Komunikaty PR

JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa

2021-05-11  |  14:50
Biuro prasowe

Pasjonaci skandynawskiego stylu oraz miłośnicy prostych, użytkowych pomysłów na aranżację wnętrz, mają powód do zadowolenia. Od 12 maja mogą korzystać z szerokiej oferty sklepu JYSK, który przeniósł się do Atrium Kasztanowa z dotychczasowej lokalizacji. JYSK to duńska sieć handlowa oferująca „wszystko do domu” oraz wyposażenie biura i ogrodu. Sklep zajmuje powierzchnię 1 500 m kw. i jest ulokowany na parterze galerii.

 

JYSK to miejsce chętnie odwiedzane przez mieszkańców Piły. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroki asortyment elementów kojarzonych z domem: meble, pościel, tekstylia łazienkowe, materace do sypialni, dekoracje, a także mnóstwo artykułów przydatnych do aranżacji balkonu lub ogrodu. Marka reprezentuje wysoką jakość wykonania i  dbałość o precyzję, jednocześnie oferując bardzo przystępne ceny. Wszystkie produkty utrzymane są w  prostym i minimalistycznym stylu skandynawskim, cieszącym się od lat dużą popularnością w Polsce.

 

- JYSK jest kolejną po Żabce marką, która doceniła naszą lokalizację i zdecydowała się dołączyć do grona naszych najemców. Wierzymy, że sklep z szeroką ofertą akcesoriów wyposażenia domu i ogrodu, w bardzo atrakcyjnych cenach, odpowie na potrzeby klientów z naszego regionu i stanie się dla nich kolejnym powodem do regularnych odwiedzin naszego centrummówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Sklep zaaranżowany został według najnowszej koncepcji sieci JYSK, określanej jako Koncept 3.0., zapewniającej klientom więcej pomysłów i rozwiązań do aranżacji wnętrz. Artykuły z oferty prezentowane są na specjalnych ekspozycjach, dzięki którym klienci mogą zainspirować się sposobem łączenia różnych produktów czy też wzorów we własnych domach. Przestronny salon z kolei pozwala odwiedzającym na zapoznanie się z bogatą ofertą, jak również na przetestowanie asortymentu JYSK na miejscu, w dogodnych i klimatycznych warunkach.

 

„Wszystko dla domu” w skandynawskim stylu

Oprócz stałego asortymentu, w wiosennej ofercie JYSK pojawią się także artykuły do upiększania ogrodów, balkonów oraz tarasów. Tegoroczna kolekcja została stworzona w oparciu o nowoczesne wzornictwo skandynawskie, nawiązujące do naturalnych form i tekstur. Co ważne, opiera się ona również na ekologicznych surowcach, pochodzących z recyklingu, certyfikowanym drewnie czy ekologicznej bawełnie wykorzystanej w tekstyliach. Marka JYSK przywiązuje dużą uwagę do zrównoważonego rozwoju: produkcja wyrobów odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich walorów użytkowych asortymentu.

Otwarcie nowej lokalizacji JYSK to moment wyjątkowych okazji cenowych oraz rabatów sięgających nawet 80% (na wybrany asortyment). Dla pierwszych 100 klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 50 złotych, firma JYSK przygotowała w prezencie poduszki ozdobne.

 

- Nowy salon JYSK to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dostarczając im pełną gamę wysokiej jakości artykułów w przystępnej cenie. Nasze produkty reprezentują prostą i naturalną estetykę skandynawskiego stylu. Skutecznie łączą w sobie cechy użytkowe i dekoracyjne. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą w naszym nowym salonie coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do Atrium Kasztanowa! - mówi Sylwia Filimon kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.

 

Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.