Komunikaty PR

Kolejne punkty otwarte w ETC Swarzędz

2020-05-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz czynne są już niemal wszystkie sklepy i punkty usługowe. W miniony piątek działalność wznowiła marka  Sinsay a już 1 czerwca, klientów zaprosi ponownie Restauracja Olimp. Odwiedzając centrum handlowe należy wciąż pamiętać o obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

 

4 maja galerie handlowe zostały ponownie otwarte. Od tego czasu wprowadzono również nowelizację ustawy, która umożliwiła otwarcie punktów usługowych oraz wysp handlowych. Klienci mogą już robić zakupy w swoich ulubionych sklepach m.in. w Tatuum, Big Star, Top Secret, Diverse, Reserved, Sinsay, CCC, Home&You, YES, Medicine oraz Deichmann, a także zjeść np. w Pizza Hut Express i Sushi&More czy korzystać z usług kantoru, salonu optycznego oraz fryzjerskiego. Muszą jednak pamiętać o wprowadzonych obostrzeniach, rekomendowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny.

 

W strefie gastronomicznej  dozwolone jest już spożywanie posiłków na miejscu, lecz konieczne jest zachowanie odpowiedniego dystansu od drugiej osoby. Ograniczona została więc liczba stolików. W związku ze stanem epidemicznym, obowiązującym w naszym kraju, również wizyta u fryzjera wygląda inaczej niż przed pandemią. Należy umawiać się telefonicznie lub zarezerwować wizytę przez Internet. Poczekalnia wyłączona jest z użytku a w salonie może przebywać jeden klient na jednego fryzjera.

 

W trosce o bezpieczeństwo klientów, w całej galerii obowiązują również inne zasady. W dalszym ciągu wyłączone z użytku są zabawki, urządzenia automatyczne dla dzieci i plac zabaw. Nieczynne pozostają też biuro podróży oraz klub fitness wraz z salą zabaw dla najmłodszych. Na terenie pasażu handlowego należy utrzymywać odległość 2 metrów od drugiej osoby – również w kolejce do kasy, zasłaniać nos i usta oraz używać jednorazowych rękawiczek. Klienci powinni pamiętać o regularnym myciu rąk oraz o korzystaniu z płynu odkażającego -  jest on dostępny dla wszystkich odwiedzających, przy każdym wejściu, w sklepach oraz toaletach. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem) oraz parkowanie samochodu na co drugim miejscu.

 

Większość lokali otwarta jest w standardowych godzinach. Szczegółowa lista dostępna jest na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl. Informacje aktualizowane są również w mediach społecznościowych - na fanpage’u ETC Swarzędz na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.