Lagardère Travel Retail ma nowy format

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Lagardère Travel Retail wprowadza nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP ze specjalną ekspozycją nowości i bestsellerów. Poza książkami, prasą, artykułami tytoniowymi, starterami i innymi produktami serwisowymi, klienci znajdą w nich też produkty z zupełniej nowej kategorii POP-UP. – To pierwszy taki salon na rynku. Powstał w oparciu o globalne trendy i badania rynku – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail.
- Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja strefowa i świetna ekspozycja oferty ułatwiają nawigację i pozwalają maksymalnie zoptymalizować proces zakupowy.
- Wyróżnikiem nowego podejścia jest m.in. strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie uzupełnić zapas wody.
- To nie pierwszy innowacyjny koncept handlowy stworzony przez Grupę Lagardère. Firma, która jest światowym liderem w segmencie travel retail, tylko w Polsce ma ok. 1000 placówek pod 40 różnymi brandami. 5 z nich (w tym 2 odświeżone i z nową identyfikacją wizualną) powstało w ciągu ostatniego pół roku.
Inmedio TOP&POP to najnowsza propozycja Grupy Lagardère Travel Retail – lidera w segmencie salonów prasowych premium. Odświeżony został m.in. logotyp, a marka zyskała nowy claim: „Top rozrywka & Pop kultura”, który nawiązuje do bogatej oferty kulturalnej i rozrywkowej dostępnej w nowym formacie. Nowe Inmedio to też zupełnie nowe podejście do doświadczenia zakupowego. Format TOP&POP został zaprojektowany w taki sposób, żeby odpowiedzieć na najważniejsze trendy konsumenckie ostatnich lat.
– Nowy format Inmedio TOP&POP maksymalnie upraszcza proces zakupowy i skraca czas potrzebny na zorientowanie się w ofercie i dokonanie trafnego wyboru. Sprzyjają temu minimalistyczny design, jasne kolory, wyraźna aranżacja strefowa, a także wyszczególnienie bestsellerów w danej kategorii – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający Travel Essentials w Grupie Lagardère Travel Retail.
Wyróżnikiem formatu TOP&POP jest m.in. strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Obecnie znajdują się w niej produkty Hagi Cosmetics i Ministerstwa Dobrego Mydła. O tym, co warto kupić i dlaczego, informują klientów ekrany LCD prezentujące nowości w strefach CZYTAM, SŁUCHAM/OGLĄDAM oraz WIEM. Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie nalać świeżej wody do swojej lub kupionej w Inmedio butelki.
– Zależało nam na tym, żeby wizyta w Inmedio TOP&POP była pod każdym względem „optymalna” – dlatego dużo uwagi poświęciliśmy doborowi produktów i aranżacji przestrzeni. Wystarczy zaledwie kilka minut, żeby zorientować się w nowościach na rynku, zasięgnąć porady doradcy i wybrać coś dla siebie – dodaje Dariusz Sinkiewicz.
Placówki w nowym formacie dzielą się na dwie części. Pierwsza, zlokalizowana przy wejściu, wyposażona jest w kasę samoobsługową, Stację Rehydrację i produkty pierwszej potrzeby, takie jak przekąski i napoje. Umożliwia szybkie i wygodne zakupy. Druga część, w centrum lokalu, ma pośrodku kasę, wokół której rozmieszczono strefy z różnymi kategoriami produktów TOP&POP. Sprzedawca-Doradca pomaga klientom w dokonaniu trafnego wyboru, wskazując trendy w różnych kategoriach: m.in. gier, książek, drobnych multimediów, prasy oraz nowatorskich artykułów tytoniowych typu heat-not-burn.
To nie pierwszy innowacyjny koncept handlowy stworzony przez Grupę Lagardère. Firma, która jest światowym liderem w segmencie travel retail, tylko w Polsce ma ok. 1000 placówek pod 40 różnymi brandami. 5 nowych lub odświeżonych z nich powstało w ciągu ostatniego pół roku. Mocna dywersyfikacja zarówno pod względem formatów, jak i lokalizacji to ważny element strategii marki, która na krajowym rynku działa już od 25 lat. Oprócz szerokiego portfolio brandów i bogatego asortymentu, Grupa gwarantuje najwyższą jakość produktów we wszystkich sklepach, co zapewnia klientom swobodę i komfort w podejmowaniu decyzji zakupowych.
– Doświadczenia z pandemii pokazały, że dywersyfikacja się opłaca. Podział biznesu na Travel i Non-Travel, Food i Non-Food itd. sprawdził się w kryzysie, podobnie jak partnerskie relacje z dostawcami i wynajmującymi oraz hybrydowa logistyka. W połączeniu z digitalizacją, to główne kierunki, w których chcemy się rozwijać – podsumowuje Dariusz Sinkiewicz.
Pierwsza placówka Inmedio TOP&POP została otwarta w grudniu w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. Do końca 3. kwartału Grupa Lagardère Travel Retail planuje otworzyć kolejne 20 lokali w nowym formacie.
LAGARDERE TRAVEL RETAIL
LAGARDERE TRAVEL RETAIL Jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, Lagardère Travel Retail, jest światowym liderem w branży handlu detalicznego w segmencie Travel Retail. Zarządzając 4 800 sklepami w 3 liniach biznesowych – Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych obszarach koncesyjnych w 39 krajach i terytoriach, spółka Lagardère Travel Retail wygenerowała 5,5 mld euro sprzedaży w 2019 r. W Polsce spółka jest obecna od 1997 roku, obecnie zarządza siecią 1000 sklepów w 3 liniach biznesowych. Sieć sklepów Inmedio to ponad 400 lokalizacji rozwijanych we współpracy z Grupą Eurocash, oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej, książki, artykuły tytoniowe, słodycze, napoje, artykuły serwisowe i inne. www.lagardere-tr.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.