Komunikaty PR

Katowicka włącza Święta bez stresu!

2020-12-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Czas przygotowań do Świąt nie powinien być powodem do niepokoju. Przekonuje o tym Galeria Katowicka, która uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunkowe. Na klientów czekają również kolejne nowości i zmiany… A wszystko po to, by włączyć Święta bez stresu!

Nie masz pomysłu, jak zapakować prezent? A może nie wiesz, co kupić najbliższym pod choinkę, bo „wszystko już było”? Nie ma problemu – od 4 grudnia w Katowickiej Elfy pakują prezenty, a od 18 grudnia pojawi się tu nowa grupa Elfów, która w mgnieniu oka przybiegnie na ratunek zapominalskim i odkładającym zakup podarunków na ostatnią chwilę.

Pakowanie po kokardkę

Największe wrażenie na bliskich zrobią upominki, które zostały starannie zapakowane w piękny papier i kolorową wstążkę. Katowicka ruszyła do pomocy tym, którzy dotychczas, idąc na łatwiznę, wrzucali prezenty do papierowych toreb. Od 4 grudnia każde zakupy za minimum 50 zł nagradzane są darmową usługą pakowania po samą kokardkę. Utalentowani pomocnicy Mikołaja nie boją się niestandardowych kształtów i wymiarów, więc każda rzecz zyska odpowiednią oprawę, by potem trafić pod choinkę.

Super Elfy gotowe do pomocy

Przedświąteczny stres związany z brakiem pomysłu na prezenty to już wspomnienie. Od 16 grudnia grupa Super Elfów online, na stronie internetowej Galerii Katowickiej, będzie wspierać wszystkich tych, którzy zapomnieli lub nie mieli dotychczas czasu na myślenie o upominkach! A od piątku (18 grudnia) Elfy pojawią się też w Katowickiej! Wciśnięcie specjalnego przycisku przywoła na ratunek świątecznych doradców, gotowych pomóc przy wyborze odpowiednich prezentów.

Więcej miejsca na paczki

Galeria Katowicka we współpracy z firmą InPost zadbała również o tych, którzy zamawiają prezenty do paczkomatów. Na parkingu mieszczącym się na poziomie -2 stanął nowy punkt, z którego bezpiecznie można już odbierać zamówienia. Również skrytki paczkomatu na placu przed Galerią zostaną niedługo powiększone, by pomieścić jeszcze więcej przesyłek. Część najemców Galerii Katowickiej świadczy także usługę Click&Collect, polegającą na zamawianiu produktów online z odbiorem osobistym w sklepie.

Świąteczne stoiska, nowe marki i usługi

Galeria Katowicka i jej najemcy pracują pełną parą, aby wesprzeć odwiedzających podczas grudniowych zakupów. Poza podarunkami warto pomyśleć o dekoracjach, które nadadzą domowym wnętrzom odpowiedniej oprawy. W Katowickiej pojawiły się czasowe świąteczne stoiska, na których można nabyć oryginalne ozdoby do domu czy na choinkę. Stroiki, serwetki i pachnące świeczki można znaleźć w lokalu na poziomie -1, a bombki do przystrojenia bożonarodzeniowego drzewka na stoisku na tym samym poziomie.

A to nie koniec nowości.

- W przerwie pomiędzy zakupami można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure u nowego najemcy Quick Nails Bar - mówi Stefania Kempa, Tenants Relationship Manager Galerii Katowickiej. - Poszukujących literackich bestsellerów do nowo otwartego lokalu zaprasza Księgarnia Świat Książki. Lokalizację zmienił też salon Inter Optyk – modne oprawki oraz badania wzroku czekają na klientów na poziomie 0. Na tym samym poziomie można znaleźć także nowe stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl, gdzie doradcy pomogą wybrać wymarzone kolczyki czy olśniewający naszyjnik – dodaje Stefania Kempa.

W Katowickiej jak zawsze bezpiecznie

Galeria Katowicka działa w najwyższym reżimie sanitarnym, by zapewnić bezpieczeństwo wszystkim klientom. Regularnie odkażane są powierzchnie wspólne, dezynfekowane najczęściej dotykane elementy. Ważne jest również przestrzeganie zasad zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk oraz zachowania dystansu, szczególnie w kolejkach do sklepów i kas, które w tym okresie mogą być wyjątkowo długie. Dbanie o siebie nawzajem sprawia, że zakupy w Galerii Katowickiej są bezpieczne i pozwalają się cieszyć świąteczną atmosferą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.