Komunikaty PR

Kup produkt Starbucks i otrzymaj miesiąc HBO GO w prezencie

2021-01-04  |  11:30

Szukasz pomysłu na zimowy wieczór? Od teraz przy zakupie ulubionych produktów Starbucks w dostawie – np. karmelowej Salted Caramel Latte czy świeżo wypiekanych croissantów – dostaniesz 30-dniowy dostęp do platformy HBO GO wraz z katalogiem ponad 300 seriali i 800 filmów w prezencie. Wyjątkowa promocja potrwa tylko do wyczerpania zapasów.

Podczas gdy większość Polaków długie zimowe wieczory spędza w zaciszu własnych domów, Starbucks wychodzi z atrakcyjną propozycją i do wszystkich zamówień złożonych w aplikacji Glovo dorzuca aż miesiąc HBO GO w prezencie. W ten sposób miłośnicy marki mogą skorzystać z oferty platformy, w katalogu której znajduje się przeszło 800 filmów i aż 300 seriali (z polskim lektorem, dubbingiem lub napisami) – głównie oryginalne produkcje HBO, ale też tytuły zewnętrznych dostawców. Wcześniej, między 18 a 24 grudnia, z promocji skorzystać mogli użytkownicy zarejestrowanych kart Starbucks Rewards.

- Wraz z HBO przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dla naszych Gości – użytkowników aplikacji Glovo. Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, otrzymają oni od nas w prezencie aż 30 dni abonamentu HBO GO gratis. W ten sposób chcemy umilić naszym fanom długie wieczory, które ze względu na porę roku i obowiązkowy lockdown, i tak spędzamy w większości we własnych domach – mówi Monika Motus, Starbucks Digital Loyalty Manager.

Jak skorzystać z oferty i aktywować voucher HBO GO?

Chcesz skorzystać z oferty? Zamów dowolny produkt Starbucks przez aplikację Glovo, a do zamówienia dostaniesz specjalny voucher HBO GO. Aby go aktywować, wystarczy w ciągu 7 dni wejść na stronę https://hbogo.pl/voucher i w formularzu rejestracyjnym dodać otrzymany kod, klikając na przycisk „Dodaj voucher”. Potem można się już cieszyć nieograniczonym dostępem do oferty platformy. Od końca grudnia w aplikacji Glovo dostępna jest też specjalna, dedykowana oferta HBO GO, zestaw “SeriaLove dla Dwojga”, w którym znajdują się dwie kawy do wyboru (Americano lub Latte), dwie kanapki oraz dwa ciasta – idealna propozycja dla fanów serialowych maratonów i kinomanów.


Zasady promocji

Jedna osoba może odebrać voucher tylko raz. Voucher jest wysyłany automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail (tylko w przypadku, gdy w aplikacji została zaznaczona zgoda marketingowa). Po upływie miesiąca od aktywacji do konta zostanie automatycznie przypisana płatna subskrypcja. Aby temu zapobiec, wystarczy zrezygnować z usługi przed upływem 30 dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.