Komunikaty PR

JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa

2021-05-11  |  14:50
Biuro prasowe

Pasjonaci skandynawskiego stylu oraz miłośnicy prostych, użytkowych pomysłów na aranżację wnętrz, mają powód do zadowolenia. Od 12 maja mogą korzystać z szerokiej oferty sklepu JYSK, który przeniósł się do Atrium Kasztanowa z dotychczasowej lokalizacji. JYSK to duńska sieć handlowa oferująca „wszystko do domu” oraz wyposażenie biura i ogrodu. Sklep zajmuje powierzchnię 1 500 m kw. i jest ulokowany na parterze galerii.

 

JYSK to miejsce chętnie odwiedzane przez mieszkańców Piły. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroki asortyment elementów kojarzonych z domem: meble, pościel, tekstylia łazienkowe, materace do sypialni, dekoracje, a także mnóstwo artykułów przydatnych do aranżacji balkonu lub ogrodu. Marka reprezentuje wysoką jakość wykonania i  dbałość o precyzję, jednocześnie oferując bardzo przystępne ceny. Wszystkie produkty utrzymane są w  prostym i minimalistycznym stylu skandynawskim, cieszącym się od lat dużą popularnością w Polsce.

 

- JYSK jest kolejną po Żabce marką, która doceniła naszą lokalizację i zdecydowała się dołączyć do grona naszych najemców. Wierzymy, że sklep z szeroką ofertą akcesoriów wyposażenia domu i ogrodu, w bardzo atrakcyjnych cenach, odpowie na potrzeby klientów z naszego regionu i stanie się dla nich kolejnym powodem do regularnych odwiedzin naszego centrummówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Sklep zaaranżowany został według najnowszej koncepcji sieci JYSK, określanej jako Koncept 3.0., zapewniającej klientom więcej pomysłów i rozwiązań do aranżacji wnętrz. Artykuły z oferty prezentowane są na specjalnych ekspozycjach, dzięki którym klienci mogą zainspirować się sposobem łączenia różnych produktów czy też wzorów we własnych domach. Przestronny salon z kolei pozwala odwiedzającym na zapoznanie się z bogatą ofertą, jak również na przetestowanie asortymentu JYSK na miejscu, w dogodnych i klimatycznych warunkach.

 

„Wszystko dla domu” w skandynawskim stylu

Oprócz stałego asortymentu, w wiosennej ofercie JYSK pojawią się także artykuły do upiększania ogrodów, balkonów oraz tarasów. Tegoroczna kolekcja została stworzona w oparciu o nowoczesne wzornictwo skandynawskie, nawiązujące do naturalnych form i tekstur. Co ważne, opiera się ona również na ekologicznych surowcach, pochodzących z recyklingu, certyfikowanym drewnie czy ekologicznej bawełnie wykorzystanej w tekstyliach. Marka JYSK przywiązuje dużą uwagę do zrównoważonego rozwoju: produkcja wyrobów odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich walorów użytkowych asortymentu.

Otwarcie nowej lokalizacji JYSK to moment wyjątkowych okazji cenowych oraz rabatów sięgających nawet 80% (na wybrany asortyment). Dla pierwszych 100 klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 50 złotych, firma JYSK przygotowała w prezencie poduszki ozdobne.

 

- Nowy salon JYSK to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dostarczając im pełną gamę wysokiej jakości artykułów w przystępnej cenie. Nasze produkty reprezentują prostą i naturalną estetykę skandynawskiego stylu. Skutecznie łączą w sobie cechy użytkowe i dekoracyjne. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą w naszym nowym salonie coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do Atrium Kasztanowa! - mówi Sylwia Filimon kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.

 

Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.