Kaufland odnowił dla klientów sklep we Wrocławiu przy ul. Legnickiej
Wrocławski sklep Kaufland przy ul. Legnickiej 62 przeszedł renowację. Już w czwartek 24 listopada mieszkańcy miasta mogą zrobić zakupy, korzystając z odnowionej przestrzeni oraz atrakcyjnych promocji. Wśród nowości w markecie pojawiły się m.in. automat na kaucjonowane butelki, odnowiona piekarnia czy lada obsługowa.
Kaufland niezmiennie rozwija się dla swoich klientów. Przeprowadzając renowację we wrocławskim markecie, zadbał o wprowadzenie kolejnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. W sklepie pojawiła się m.in. odnowiona piekarnia, gdzie można zakupić świeże wypieki, zmodernizowany punkt obsługi klienta oraz nowy automat przyjmujący kaucjonowane butelki szklane. W obiekcie przy ul. Legnickiej renowację przeszła również lada obsługowa, gdzie klienci mogą nie tylko kupić świeże wędliny, sery, przekąski czy wyroby garmażeryjne, ale także liczyć na fachową poradę personelu. W sklepie wymienione zostały także meble, gdzie prezentowane są artykuły sezonowe.
Sieć Kaufland zadbała także o zwiększenie efektywności energetycznej swojej placówki. Całość oświetlenia we wrocławskim sklepie została wymieniona na energooszczędne oświetlenie LED – rozwiązanie to funkcjonuje obecnie we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.
Promocje z okazji otwarcia
Konsumenci odwiedzający zmodernizowany sklep we Wrocławiu już 24 listopada będą mogli skorzystać ze specjalnych, dodatkowych promocji na artykuły spożywcze, w tym m.in. mięso, owoce, warzywa, nabiał, a także na produkty przemysłowe i chemię gospodarczą.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.