Lidl Polska promuje energooszczędność - trwa promocja na żarówki LED 2+1 za 1 gr
Polacy mierzą się z galopującym wzrostem cen energii. Jednym ze skutecznych sposobów na oszczędzanie jest technologia LED, która charakteryzuje się niewielkim zapotrzebowaniem na energię elektryczną, co przekłada się na niższe koszty utrzymania gospodarstwa domowego. Chcąc pomóc klientom w utrzymaniu rachunków w ryzach, Lidl Polska wprowadza specjalną promocję: od poniedziałku do środy, 7-9 listopada, klienci sklepów stacjonarnych kupią żarówki LED w ofercie „2+1 za 1 grosz”.
Do niedawna ekologiczne rozwiązania kojarzyły się niemal wyłącznie z troską o środowisko. Obecne realia – rosnąca inflacja oraz ceny gazu i energii – wymuszają jednak zmianę myślenia.
Choć eko-rozwiązania opłaca się stosować, mając na uwadze środowisko naturalne, to też dobry sposób na oszczędność energii oraz niższe rachunki za prąd. Redukcję zużycia energii w mieszkaniach warto rozpocząć od wymiany żarówek na te typu LED. W sklepach Lidl Polska aż przez trzy dni – od poniedziałku do środy, 7-9 listopada – obowiązuje specjalna akcja promocyjna na energooszczędne żarówki LED: przy zakupie trzech produktów, trzeci (najtańszy), klienci kupią za symboliczny 1 grosz.
Akcja promocyjna na żarówki LED 2+1 za 1 grosz obowiązuje w sklepach stacjonarnych Lidl Polska od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada, lub do wyczerpania zapasów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.