Komunikaty PR

Krakowska Bonarka z kolejnym Wyjątkowym Prezentem

2022-04-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Wyjątkowy Prezent kontynuuje ekspansję. 56 sklep w sieci, 6 lokalizacja w Krakowie, 2 punkt w Bonarce. Otwarty 7 kwietnia sklep to kolejne 7500 prezentów dostępnych od ręki. W dniach otwarcia - 07.04-09.04, a specjalna oferta cenowa - rabat w wysokości 20% na całą ofertę, obowiązuje do soboty 9 kwietnia włącznie. 

 

Bonarka City Center to kolejna lokalizacja najstarszej firmy prezentowej w Polsce. Dotychczas w galerii funkcjonowała wyspa handlowa Wyjątkowego Prezentu, która cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów, co przesądziło o utworzeniu nowego punktu handlowego w dzielnicy XI Podgórze Duchackie w Krakowie. Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się 7 kwietnia, a specjalna oferta cenowa - rabat w wysokości 20% na całą ofertę - obowiązuje do soboty 9 kwietnia włącznie. 

 

Ukłon w stronę klienta

To otwarcie przyniosło firmie niezwykły biznesowy jubileusz. Sklep w Bonarce został 10 sklepem, który Wyjątkowy Prezent otworzył na podstawie “podwójnej koncepcji”, czyli w jednym centrum handlowym, z wcześniej uruchomioną wyspą.  

"Dwa koncepty w jednej galerii to przede wszystkim ogromne ułatwienie dla Klientów. Po pierwsze - rozładowanie kolejki i więcej czasu na spokojne zakupy, po drugie, możliwość kupienia Vouchera niejako "po drodze", mijając wyspę handlową  lub spokojnego przejrzenia oferty na terenie sklepu” - mówi Cezary Holenderski, Kierownik Retail Sieci Własnej. 

“Z naszych spostrzeżeń wynika, że niektórym osobom przyjemniej kupuje się w sklepie, a innym na wyspie - stąd pomysł rozwijania "podwójnej lokalizacji", począwszy od największych Galerii Handlowych” - dodaje.

 

Prezenty w Krakowie i Małopolsce

Stolica Małopolski, jak przystało na tak ogromne miasto, pozwala realizować unikalne i niespotykane przeżycia, charakterystyczne właśnie dla Krakowa - Lot Balonem nad miastem, Kąpiel Piwną, Zwiedzanie Palarni Kawy czy Ekstremalną Noc na Skale. To tylko drobna część możliwości spełniania marzeń w mieście i jego okolicach.

“Zauważyliśmy w Krakowie rosnącą popularność prezentów w formie przeżyć. Zdaje się, że krakowiacy lubią tę formę obdarowywania. Z jednej strony - jest to gwarancja emocji i świetnej zabawy, a z drugiej - elastyczność i spełnienie marzeń. Moje TOP5 prezentów w Krakowie to zdecydowanie - Lot Balonem, Jazda Ferrari, Skoki - na bungee i ze spadochronem oraz nasz hit - Kolacja w Ciemności” - kończy Cezary Holenderski.

 

O co chodzi z voucherami? 

Voucher na przeżycie jest łatwym sposobem na spełnienie marzeń. Wystarczy wybrać odpowiednią atrakcję i wręczyć taki podarunek bliskiej osobie, a ta będzie mogła zrealizować wybraną przygodę. Vouchery ważne są aż 3 lata, dzięki czemu nawet najbardziej zapracowana osoba znajdzie czas, by z niego skorzystać. 

Sklep Wyjątkowego Prezentu otworzył swoje drzwi 7 kwietnia br., na poziomie 0, między sklepami PLUS oraz SONY, w Bonarka City Center przy ul. Kamieńskiego 11 w Krakowie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.