Kaufland odnowił dla klientów sklep we Wrocławiu przy ul. Legnickiej
Wrocławski sklep Kaufland przy ul. Legnickiej 62 przeszedł renowację. Już w czwartek 24 listopada mieszkańcy miasta mogą zrobić zakupy, korzystając z odnowionej przestrzeni oraz atrakcyjnych promocji. Wśród nowości w markecie pojawiły się m.in. automat na kaucjonowane butelki, odnowiona piekarnia czy lada obsługowa.
Kaufland niezmiennie rozwija się dla swoich klientów. Przeprowadzając renowację we wrocławskim markecie, zadbał o wprowadzenie kolejnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. W sklepie pojawiła się m.in. odnowiona piekarnia, gdzie można zakupić świeże wypieki, zmodernizowany punkt obsługi klienta oraz nowy automat przyjmujący kaucjonowane butelki szklane. W obiekcie przy ul. Legnickiej renowację przeszła również lada obsługowa, gdzie klienci mogą nie tylko kupić świeże wędliny, sery, przekąski czy wyroby garmażeryjne, ale także liczyć na fachową poradę personelu. W sklepie wymienione zostały także meble, gdzie prezentowane są artykuły sezonowe.
Sieć Kaufland zadbała także o zwiększenie efektywności energetycznej swojej placówki. Całość oświetlenia we wrocławskim sklepie została wymieniona na energooszczędne oświetlenie LED – rozwiązanie to funkcjonuje obecnie we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.
Promocje z okazji otwarcia
Konsumenci odwiedzający zmodernizowany sklep we Wrocławiu już 24 listopada będą mogli skorzystać ze specjalnych, dodatkowych promocji na artykuły spożywcze, w tym m.in. mięso, owoce, warzywa, nabiał, a także na produkty przemysłowe i chemię gospodarczą.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.