Komunikaty PR

Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach

2020-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.


Rok po premierze, pianki z Wawelu dostępne są już w dwóch wyjątkowych smakach. Na półkach sklepów znajdziemy teraz obok Królewskiego Mleczka Waniliowego także Królewskie Mleczko Śmietankowe. Oba warianty wyróżniają się unikatowymi cechami – to jedyne na rynku pianki oblane czekoladą o charakterystycznym okrągłym kształcie. Płaska forma podkreśla ich lekkość i delikatność, zaś stylizowana litera „W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana dla zachowania świeżości oraz pełni smaku i aromatu. Na półce produkt przyciąga uwagę ciekawym, eleganckim opakowaniem w pastelowych kolorach.

Wprowadzone na rynek pod koniec 2019 roku Królewskie Mleczko było zupełną nowością w segmencie pianek, wyróżniając się nie tylko formą, ale i nowoczesną komunikacją, która zwraca uwagę konsumenta na lekkość i unikatowość produktu” - mówi Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel.Pojawienie się nowego wariantu smakowego jest więc naturalną kontynuacją rozwoju marki i potwierdzeniem ciepłego przyjęcia go na rynku. Wszyscy lubimy mieć wybór, zatem możliwość skosztowania Królewskiego Mleczka w nowej odsłonie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom lekkich słodyczy”.

Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie produkty marki Wawel, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Zakłada ona tworzenie słodyczy o prostym składzie, pozbawionym zbędnych dodatków i substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku.


Nowy produkt wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu firmy Wawel. Obejmuje ona m.in. spoty telewizyjne, o nowoczesnej i dynamicznej formie, sponsoring wybranych audycji telewizyjnych oraz intensywną kampanię DOOH. Trwa również szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media i Video, a także aktywności PR i materiały POS.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.