Komunikaty PR

Letnie wyzwanie Kupon WOW! w Kaufland to kolejna szansa na punkty PAYBACK

2022-07-13  |  11:55
Biuro prasowe

Zainteresowanie, jakim cieszyło się wśród klientów sieci Kaufland wyzwanie: „Wygrilluj kupon WOW”, zaowocowało kolejną wakacyjną akcją promocyjną. Sezon letni w pełni, dlatego nowa odsłona akcji dotyczyć będzie lodów. Od 7 lipca użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą zbierać wirtualne naklejki i zasilać swoje konto nowymi punktami.

Lato to czas gorących upalnych dni i chłodnych przekąsek oraz deserów. Produktem, po jaki w tym czasie sięgamy najczęściej i najchętniej, są wszelkiego rodzaju napoje chłodzące, a także lody, bez których trudno byłoby sobie wyobrazić słoneczne wakacje. To właśnie z nimi związane jest kolejne letnie wyzwanie „Kupon WOW!”, które wystartowało w drugim tygodniu lipca. Aby je podjąć, należy dysponować zarejestrowaną kartą oraz aktywną aplikacją PAYBACK. Kluczowe jest także upewnienie się, że mamy udzieloną zgodę marketingową – warto to sprawdzić w swoich ustawieniach konta PAYBACK zanim przystąpimy do wyzwania.

Lodowe wyzwanie na gorące lato

Zasady są proste – wystarczy trzy razy zrobić zakupy w sieci Kaufland za minimum 100 zł, uwzględniając w nich każdorazowo przynajmniej jeden artykuł z kategorii lodów. Za każde zakupy spełniające wymagania promocji przyznawana jest jedna wirtualna naklejka (dziennie można zdobyć jedną naklejkę). Osoba podejmująca wyzwanie może śledzić jego postępy w aplikacji PAYBACK, która informuje, ile naklejek jeszcze trzeba zdobyć. Komplet trzech wirtualnych naklejek to „Kupon WOW!” odpowiadający wartości 25 zł w punktach do zdobycia przy kolejnych zakupach za minimum 50 zł (po uprzedniej aktywacji kuponu nagrody). Akcja trwa od 7 do 27 lipca. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie: kaufland.pl/PAYBACK.

Program PAYBACK to realne oszczędności dla klientów sieci. Zgromadzone punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne na stronie programu PAYBACK i na kolejne zakupy w sklepach Kaufland lub u innych partnerów programu. Dodatkowo dla posiadaczy zarejestrowanej karty PAYBACK przewidziane są wyjątkowe promocje dostępne w aktualnej gazetce oraz w aplikacji Kaufland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.