Komunikaty PR

Kolejne punkty otwarte w ETC Swarzędz

2020-05-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz czynne są już niemal wszystkie sklepy i punkty usługowe. W miniony piątek działalność wznowiła marka  Sinsay a już 1 czerwca, klientów zaprosi ponownie Restauracja Olimp. Odwiedzając centrum handlowe należy wciąż pamiętać o obowiązujących zasadach związanych z bezpieczeństwem oraz higieną.

 

4 maja galerie handlowe zostały ponownie otwarte. Od tego czasu wprowadzono również nowelizację ustawy, która umożliwiła otwarcie punktów usługowych oraz wysp handlowych. Klienci mogą już robić zakupy w swoich ulubionych sklepach m.in. w Tatuum, Big Star, Top Secret, Diverse, Reserved, Sinsay, CCC, Home&You, YES, Medicine oraz Deichmann, a także zjeść np. w Pizza Hut Express i Sushi&More czy korzystać z usług kantoru, salonu optycznego oraz fryzjerskiego. Muszą jednak pamiętać o wprowadzonych obostrzeniach, rekomendowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny.

 

W strefie gastronomicznej  dozwolone jest już spożywanie posiłków na miejscu, lecz konieczne jest zachowanie odpowiedniego dystansu od drugiej osoby. Ograniczona została więc liczba stolików. W związku ze stanem epidemicznym, obowiązującym w naszym kraju, również wizyta u fryzjera wygląda inaczej niż przed pandemią. Należy umawiać się telefonicznie lub zarezerwować wizytę przez Internet. Poczekalnia wyłączona jest z użytku a w salonie może przebywać jeden klient na jednego fryzjera.

 

W trosce o bezpieczeństwo klientów, w całej galerii obowiązują również inne zasady. W dalszym ciągu wyłączone z użytku są zabawki, urządzenia automatyczne dla dzieci i plac zabaw. Nieczynne pozostają też biuro podróży oraz klub fitness wraz z salą zabaw dla najmłodszych. Na terenie pasażu handlowego należy utrzymywać odległość 2 metrów od drugiej osoby – również w kolejce do kasy, zasłaniać nos i usta oraz używać jednorazowych rękawiczek. Klienci powinni pamiętać o regularnym myciu rąk oraz o korzystaniu z płynu odkażającego -  jest on dostępny dla wszystkich odwiedzających, przy każdym wejściu, w sklepach oraz toaletach. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem) oraz parkowanie samochodu na co drugim miejscu.

 

Większość lokali otwarta jest w standardowych godzinach. Szczegółowa lista dostępna jest na stronie internetowej www.etcswarzedz.pl. Informacje aktualizowane są również w mediach społecznościowych - na fanpage’u ETC Swarzędz na Facebooku oraz profilu na Instagramie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.