.

JNT Group wprowadza szeroki range produktów Monte Santi w puszkach o pojemności 330 ml: Monte Santi Spritz, Monte Santi Bella Fresca Strawberry, Monte Santi Bella Fresca Blackberry, Monte Santi Frizzante Bianco i Monte Santi Frizzante Rose.

Kampania komunikacyjna marki będzie prowadzona w punktach sprzedaży z wykorzystaniem POS, a także w social mediach. Planowane są również działania w zakresie influencer marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.