Komunikaty PR

Lidl Polska uruchamia program oszczędnościowy z nowym kalendarzem promocji

2022-10-12  |  05:00

Obserwując rosnącą inflację oraz sytuację ekonomiczną wielu rodzin, Lidl Polska uruchamia nowe promocje, dzięki którym klienci zaoszczędzą co miesiąc jeszcze więcej. Do dotychczasowych specjalnych akcji Lidl Polska, dołączone zostały: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen owoców i warzyw oraz gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus. Nowe akcje będą prowadzone co najmniej do końca listopada 2022 r.

Według szacunków GUS inflacja we wrześniu br. w stosunku do poprzedniego miesiąca wzrosła o 1,6 proc., osiągając łącznie aż 17,2 proc. Wzrost cen od kilku miesięcy dotkliwie odczuwają mieszkańcy Polski. W związku z obecną sytuacją gospodarczą, Lidl Polska uruchamia wzbogacony kalendarz promocji, dzięki którym każda rodzina będzie mogła co miesiąc zaoszczędzić jeszcze więcej. Nowe akcje będą prowadzone co najmniej do końca listopada 2022 r.

„Jesteśmy świadomi wydatków, które każdego dnia dotykają polskie rodziny. Dotychczas nasi klienci mogli korzystać z licznych promocji i kuponów w aplikacji Lidl Plus oraz dodatkowego rabatu 10 proc. dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny. Nie rezygnujemy z dotychczasowych obniżek, ale rozszerzamy je jeszcze bardziej. Naszym celem jest, aby najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów. Bogactwo akcji pozwoli klientom Lidl Polska znaleźć dodatkowe okazje na oszczędności, bez konieczności rezygnowania z produktów wysokiej jakości” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.


Duży wybór i wysoka jakość

Do dotychczasowych stałych akcji: Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu oraz kuponów w aplikacji Lidl Plus, sieć dodała nowe akcje, w ramach których kupimy produkty w niskich cenach. Są to: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen warzyw i owoców, a także gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus (jeszcze więcej kuponów w aplikacji).


Więcej informacji o nowych ofertach promocyjnych dostępnych jest na stronie Lidl.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.