Komunikaty PR

Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka

2021-06-01  |  12:20
Biuro prasowe

Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.

1 czerwca Żabka zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców na lody! Tego dnia obowiązuje specjalna promocja – „Na Dzień Dziecka drugi dowolny lód na patyku za 1 zł”! W promocji szeroki wybór rodzajów i smaków lodów – Magnum w polewie czekoladowej, owocowe Kaktusy, lody na patyku Wedel – waniliowe w polewie czekoladowej z orzechami lub owocowe w białej lub mlecznej czekoladzie, czy też lody Milka w czekoladzie. Jedna osoba może zakupić do trzech promocyjnych zestawów lodów na patykach.

Do dzisiaj także, we wszystkich sklepach Żabka obowiązuje promocja „Wybrane słodycze 2+1 gratis”. Każdy znajdzie zatem dla siebie coś pysznego. Przy zakupie 2 opakowań słodyczy biorących udział w promocji, trzecie opakowanie otrzymamy gratis. W ofercie tej znajdziemy między innymi czekolady Milka, czekotubkę Wedel,  ciastka Petitki Lubisie, drażetki Smarties, drażetki Smoothies Skittles czy batony KitKat Chunky i Papita. Warto zwrócić szczególną uwagę na słodkie nowości  dostępne w tym szczególnym dniu  tylko na półkach Żabki jak żelki w kształcie Pizzy, żeli Dżunglaki, cukierki Riesen, ciastka Leibnitz cakes&cream czy czekoladę Milka z ryżem lub  truskawkową czekoladę Kit Kat. W promocji dostępny także szeroki wybór ulubionych przez dzieci czekolad, batonów i jajek niespodzianek marki Kinder oraz ich nowość - ciastka Kinder Cards.

Warto wpaść dzisiaj do Żabki w drodze do kina, na plac zabaw, na basen czy spacer lub też w drodze powrotnej. W końcu Dzień Dziecka jest tylko raz w roku.

Żabka życzy dzieciom wszystkiego co najsłodsze!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.