Komunikaty PR

KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla

2022-03-29  |  12:51
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 4.27 MB )

Maciej Marchel to utalentowany, 16-letni pięściarz, który ma na swoim koncie m.in. brązowy medal na Mistrzostwach Europy młodzików. W marcu tego roku sieć KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca.

– Maciek zaimponował nam swoją determinacją i pracowitością. Pomimo młodego wieku, dokładnie wie, co chce osiągnąć i w jaki sposób to zrobić. Obserwujemy jego poczynania na ringu już od dłuższego czasu, więc nasza decyzja o sponsorstwie nie była dziełem przypadku – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi, największego sieci sushi barów w Polsce.

Maciej Marchel trenuje pod okiem Piotra Jankowskiego. Sportowiec jest objęty programem indywidualnego szkolenia w boksie olimpijskim.

– Dzięki sponsorom Maciej może brać udział w rywalizacjach rangi zarówno ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, a także w zgrupowaniach, które przygotowują do sezonu i najważniejszych imprez – mówi Piotr Jankowski i dodaje: – Każda forma tego typu współpracy z firmami ma dla nas duże znaczenie i pozwala Maćkowi swobodnie trenować i doskonalić swoje umiejętności.

Najbliższa walka Macieja Marchla odbędzie się w sobotę 26 marca podczas gali KnockOut Boxing Night XX w Operze i Filharmonii Podlaskiej.  

– Będzie to pojedynek o pozycję lidera kategorii wagowej do 60 kg kadry narodowej kadetów na zbliżajàce się Mistrzostwa Europy. Odbędą się one we wrześniu we Włoszech – mówi trener młodego sportowca.

Maciej Marchel nie jest jedynym talentem, którego rozwój wspiera KOKU Sushi. Od kilku miesięcy największa sieć sushi barów w Polsce wspomaga także kobiecą drużynę siatkówki – KS BAS Białystok.

– To dla nas ogromna radość, gdy jako firma możemy angażować się w sport i przyczyniać się do rozwoju talentów z regionu. Mamy nadzieję, że takich współprac będzie jeszcze więcej – podsumowuje Mariusz Olechno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN Biuro prasowe
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.