Komunikaty PR

„Lato Blisko Natury” - Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego

2021-07-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani zostali popularni influencerzy oraz plantatorzy. Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg. Przewidziano również tematyczny konkurs konsumencki.

Widok miast ze skwerami, parkami, a nawet dachami obiektów handlowych usłanymi polnymi kwiatami stał się już standardem. Tymczasem idea łąk kwietnych coraz częściej znajduje zastosowanie również w rolnictwie i ma liczne zalety. Należy do nich m.in. korzystny wpływ na jakość plonów, powstawanie próchnicy w glebie oraz wzmocnienie jej struktury czy wsparcie bioróżnorodności. Od 6 lat, w ramach projektu „Kwitnące Pola”, z takiego rozwiązania korzystają plantatorzy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni producenta Cukru Królewskiego. Celem programu jest wsparcie oraz edukacja objętych programem rolników w temacie profitów z wysiewu kwietnych pasów oraz prowadzenia ekologicznych upraw. Marka przypomina o tym podczas letniej aktywacji konsumenckiej pod hasłem „Lato Blisko Natury”. Komunikacja prowadzona jest w social mediach oraz za pośrednictwem nowych opakowań flagowego produktu Cukru Królewskiego, które w połowie czerwca pojawiły się na sklepowych półkach.

- W 2016 roku po raz pierwszy uruchomiliśmy projekt „Kwitnące Pola”, wspierając wraz z naszymi plantatorami zrównoważone rolnictwo. Teraz o odpowiedzialnym procesie uprawy buraków cukrowych chcemy opowiedzieć konsumentom i tym samym uświadomić ich o w 100% naturalnym pochodzeniu Cukru Królewskiegomówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu w Südzucker Polska S.A.

W komunikację kampanii „Lato Blisko Natury” w sieci zaangażowane są także jedne z najpopularniejszych polskich influencerek lifestylowych: Ilona i Milena Krawczyńskie (@siostry_adihd), Agnieszka Antoniak (@lili.antoniak), Sylwia Dróżdż (@_sylwia_drozdz), Monika Molecka (@pysznieczyprzepysznie) oraz Ola Tatka (@olatatka_). Akcję merytorycznie oraz wizerunkowo wspiera również Grzegorz Bardowski.

Konkurs konsumencki „Lato Blisko Natury”

W lipcu w ramach kampanii „Lato Blisko Natury” marka Cukier Królewski przeprowadzi konkurs konsumencki. Zadaniem uczestników będzie przesłanie zdjęcia autorskiego deseru z wykorzystaniem dowolnego produktu Cukru Królewskiego. Informacje o konkursie znajdują się na nowym opakowaniu cukru białego 1 kg.  Na potrzeby akcji stworzono też landing page www.latobliskonatury.pl. Do wygrania są m.in. rodzinna agrowycieczka oraz zestawy piknikowe.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.