Komunikaty PR

Kup produkt Starbucks i otrzymaj miesiąc HBO GO w prezencie

2021-01-04  |  11:30

Szukasz pomysłu na zimowy wieczór? Od teraz przy zakupie ulubionych produktów Starbucks w dostawie – np. karmelowej Salted Caramel Latte czy świeżo wypiekanych croissantów – dostaniesz 30-dniowy dostęp do platformy HBO GO wraz z katalogiem ponad 300 seriali i 800 filmów w prezencie. Wyjątkowa promocja potrwa tylko do wyczerpania zapasów.

Podczas gdy większość Polaków długie zimowe wieczory spędza w zaciszu własnych domów, Starbucks wychodzi z atrakcyjną propozycją i do wszystkich zamówień złożonych w aplikacji Glovo dorzuca aż miesiąc HBO GO w prezencie. W ten sposób miłośnicy marki mogą skorzystać z oferty platformy, w katalogu której znajduje się przeszło 800 filmów i aż 300 seriali (z polskim lektorem, dubbingiem lub napisami) – głównie oryginalne produkcje HBO, ale też tytuły zewnętrznych dostawców. Wcześniej, między 18 a 24 grudnia, z promocji skorzystać mogli użytkownicy zarejestrowanych kart Starbucks Rewards.

- Wraz z HBO przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dla naszych Gości – użytkowników aplikacji Glovo. Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, otrzymają oni od nas w prezencie aż 30 dni abonamentu HBO GO gratis. W ten sposób chcemy umilić naszym fanom długie wieczory, które ze względu na porę roku i obowiązkowy lockdown, i tak spędzamy w większości we własnych domach – mówi Monika Motus, Starbucks Digital Loyalty Manager.

Jak skorzystać z oferty i aktywować voucher HBO GO?

Chcesz skorzystać z oferty? Zamów dowolny produkt Starbucks przez aplikację Glovo, a do zamówienia dostaniesz specjalny voucher HBO GO. Aby go aktywować, wystarczy w ciągu 7 dni wejść na stronę https://hbogo.pl/voucher i w formularzu rejestracyjnym dodać otrzymany kod, klikając na przycisk „Dodaj voucher”. Potem można się już cieszyć nieograniczonym dostępem do oferty platformy. Od końca grudnia w aplikacji Glovo dostępna jest też specjalna, dedykowana oferta HBO GO, zestaw “SeriaLove dla Dwojga”, w którym znajdują się dwie kawy do wyboru (Americano lub Latte), dwie kanapki oraz dwa ciasta – idealna propozycja dla fanów serialowych maratonów i kinomanów.


Zasady promocji

Jedna osoba może odebrać voucher tylko raz. Voucher jest wysyłany automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail (tylko w przypadku, gdy w aplikacji została zaznaczona zgoda marketingowa). Po upływie miesiąca od aktywacji do konta zostanie automatycznie przypisana płatna subskrypcja. Aby temu zapobiec, wystarczy zrezygnować z usługi przed upływem 30 dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.