Komunikaty PR

Jush przyspiesza tempo rozwoju – pięć miast w pół roku od debiutu

2022-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/

Aplikacja Jush przyśpiesza i niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie wchodzi do kolejnych miast. Startup Lite e-Commerce właśnie uruchomił swoją usługę w Krakowie, a od niedawna z usługi błyskawicznych, 15-minutowych dostaw zakupów mogą korzystać również mieszkańcy Katowic oraz Piaseczna. Jush regularnie poszerza również zasięg działania w dotychczasowych lokalizacjach, dodając nowe dzielnice. Dla nowych oraz stałych klientów przygotowana została promocja, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 200 zł.

Aplikacja z Warszawy zawędrowała do Krakowa. Podbój dawnej stolicy Polski usługa zaczęła od miejsca, gdzie bije jej kulturowe serce – Kazimierza. Zakupy w 15 minut mogą zamówić również mieszkańcy Prądnika Białego, gdzie Lite e-Commerce otworzyło drugi punkt w mieście. W Katowicach natomiast Jush swoim zasięgiem objął znaczną część aglomeracji, działać będzie między innymi w Śródmieściu, Bogucicach i na Koszutce. 

Kurierzy w każdej z tych lokalizacji będą dowozić ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki. W asortymencie znajdują się również napoje czy dania gotowe, również w wersji wegetariańskiej. Klienci mogą kupić ulubione produkty znane z Żabki, włączając w to m.in.: soki i lemoniady Wycisk, wartościowe posiłki Dobra Karma, gotowe kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini oraz dania przygotowane przez Maczfit. Warto jednak podkreślić, że w aplikacji Jush znajdziemy produkty znane nie tylko ze sklepów Żabka.

Jednym z filarów naszej działalności jest szybki rozwój usługi. W niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie, pojawiliśmy się w kolejnych czterech miastach w Polsce. Przybliża nas to do celu, jakim jest zaproponowanie jak największej grupie mieszkańców naszego kraju możliwości zakupów w 15 minut  – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Jush jest w Piasecznie

Aplikacja swoim zasięgiem działania objęła praktycznie całe podwarszawskie Piaseczno. Co najważniejsze, kurierzy dowożą w nim produkty na takich samych zasadach jak w innych lokalizacjach. To oznacza, że od października 2021 roku Lite e-Commerce uruchomiło usługę aż w 5 miastach. 

Dalszy rozwój w Warszawie oraz Gdańsku

Od początku działalności startup Lite e-Commerce przyzwyczaił swoich użytkowników do szybkiego tempa rozwoju. Niecałe pół roku od startu pilotażu z aplikacji Jush może korzystać większość mieszkańców stolicy. Usługa dotarła do kolejnej dzielnicy w Warszawie. Szybkimi zakupami online mogą cieszyć się kolejni mieszkańcy części Mokotowa. Również w Gdańsku startup otworzył kolejny punkt, tym razem zlokalizowany na Przymorzu Małym. Ekspansja usługi ma na celu dotarcie do jak największej liczby mieszkańców kraju i tym samym wypracowaniu pozycji Jusha jako lidera rozwiązań q-commerce w Polsce.

Zgarnij nawet 200 zł – specjalna promocja dla użytkowników aplikacji

Dostawa w ramach usługi kosztuje jedyne 3,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 35 zł, jest ona darmowa. Zamówienia można składać codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której, zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br., będą mogli oni zaoszczędzić nawet 200 zł – zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 zamówień. Promocja obowiązuje do 31.05.2022 r. Regulamin i szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.