Kompania Piwowarska i M/platform rozszerzają współpracę
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
M/platform konsekwentnie wspiera rodzimy handel detaliczny, rozszerzając współpracę z kolejnymi producentami. Od 30 maja, po okresie pilotażu prowadzonego na węższej grupie sklepów, promocje Kompanii Piwowarskiej, posiadającej ponad jedną trzecią udziału w polskim rynku piwa, są dostępne dla sklepów tradycyjnych, korzystających z platformy i dedykowanego narzędzia M/promo+ w ramach stałej oferty. Nowe, atrakcyjne promocje konsumenckie na topowych markach piwnych typu Tyskie, Żubr, Lech trafią więc do szerszego grona konsumentów w całej Polsce.
M/platform to cyfrowa platforma usług, oferująca nowe możliwości sklepom detalu tradycyjnego. Jej celem jest wzmocnienie atrakcyjności polskiego, rodzinnego handlu dzięki cyfryzacji i technologii w dobie silnej konkurencji ze strony usieciowionych formatów. Pod parasolem M/platform działają cztery usługi, które umożliwiają detalistom i producentom, a finalnie także konsumentom korzystanie z dedykowanych narzędzi.
Jednym z rozwiązań jest M/promo+, dzięki któremu detaliści, a następnie kupujący, mogą korzystać z wielu ofert promocyjnych od producentów. Umożliwia to technologia oparta o możliwości urządzeń fiskalnych w połączeniu ze strategiczną współpracą z producentami FMCG. M/promo+ monitoruje sprzedaż oraz precyzyjnie rozlicza promocje w oparciu o dane paragonowe. Jednocześnie technologia poszerza możliwości promowania o nowoczesne mechanizmy, które efektywnie budują rotację, wzrost sprzedaży i liczbę konsumentów. Promocje rozliczane są w cyklach tygodniowych, zwiększając bezpieczeństwo finansowe detalistów.
Nasza współpraca w ramach M/platform to konsekwencja realizacji strategii wspierania rozwoju rynku tradycyjnego w Polsce. Kompania Piwowarska, jako lider branży piwnej, z chęcią angażuje się w innowacyjne rozwiązania i technologie, które pozwalają kreować nową jakość w handlu. M/platform to w naszych oczach cyfrowa rewolucja. Daje nam digitalowy dostęp do rynku tradycyjnego i jest narzędziem, które obecnie funkcjonuje na rynku detalicznym w największej skali. Dzięki temu możemy dotrzeć z atrakcyjną ofertą do szerokiej grupy naszych Klientów. W ramach współpracy, możemy dostosować ofertę atrakcyjnych promocji konsumenckich do potrzeb detalistów, w oparciu o dane sprzedażowe oraz precyzyjne rozliczanie. Wspólnie rozwijamy tradycyjny ekosystem, stwarzając jeszcze większe możliwości dla konsumentów, regularnie sięgających po swoje ulubione marki z naszego portfela – powiedziała Zuzanna Cetnarowicz, ekspert ds. procesów biznesowych Kompanii Piwowarskiej.
W czasach scentralizowanych promocji realizowanych przez usieciowione podmioty, dynamicznie rozwijamy nasze narzędzia, jednocześnie wspierając polski handel tradycyjny. Współpraca z największym w Polsce producentem FMCG, który zawsze był bardzo skoncentrowany na rynku tradycyjnym, realnie zwiększy portfolio oferowanych produktów, na czym skorzystają wszyscy zaangażowani w ten proces, od detalisty, po producenta, aż po konsumenta końcowego. Współpracujemy już z dwoma najważniejszymi podmiotami w tak istotnej kategorii, konsekwentnie rozszerzając grono detalistów, producentów oraz grup produktowych – dodał Michał Pląska, dyrektor zarządzający w COMP Centrum Innowacji, odpowiedzialny za rozwój M/platform.
Z M/platform korzysta już ponad 12 tysięcy tradycyjnych punktów handlowych. Poza M/promo+, w koszyku narzędzi znajdują się M/analytics – analityka sprzedaży zarówno dla detalisty, jak i producenta, obejmująca dane rzeczywiste spośród zrzeszonych sklepów, M/store – marketplace B2B, dzięki któremu detalista może w prosty sposób zamówić towar od współpracujących dystrybutorów FMCG oraz hop&shop – konsumencki program lojalnościowy w postaci aplikacji, umożliwiający detaliście oferowanie swoim klientom atrakcyjnych promocji i mechanizmów lojalnościowych, a klientom korzystanie z nich.
Synergia wspomnianych usług, opartych na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, realnie zwiększa konkurencyjność punktów tradycyjnych oraz dostarcza kupującym oferty tożsame z usieciowionym handlem.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.