Komunikaty PR

KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla

2022-03-29  |  12:51
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 4.27 MB )

Maciej Marchel to utalentowany, 16-letni pięściarz, który ma na swoim koncie m.in. brązowy medal na Mistrzostwach Europy młodzików. W marcu tego roku sieć KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca.

– Maciek zaimponował nam swoją determinacją i pracowitością. Pomimo młodego wieku, dokładnie wie, co chce osiągnąć i w jaki sposób to zrobić. Obserwujemy jego poczynania na ringu już od dłuższego czasu, więc nasza decyzja o sponsorstwie nie była dziełem przypadku – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi, największego sieci sushi barów w Polsce.

Maciej Marchel trenuje pod okiem Piotra Jankowskiego. Sportowiec jest objęty programem indywidualnego szkolenia w boksie olimpijskim.

– Dzięki sponsorom Maciej może brać udział w rywalizacjach rangi zarówno ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, a także w zgrupowaniach, które przygotowują do sezonu i najważniejszych imprez – mówi Piotr Jankowski i dodaje: – Każda forma tego typu współpracy z firmami ma dla nas duże znaczenie i pozwala Maćkowi swobodnie trenować i doskonalić swoje umiejętności.

Najbliższa walka Macieja Marchla odbędzie się w sobotę 26 marca podczas gali KnockOut Boxing Night XX w Operze i Filharmonii Podlaskiej.  

– Będzie to pojedynek o pozycję lidera kategorii wagowej do 60 kg kadry narodowej kadetów na zbliżajàce się Mistrzostwa Europy. Odbędą się one we wrześniu we Włoszech – mówi trener młodego sportowca.

Maciej Marchel nie jest jedynym talentem, którego rozwój wspiera KOKU Sushi. Od kilku miesięcy największa sieć sushi barów w Polsce wspomaga także kobiecą drużynę siatkówki – KS BAS Białystok.

– To dla nas ogromna radość, gdy jako firma możemy angażować się w sport i przyczyniać się do rozwoju talentów z regionu. Mamy nadzieję, że takich współprac będzie jeszcze więcej – podsumowuje Mariusz Olechno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.