Jush przyspiesza tempo rozwoju – pięć miast w pół roku od debiutu
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Aplikacja Jush przyśpiesza i niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie wchodzi do kolejnych miast. Startup Lite e-Commerce właśnie uruchomił swoją usługę w Krakowie, a od niedawna z usługi błyskawicznych, 15-minutowych dostaw zakupów mogą korzystać również mieszkańcy Katowic oraz Piaseczna. Jush regularnie poszerza również zasięg działania w dotychczasowych lokalizacjach, dodając nowe dzielnice. Dla nowych oraz stałych klientów przygotowana została promocja, dzięki której mogą zaoszczędzić nawet 200 zł.
Aplikacja z Warszawy zawędrowała do Krakowa. Podbój dawnej stolicy Polski usługa zaczęła od miejsca, gdzie bije jej kulturowe serce – Kazimierza. Zakupy w 15 minut mogą zamówić również mieszkańcy Prądnika Białego, gdzie Lite e-Commerce otworzyło drugi punkt w mieście. W Katowicach natomiast Jush swoim zasięgiem objął znaczną część aglomeracji, działać będzie między innymi w Śródmieściu, Bogucicach i na Koszutce.
Kurierzy w każdej z tych lokalizacji będą dowozić ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki. W asortymencie znajdują się również napoje czy dania gotowe, również w wersji wegetariańskiej. Klienci mogą kupić ulubione produkty znane z Żabki, włączając w to m.in.: soki i lemoniady Wycisk, wartościowe posiłki Dobra Karma, gotowe kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini oraz dania przygotowane przez Maczfit. Warto jednak podkreślić, że w aplikacji Jush znajdziemy produkty znane nie tylko ze sklepów Żabka.
Jednym z filarów naszej działalności jest szybki rozwój usługi. W niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie, pojawiliśmy się w kolejnych czterech miastach w Polsce. Przybliża nas to do celu, jakim jest zaproponowanie jak największej grupie mieszkańców naszego kraju możliwości zakupów w 15 minut – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.
Jush jest w Piasecznie
Aplikacja swoim zasięgiem działania objęła praktycznie całe podwarszawskie Piaseczno. Co najważniejsze, kurierzy dowożą w nim produkty na takich samych zasadach jak w innych lokalizacjach. To oznacza, że od października 2021 roku Lite e-Commerce uruchomiło usługę aż w 5 miastach.
Dalszy rozwój w Warszawie oraz Gdańsku
Od początku działalności startup Lite e-Commerce przyzwyczaił swoich użytkowników do szybkiego tempa rozwoju. Niecałe pół roku od startu pilotażu z aplikacji Jush może korzystać większość mieszkańców stolicy. Usługa dotarła do kolejnej dzielnicy w Warszawie. Szybkimi zakupami online mogą cieszyć się kolejni mieszkańcy części Mokotowa. Również w Gdańsku startup otworzył kolejny punkt, tym razem zlokalizowany na Przymorzu Małym. Ekspansja usługi ma na celu dotarcie do jak największej liczby mieszkańców kraju i tym samym wypracowaniu pozycji Jusha jako lidera rozwiązań q-commerce w Polsce.
Zgarnij nawet 200 zł – specjalna promocja dla użytkowników aplikacji
Dostawa w ramach usługi kosztuje jedyne 3,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 35 zł, jest ona darmowa. Zamówienia można składać codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.
Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której, zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br., będą mogli oni zaoszczędzić nawet 200 zł – zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 zamówień. Promocja obowiązuje do 31.05.2022 r. Regulamin i szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.