Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna dla klientów sieci od 21 września br.
Użytkownicy aplikacji „Mój Lewiatan” będą mieli dostęp do informacji na temat aktualnych promocji w sieci, jak również tych obowiązujących w wybranych sklepach Lewiatan. Ponadto umożliwi im ona korzystanie z szerokiej bazy przepisów pochodzących z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, jak również wygodnego planowania listy zakupów. Klienci sklepów objętych programem lojalnościowym będą mogli skorzystać z elektronicznej karty “Mój Lewiatan” oraz bieżącej weryfikacji liczby uzyskanych punktów lojalnościowych. Mobilne rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów sieci. Aplikacja będzie dostępna do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.
– „Mój Lewiatan” to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje – Już ponad 70 proc. Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że oddajemy w ręce naszych klientów to pełni funkcjonalne narzędzie.
Uruchomienie aplikacji „Mój Lewiatan” zbiegło się w czasie z loterią dla klientów, w której do wygrania będą cztery kolorowe samochody marki Toyota Aygo. Loteria „Graj w kolory”, w której udział mogą wziąć wszyscy zainteresowani klienci sieci, startuje 21 września i potrwa do 18 października br. Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów w Lewiatanie o wartości minimum 30 zł i rejestracja paragonów na stronie www.grajwkolory.pl lub w aplikacji mobilnej „Mój Lewiatan”. Każdorazowa rejestracja dowodu zakupów oraz wybieranie produktów z oferty kolorowych gazetek promocyjnych zwiększa szansę klientów na wygraną w loterii.
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.