Kolejne wyzwanie kupon WOW! w Kauflandzie – kupując owoce, można zyskać 25 zł w
Jesień to pora roku, kiedy szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie oraz odpowiednią dietę. Z tej okazji Kaufland przygotował dla klientów owocowe wyzwanie, w którym za czterokrotny zakup owoców można zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.
Klienci z całej Polski, którzy do 2 listopada kupią świeże owoce za min. 6 zł w marketach Kaufland, mogą zdobyć dodatkowe punkty PAYBACK. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację. Jest to kolejna odsłona wyzwania, które cieszy się wśród klientów dużym zainteresowaniem.
Owocna promocja
Zasady wyzwania są proste – klienci kupujący owoce i skanujący kartę PAYBACK, mogą zdobyć dodatkowe kupony o łącznej wartości 25 zł. Po pierwszym zakupie owoców za min. 6 zł klient otrzyma 10 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł. Po drugim zakupie owoców można otrzymać 20 razy więcej punktów za zakup warzyw za min. 3 zł, po trzecim dodatkowe 500 punktów przy zakupach za min. 50 zł, natomiast po czwartym kolejne 2 000 punktów przy zakupach za min. 100 PLN. Postępy podjętego wyzwania można śledzić w aplikacji PAYBACK. Udział w akcji pozwoli klientom sklepów Kaufland zyskać nawet 25 zł w punktach PAYBACK.
Regulamin i szczegóły akcji znajdują się na Kupon WOW! | Kaufland.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.