KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla
Maciej Marchel to utalentowany, 16-letni pięściarz, który ma na swoim koncie m.in. brązowy medal na Mistrzostwach Europy młodzików. W marcu tego roku sieć KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca.
– Maciek zaimponował nam swoją determinacją i pracowitością. Pomimo młodego wieku, dokładnie wie, co chce osiągnąć i w jaki sposób to zrobić. Obserwujemy jego poczynania na ringu już od dłuższego czasu, więc nasza decyzja o sponsorstwie nie była dziełem przypadku – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi, największego sieci sushi barów w Polsce.
Maciej Marchel trenuje pod okiem Piotra Jankowskiego. Sportowiec jest objęty programem indywidualnego szkolenia w boksie olimpijskim.
– Dzięki sponsorom Maciej może brać udział w rywalizacjach rangi zarówno ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, a także w zgrupowaniach, które przygotowują do sezonu i najważniejszych imprez – mówi Piotr Jankowski i dodaje: – Każda forma tego typu współpracy z firmami ma dla nas duże znaczenie i pozwala Maćkowi swobodnie trenować i doskonalić swoje umiejętności.
Najbliższa walka Macieja Marchla odbędzie się w sobotę 26 marca podczas gali KnockOut Boxing Night XX w Operze i Filharmonii Podlaskiej.
– Będzie to pojedynek o pozycję lidera kategorii wagowej do 60 kg kadry narodowej kadetów na zbliżajàce się Mistrzostwa Europy. Odbędą się one we wrześniu we Włoszech – mówi trener młodego sportowca.
Maciej Marchel nie jest jedynym talentem, którego rozwój wspiera KOKU Sushi. Od kilku miesięcy największa sieć sushi barów w Polsce wspomaga także kobiecą drużynę siatkówki – KS BAS Białystok.
– To dla nas ogromna radość, gdy jako firma możemy angażować się w sport i przyczyniać się do rozwoju talentów z regionu. Mamy nadzieję, że takich współprac będzie jeszcze więcej – podsumowuje Mariusz Olechno.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.