Już jutro Wielka Bajkowa Parada we Wrocławiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wezmą w niej udział m.in. Angry Birds, Piotruś Królik, Trolle, Pingwiny z Madagaskaru czy Minionki. W Magnolia Park pojawi się w sumie 11 ulubionych bohaterów bajek i filmów. Wielka Bajkowa Parada rozpoczyna się już o godz. 11.
To będzie mocna reprezentacja bajkowych postaci – na paradzie pojawią się trolle, Minionki, bohaterowie z filmu Hotel Transylwania, Piotruś Królik, pingwin z Madagaskaru – reprezentant szalonego gangu, uroczy Och, czyli kosmita z filmu Dom, jak również Emotki.
– Wielka Bajkowa Parada to okazja do świetnej zabawy w towarzystwie postaci, które dzieci świetnie znają ze swoich ulubionych bajek i filmów. Przygotowaliśmy szereg wciągających wydarzeń. Gorąco zapraszamy – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Pokazy z udziałem wszystkich 11 bohaterów zaplanowano 3 razy – o godz. 14.00, 16.00 i 18.00. Można również liczyć na wspólne zdjęcia w godz. 12:00-14:00, 15:00-16:00, 17:00-18:00. Dodatkowo na każde dziecko czeka również filmowy upominek.
To jednak nie koniec atrakcji – za zakupy na kwotę 100 zł (na maksymalnie dwóch paragonach) będzie można odebrać koszulkę z ulubioną bajkową postacią w formie naprasowanki, m.in. z filmów Mustang z Dzikiej Doliny, Krudowie 2, Hotel Transylwania, Trolle, Minionki czy Piotruś Królik 2.
Bohaterów z bajek i filmów spotkamy w Magnolia Park już w najbliższą sobotę, 12 czerwca, od godz. 11:00 do 18:00. Wydarzenie zaplanowano na placu Empik.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.