Komunikaty PR

Kolejne punkty otwarte w ETC Swarzędz

2020-05-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz czynne są już niemal wszystkie sklepy i punkty usługowe. W miniony piątek działalność wznowiła marka  Sinsay a już 1 czerwca, klientów zaprosi ponownie Restauracja Olimp. Odwiedzając centrum handlowe należy wciąż pamiętać o obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

 

4 maja galerie handlowe zostały ponownie otwarte. Od tego czasu wprowadzono również nowelizację ustawy, która umożliwiła otwarcie punktów usługowych oraz wysp handlowych. Klienci mogą już robić zakupy w swoich ulubionych sklepach m.in. w Tatuum, Big Star, Top Secret, Diverse, Reserved, Sinsay, CCC, Home&You, YES, Medicine oraz Deichmann, a także zjeść np. w Pizza Hut Express i Sushi&More czy korzystać z usług kantoru, salonu optycznego oraz fryzjerskiego. Muszą jednak pamiętać o wprowadzonych obostrzeniach, rekomendowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny.

 

W strefie gastronomicznej  dozwolone jest już spożywanie posiłków na miejscu, lecz konieczne jest zachowanie odpowiedniego dystansu od drugiej osoby. Ograniczona została więc liczba stolików. W związku ze stanem epidemicznym, obowiązującym w naszym kraju, również wizyta u fryzjera wygląda inaczej niż przed pandemią. Należy umawiać się telefonicznie lub zarezerwować wizytę przez Internet. Poczekalnia wyłączona jest z użytku a w salonie może przebywać jeden klient na jednego fryzjera.

 

W trosce o bezpieczeństwo klientów, w całej galerii obowiązują również inne zasady. W dalszym ciągu wyłączone z użytku są zabawki, urządzenia automatyczne dla dzieci i plac zabaw. Nieczynne pozostają też biuro podróży oraz klub fitness wraz z salą zabaw dla najmłodszych. Na terenie pasażu handlowego należy utrzymywać odległość 2 metrów od drugiej osoby – również w kolejce do kasy, zasłaniać nos i usta oraz używać jednorazowych rękawiczek. Klienci powinni pamiętać o regularnym myciu rąk oraz o korzystaniu z płynu odkażającego -  jest on dostępny dla wszystkich odwiedzających, przy każdym wejściu, w sklepach oraz toaletach. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem) oraz parkowanie samochodu na co drugim miejscu.

 

Większość lokali otwarta jest w standardowych godzinach. Szczegółowa lista dostępna jest na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl. Informacje aktualizowane są również w mediach społecznościowych - na fanpage’u ETC Swarzędz na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.