Komunikaty PR

Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek

2022-11-04  |  11:50
Biuro prasowe

Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz zachęcenie nowych klientów do korzystania z możliwości robienia szybkich i wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu. Przekaz kampanii jest zgodny z nowym pozycjonowaniem marki Żabka. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka, dzięki której można odebrać nawet 200 zł na codzienne zakupy w placówkach Żabka Nano.

Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób – po prostu zabierając produkty z półek, bez konieczności skanowania i płacenia za nie przy kasie. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila – proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność – pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.

Kampania „Kupuj, jak lubisz”

Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także w listopadzie i grudniu murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.

W spotach reklamowych w zabawny sposób pokazano historie dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

Tylko w Żabce Nano do 200 zł na zakupy

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, w ramach której można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano. Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł. Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje pushem. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni. Zasady działania promocji opisano na stronie: https://zabka-nano.pl/

Aplikacja mobilna Żappka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Liczy blisko 50 tego typu placówek, a w planach jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.