Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr
Polacy mierzą się z galopującym wzrostem cen energii. Jednym ze skutecznych sposobów na oszczędzanie jest technologia LED, która charakteryzuje się niewielkim zapotrzebowaniem na energię elektryczną, co przekłada się na niższe koszty utrzymania gospodarstwa domowego. Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Do niedawna ekologiczne rozwiązania kojarzyły się niemal wyłącznie z troską o środowisko. Obecne realia – rosnąca inflacja oraz ceny gazu i energii – wymuszają jednak zmianę myślenia.
Choć eko-rozwiązania opłaca się stosować, mając na uwadze środowisko naturalne, to też dobry sposób na oszczędność energii oraz niższe rachunki za prąd. Redukcję zużycia energii w mieszkaniach warto rozpocząć od wymiany żarówek na te typu LED. W sklepach Lidl Polska aż przez trzy dni – od poniedziałku do środy, 7-9 listopada – obowiązuje specjalna akcja promocyjna na energooszczędne żarówki LED: przy zakupie trzech produktów, trzeci (najtańszy), klienci kupią za symboliczny 1 grosz.
Akcja promocyjna na żarówki LED 2+1 za 1 grosz obowiązuje w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada, lub do wyczerpania zapasów.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.