KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla
Maciej Marchel to utalentowany, 16-letni pięściarz, który ma na swoim koncie m.in. brązowy medal na Mistrzostwach Europy młodzików. W marcu tego roku sieć KOKU Sushi podpisała z nim umowę sponsorską, która zakłada wspieranie rozwoju talentu białostockiego sportowca.
– Maciek zaimponował nam swoją determinacją i pracowitością. Pomimo młodego wieku, dokładnie wie, co chce osiągnąć i w jaki sposób to zrobić. Obserwujemy jego poczynania na ringu już od dłuższego czasu, więc nasza decyzja o sponsorstwie nie była dziełem przypadku – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi, największego sieci sushi barów w Polsce.
Maciej Marchel trenuje pod okiem Piotra Jankowskiego. Sportowiec jest objęty programem indywidualnego szkolenia w boksie olimpijskim.
– Dzięki sponsorom Maciej może brać udział w rywalizacjach rangi zarówno ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej, a także w zgrupowaniach, które przygotowują do sezonu i najważniejszych imprez – mówi Piotr Jankowski i dodaje: – Każda forma tego typu współpracy z firmami ma dla nas duże znaczenie i pozwala Maćkowi swobodnie trenować i doskonalić swoje umiejętności.
Najbliższa walka Macieja Marchla odbędzie się w sobotę 26 marca podczas gali KnockOut Boxing Night XX w Operze i Filharmonii Podlaskiej.
– Będzie to pojedynek o pozycję lidera kategorii wagowej do 60 kg kadry narodowej kadetów na zbliżajàce się Mistrzostwa Europy. Odbędą się one we wrześniu we Włoszech – mówi trener młodego sportowca.
Maciej Marchel nie jest jedynym talentem, którego rozwój wspiera KOKU Sushi. Od kilku miesięcy największa sieć sushi barów w Polsce wspomaga także kobiecą drużynę siatkówki – KS BAS Białystok.
– To dla nas ogromna radość, gdy jako firma możemy angażować się w sport i przyczyniać się do rozwoju talentów z regionu. Mamy nadzieję, że takich współprac będzie jeszcze więcej – podsumowuje Mariusz Olechno.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.