Już jutro Wielka Bajkowa Parada we Wrocławiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wezmą w niej udział m.in. Angry Birds, Piotruś Królik, Trolle, Pingwiny z Madagaskaru czy Minionki. W Magnolia Park pojawi się w sumie 11 ulubionych bohaterów bajek i filmów. Wielka Bajkowa Parada rozpoczyna się już o godz. 11.
To będzie mocna reprezentacja bajkowych postaci – na paradzie pojawią się trolle, Minionki, bohaterowie z filmu Hotel Transylwania, Piotruś Królik, pingwin z Madagaskaru – reprezentant szalonego gangu, uroczy Och, czyli kosmita z filmu Dom, jak również Emotki.
– Wielka Bajkowa Parada to okazja do świetnej zabawy w towarzystwie postaci, które dzieci świetnie znają ze swoich ulubionych bajek i filmów. Przygotowaliśmy szereg wciągających wydarzeń. Gorąco zapraszamy – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Pokazy z udziałem wszystkich 11 bohaterów zaplanowano 3 razy – o godz. 14.00, 16.00 i 18.00. Można również liczyć na wspólne zdjęcia w godz. 12:00-14:00, 15:00-16:00, 17:00-18:00. Dodatkowo na każde dziecko czeka również filmowy upominek.
To jednak nie koniec atrakcji – za zakupy na kwotę 100 zł (na maksymalnie dwóch paragonach) będzie można odebrać koszulkę z ulubioną bajkową postacią w formie naprasowanki, m.in. z filmów Mustang z Dzikiej Doliny, Krudowie 2, Hotel Transylwania, Trolle, Minionki czy Piotruś Królik 2.
Bohaterów z bajek i filmów spotkamy w Magnolia Park już w najbliższą sobotę, 12 czerwca, od godz. 11:00 do 18:00. Wydarzenie zaplanowano na placu Empik.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.