Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka
Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.
1 czerwca Żabka zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców na lody! Tego dnia obowiązuje specjalna promocja – „Na Dzień Dziecka drugi dowolny lód na patyku za 1 zł”! W promocji szeroki wybór rodzajów i smaków lodów – Magnum w polewie czekoladowej, owocowe Kaktusy, lody na patyku Wedel – waniliowe w polewie czekoladowej z orzechami lub owocowe w białej lub mlecznej czekoladzie, czy też lody Milka w czekoladzie. Jedna osoba może zakupić do trzech promocyjnych zestawów lodów na patykach.
Do dzisiaj także, we wszystkich sklepach Żabka obowiązuje promocja „Wybrane słodycze 2+1 gratis”. Każdy znajdzie zatem dla siebie coś pysznego. Przy zakupie 2 opakowań słodyczy biorących udział w promocji, trzecie opakowanie otrzymamy gratis. W ofercie tej znajdziemy między innymi czekolady Milka, czekotubkę Wedel, ciastka Petitki Lubisie, drażetki Smarties, drażetki Smoothies Skittles czy batony KitKat Chunky i Papita. Warto zwrócić szczególną uwagę na słodkie nowości dostępne w tym szczególnym dniu tylko na półkach Żabki jak żelki w kształcie Pizzy, żeli Dżunglaki, cukierki Riesen, ciastka Leibnitz cakes&cream czy czekoladę Milka z ryżem lub truskawkową czekoladę Kit Kat. W promocji dostępny także szeroki wybór ulubionych przez dzieci czekolad, batonów i jajek niespodzianek marki Kinder oraz ich nowość - ciastka Kinder Cards.
Warto wpaść dzisiaj do Żabki w drodze do kina, na plac zabaw, na basen czy spacer lub też w drodze powrotnej. W końcu Dzień Dziecka jest tylko raz w roku.
Żabka życzy dzieciom wszystkiego co najsłodsze!

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.