Już w piątek strefy restauracyjne w Magnolia Park znowu będą w pełni otwarte!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wielki start 28 maja o godz. 9.00. Ponad 30 restauracji i kawiarni w Magnolia Park ponownie przyjmie gości w swoich lokalach oraz w strefach restauracyjnych wewnątrz obiektu. Z tej okazji centrum przygotowało też specjalną niespodziankę dla gości.
Wszystko jest przygotowane i dopięte na ostatni guzik. Restauracje i kawiarnie czekają już na godz. 9.00 w najbliższy piątek, 28 maja. Burger King, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Dom Lodów Barton, Express Oriental, Frankie's, Karmello, KFC, Kuchnia Marché, La Café, Lepione, Lodolandia, McDonald’s, North Fish, Ohh! Sushi & Grill, Owocowy Raj, Pasibus, Pijalnia Czekolady Wedel, Pizza Hut Express, Pizza Hut, Salad Story, Sevi Kebab, Starbucks, Subway, Summer Taste oraz Sushi dla mnie znowu zaproszą gości do stolików w strefie foodcourt, w swoich lokalach oraz przy swoich stoiskach.
– Ponowne otwarcie wewnętrznych stref restauracyjnych jest dla nas dużym wydarzeniem, na które wszyscy czekaliśmy. Bardzo cieszymy się, że goście będą mogli skorzystać z bogatej i różnorodnej oferty gastronomicznej, z którą przecież kojarzą Magnolia Park, i zjeść posiłek siedząc przy stoliku wewnątrz centrum. Jestem przekonana, że w piątek będzie nam wszystkim towarzyszyć atmosfera sprzyjająca spotkaniom. Pamiętajmy jednak o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa – zachowaniu dystansu oraz dezynfekcji dłoni, poza czasem konsumpcji zasłaniajmy usta i nos. Serdecznie zapraszamy! – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Odbierz niespodziankę
Z okazji ponownego otwarcia wewnętrznej strefy restauracyjnej Magnolia Park przygotowała również niespodziankę. Kto w piątek i sobotę odwiedzi restauracje lub kawiarnie w Magnolia Park, może liczyć na kartę podarunkową o wartości 30 zł. Jak ją otrzymać? Wystarczy wydać w kawiarniach lub restauracjach minimum 60 zł (można łączyć maksymalnie dwa paragony). Każdego dnia do rozdania jest aż 300 takich kart. Od godz. 10.00 można się po nie zgłaszać na specjalnym stoisku na piętrze, w strefie foodcourt, ustawionym przy Media Markt.
Przypomnijmy że już od 15 maja otwarte są dwa letnie ogródki w Magnolia Park, za restauracją Pasibus i na parkingu za McDonalds (działają w godz. 9.00-21.00). Dodatkowo, własny ogródek na tarasie uruchomiła restauracja Pizza Hut. Znajduje się on na piętrze, od strony ulicy Legnickiej.
Co trzeba wiedzieć
Zgodnie z wytycznymi rządowymi dostępny będzie co drugi stolik. Obowiązują oczywiście wszystkie zasady bezpieczeństwa, zgodne z aktualnymi zaleceniami sanitarnymi. Stoliki, przy których można usiąść, by zjeść posiłek, będą oznaczone i na bieżąco dezynfekowane. Konieczne jest zachowanie dystansu społecznego - półtora metra od innych osób. Te same zasady obowiązują oczywiście już teraz w ogródkach letnich.
– Przykładamy wielką wagę do kwestii związanych z bezpieczeństwem. Zwracamy uwagę na najdrobniejsze detale. Dotyczy to wszystkich przestrzeni naszego centrum. Prosimy naszych klientów, by wspólnie z nami przestrzegali zasad bezpieczeństwa w trakcie pobytu w Magnolia Park – dodaje Joanna Sawośko-Duda.
W centrum niezmiennie obowiązuje reżim sanitarny: dystans, maseczki i dezynfekcja rąk. Bezpłatne maseczki i rękawiczki można odebrać w Punkcie Informacyjnym. W całym obiekcie rozmieszczone są płyny do dezynfekcji. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Liczba klientów wchodzących do centrum jest na bieżąco monitorowana, a w wejściach do sklepów są umieszczone informacje na temat limitu w danym lokalu. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, potwierdzający, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne i higieniczne warunki.
Magnolia Park działa już w pełni
Otwarte są wszystkie sklepy oraz kino Helios. Ponadto, po wznowieniu działalności w większej skali, Magnolia Park zorganizowała wydarzenie edukacyjne poświęcone pszczołom. Wystawa fotografii, która jest jego częścią, trwa do końca maja.
Więcej informacji:
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje
7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach
i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy oferującej kompleksowe usługi zarządzania aktywami nieruchomości handlowych. Zarządza ona ok. 100 obiektami handlowymi w Europie i Turcji, w tym
6 w Polsce. Są wśród nich: centra ponadregionalne, galerie śródmiejskie, pasaże i parki handlowe, centra wyprzedażowe, mniejsze obiekty convenience, a także projekty wielofunkcyjne. Są one odwiedzane przez ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy
i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, marketing oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Zespół Multi skupia się na uzyskaniu jak największego wzrostu wartości zarządzanego obiektu handlowego. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarzadzania. Ekspercka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich, zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Dziś Multi Corporation działa w 14 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.