Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr
Polacy mierzą się z galopującym wzrostem cen energii. Jednym ze skutecznych sposobów na oszczędzanie jest technologia LED, która charakteryzuje się niewielkim zapotrzebowaniem na energię elektryczną, co przekłada się na niższe koszty utrzymania gospodarstwa domowego. Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Do niedawna ekologiczne rozwiązania kojarzyły się niemal wyłącznie z troską o środowisko. Obecne realia – rosnąca inflacja oraz ceny gazu i energii – wymuszają jednak zmianę myślenia.
Choć eko-rozwiązania opłaca się stosować, mając na uwadze środowisko naturalne, to też dobry sposób na oszczędność energii oraz niższe rachunki za prąd. Redukcję zużycia energii w mieszkaniach warto rozpocząć od wymiany żarówek na te typu LED. W sklepach Lidl Polska aż przez trzy dni – od poniedziałku do środy, 7-9 listopada – obowiązuje specjalna akcja promocyjna na energooszczędne żarówki LED: przy zakupie trzech produktów, trzeci (najtańszy), klienci kupią za symboliczny 1 grosz.
Akcja promocyjna na żarówki LED 2+1 za 1 grosz obowiązuje w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada, lub do wyczerpania zapasów.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.