Lidl Polska uruchamia program oszczędnościowy z nowym kalendarzem promocji
Obserwując rosnącą inflację oraz sytuację ekonomiczną wielu rodzin, Lidl Polska uruchamia nowe promocje, dzięki którym klienci zaoszczędzą co miesiąc jeszcze więcej. Do dotychczasowych specjalnych akcji Lidl Polska, dołączone zostały: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen owoców i warzyw oraz gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus. Nowe akcje będą prowadzone co najmniej do końca listopada 2022 r.
Według szacunków GUS inflacja we wrześniu br. w stosunku do poprzedniego miesiąca wzrosła o 1,6 proc., osiągając łącznie aż 17,2 proc. Wzrost cen od kilku miesięcy dotkliwie odczuwają mieszkańcy Polski. W związku z obecną sytuacją gospodarczą, Lidl Polska uruchamia wzbogacony kalendarz promocji, dzięki którym każda rodzina będzie mogła co miesiąc zaoszczędzić jeszcze więcej. Nowe akcje będą prowadzone co najmniej do końca listopada 2022 r.
„Jesteśmy świadomi wydatków, które każdego dnia dotykają polskie rodziny. Dotychczas nasi klienci mogli korzystać z licznych promocji i kuponów w aplikacji Lidl Plus oraz dodatkowego rabatu 10 proc. dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny. Nie rezygnujemy z dotychczasowych obniżek, ale rozszerzamy je jeszcze bardziej. Naszym celem jest, aby najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów. Bogactwo akcji pozwoli klientom Lidl Polska znaleźć dodatkowe okazje na oszczędności, bez konieczności rezygnowania z produktów wysokiej jakości” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.
Duży wybór i wysoka jakość
Do dotychczasowych stałych akcji: Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu oraz kuponów w aplikacji Lidl Plus, sieć dodała nowe akcje, w ramach których kupimy produkty w niskich cenach. Są to: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen warzyw i owoców, a także gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus (jeszcze więcej kuponów w aplikacji).
Więcej informacji o nowych ofertach promocyjnych dostępnych jest na stronie Lidl.pl.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.