Komunikaty PR

Katowicka włącza Święta bez stresu!

2020-12-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Czas przygotowań do Świąt nie powinien być powodem do niepokoju. Przekonuje o tym Galeria Katowicka, która uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunkowe. Na klientów czekają również kolejne nowości i zmiany… A wszystko po to, by włączyć Święta bez stresu!

Nie masz pomysłu, jak zapakować prezent? A może nie wiesz, co kupić najbliższym pod choinkę, bo „wszystko już było”? Nie ma problemu – od 4 grudnia w Katowickiej Elfy pakują prezenty, a od 18 grudnia pojawi się tu nowa grupa Elfów, która w mgnieniu oka przybiegnie na ratunek zapominalskim i odkładającym zakup podarunków na ostatnią chwilę.

Pakowanie po kokardkę

Największe wrażenie na bliskich zrobią upominki, które zostały starannie zapakowane w piękny papier i kolorową wstążkę. Katowicka ruszyła do pomocy tym, którzy dotychczas, idąc na łatwiznę, wrzucali prezenty do papierowych toreb. Od 4 grudnia każde zakupy za minimum 50 zł nagradzane są darmową usługą pakowania po samą kokardkę. Utalentowani pomocnicy Mikołaja nie boją się niestandardowych kształtów i wymiarów, więc każda rzecz zyska odpowiednią oprawę, by potem trafić pod choinkę.

Super Elfy gotowe do pomocy

Przedświąteczny stres związany z brakiem pomysłu na prezenty to już wspomnienie. Od 16 grudnia grupa Super Elfów online, na stronie internetowej Galerii Katowickiej, będzie wspierać wszystkich tych, którzy zapomnieli lub nie mieli dotychczas czasu na myślenie o upominkach! A od piątku (18 grudnia) Elfy pojawią się też w Katowickiej! Wciśnięcie specjalnego przycisku przywoła na ratunek świątecznych doradców, gotowych pomóc przy wyborze odpowiednich prezentów.

Więcej miejsca na paczki

Galeria Katowicka we współpracy z firmą InPost zadbała również o tych, którzy zamawiają prezenty do paczkomatów. Na parkingu mieszczącym się na poziomie -2 stanął nowy punkt, z którego bezpiecznie można już odbierać zamówienia. Również skrytki paczkomatu na placu przed Galerią zostaną niedługo powiększone, by pomieścić jeszcze więcej przesyłek. Część najemców Galerii Katowickiej świadczy także usługę Click&Collect, polegającą na zamawianiu produktów online z odbiorem osobistym w sklepie.

Świąteczne stoiska, nowe marki i usługi

Galeria Katowicka i jej najemcy pracują pełną parą, aby wesprzeć odwiedzających podczas grudniowych zakupów. Poza podarunkami warto pomyśleć o dekoracjach, które nadadzą domowym wnętrzom odpowiedniej oprawy. W Katowickiej pojawiły się czasowe świąteczne stoiska, na których można nabyć oryginalne ozdoby do domu czy na choinkę. Stroiki, serwetki i pachnące świeczki można znaleźć w lokalu na poziomie -1, a bombki do przystrojenia bożonarodzeniowego drzewka na stoisku na tym samym poziomie.

A to nie koniec nowości.

- W przerwie pomiędzy zakupami można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure u nowego najemcy Quick Nails Bar - mówi Stefania Kempa, Tenants Relationship Manager Galerii Katowickiej. - Poszukujących literackich bestsellerów do nowo otwartego lokalu zaprasza Księgarnia Świat Książki. Lokalizację zmienił też salon Inter Optyk – modne oprawki oraz badania wzroku czekają na klientów na poziomie 0. Na tym samym poziomie można znaleźć także nowe stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl, gdzie doradcy pomogą wybrać wymarzone kolczyki czy olśniewający naszyjnik – dodaje Stefania Kempa.

W Katowickiej jak zawsze bezpiecznie

Galeria Katowicka działa w najwyższym reżimie sanitarnym, by zapewnić bezpieczeństwo wszystkim klientom. Regularnie odkażane są powierzchnie wspólne, dezynfekowane najczęściej dotykane elementy. Ważne jest również przestrzeganie zasad zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu, szczególnie w kolejkach do sklepów i kas, które w tym okresie mogą być wyjątkowo długie. Dbanie o siebie nawzajem sprawia, że zakupy w Galerii Katowickiej są bezpieczne i pozwalają się cieszyć świąteczną atmosferą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.