Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki
W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu. Mimo trudnej sytuacji na rynku Żabka nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców, którzy obserwując rozwój sieci i jej zaangażowanie w walce z Covid-19, wybierają właśnie tę sieć spośród wszystkich marek franczyzowych na rynku.
– 5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.
Swój biznes przy wsparciu partnera
Obecnie nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem w atrakcyjnej lokalizacji, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany wśród Polaków brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową, którą mogą zaproponować klientom. Przy tym, rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.
Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem. Żabka okazuje współpracującym z nią przedsiębiorcom również dodatkową pomoc w trudnych momentach, jak pandemia koronawirusa, podczas której od samego początku zapewniała im dodatkowe narzędzia i środki dla bezpieczeństwa ich samych, pracowników i klientów. Sieć dostarczyła do sklepów m.in. maseczki, rękawiczki czy przyłbice dla franczyzobiorców i personelu, zaś klienci mogą korzystać m.in. ze stacji do dezynfekcji rąk, jak również zakupić tanie, sprzedawane bez zysku, jednorazowe maseczki ochronne. Mimo trwającej pandemii, zainteresowanie franczyzą z Żabką nie przestało maleć, a w lipcu br. odnotowano rekordową liczbę podpisanych nowych umów franczyzowych.
– Oferujemy naszym franczyzobiorcom wiele zróżnicowanych narzędzi oraz szerokie wsparcie. Wszystko dlatego, że w każdym obszarze stawiamy przedsiębiorców współpracujących z naszą siecią w centrum uwagi, zgodnie z naszą filozofią franczyzocentryczności. Dzięki temu franczyzobiorcy mają szansę prowadzić sklep, do którego chętnie wracają klienci – dodaje Sebastian Bielawski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w Żabka Polska.
Atrakcyjne warunki współpracy i szerokie wsparcie są jednymi z ważniejszych powodów przystąpienia do sieci przez działających już w niej 5000 franczyzobiorców. – Kwestie finansowe nie były bez znaczenia przy uruchamianiu sklepu z Żabką. Z kolei w pierwszych dniach niezwykle istotne dla mnie jest oparcie i stała pomoc ze strony partnera ds. sprzedaży – dodaje Agnieszka Sikorska z Zielonej Góry, która została 5-tysięcznym franczyzobiorcą w sieci. Sieć zapytała bliżej o motywy nawiązania z nią współpracy wszystkich aktualnych franczyzobiorców. Dla wielu wejście w szeregi Żabki było również ważnym krokiem ku zmianie zawodowej, odpowiadało na potrzebę spróbowania sił na swoim, ale także dało bezpieczeństwo biznesowe czy finansową niezależność.
Kampania „5000 powodów, dla których warto dołączyć do Żabki”
W następstwie ankiety i rozmów z franczyzobiorcami zrodził się pomysł na kampanię promującą przedsiębiorczość. Wykorzystane zostały w niej najczęściej pojawiające się powody przystąpienia do sieci Żabka – wśród nich: „To stabilny i bezpieczny biznes”, „Mam 16 000 zł podstawowego przychody miesięcznie przez cały rok”, „Nowe technologie wspierają mój biznes”, „Gdzie indziej dostaniemy w pełni wyposażony sklep?”, a także „Wspólnie prowadzimy rodzinny biznes”, które przedstawiają rzeczywiści franczyzobiorcy sklepów Żabka. Materiały w nowej odsłonie dostępne będą w całej Polsce w kanałach ATL i BTL oraz na nośnikach własnych sieci, w tym w sklepach oraz na dedykowanej stronie internetowej z historiami franczyzobiorców – www.5000powodow.pl.
Więcej informacji można znaleźć na: www.franczyza.zabka.pl

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.