Komunikaty PR

Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka

2021-06-01  |  12:20
Biuro prasowe

Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.

1 czerwca Żabka zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców na lody! Tego dnia obowiązuje specjalna promocja – „Na Dzień Dziecka drugi dowolny lód na patyku za 1 zł”! W promocji szeroki wybór rodzajów i smaków lodów – Magnum w polewie czekoladowej, owocowe Kaktusy, lody na patyku Wedel – waniliowe w polewie czekoladowej z orzechami lub owocowe w białej lub mlecznej czekoladzie, czy też lody Milka w czekoladzie. Jedna osoba może zakupić do trzech promocyjnych zestawów lodów na patykach.

Do dzisiaj także, we wszystkich sklepach Żabka obowiązuje promocja „Wybrane słodycze 2+1 gratis”. Każdy znajdzie zatem dla siebie coś pysznego. Przy zakupie 2 opakowań słodyczy biorących udział w promocji, trzecie opakowanie otrzymamy gratis. W ofercie tej znajdziemy między innymi czekolady Milka, czekotubkę Wedel,  ciastka Petitki Lubisie, drażetki Smarties, drażetki Smoothies Skittles czy batony KitKat Chunky i Papita. Warto zwrócić szczególną uwagę na słodkie nowości  dostępne w tym szczególnym dniu  tylko na półkach Żabki jak żelki w kształcie Pizzy, żeli Dżunglaki, cukierki Riesen, ciastka Leibnitz cakes&cream czy czekoladę Milka z ryżem lub  truskawkową czekoladę Kit Kat. W promocji dostępny także szeroki wybór ulubionych przez dzieci czekolad, batonów i jajek niespodzianek marki Kinder oraz ich nowość - ciastka Kinder Cards.

Warto wpaść dzisiaj do Żabki w drodze do kina, na plac zabaw, na basen czy spacer lub też w drodze powrotnej. W końcu Dzień Dziecka jest tylko raz w roku.

Żabka życzy dzieciom wszystkiego co najsłodsze!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.