Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka
Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.
1 czerwca Żabka zaprasza wszystkie dzieci i ich rodziców na lody! Tego dnia obowiązuje specjalna promocja – „Na Dzień Dziecka drugi dowolny lód na patyku za 1 zł”! W promocji szeroki wybór rodzajów i smaków lodów – Magnum w polewie czekoladowej, owocowe Kaktusy, lody na patyku Wedel – waniliowe w polewie czekoladowej z orzechami lub owocowe w białej lub mlecznej czekoladzie, czy też lody Milka w czekoladzie. Jedna osoba może zakupić do trzech promocyjnych zestawów lodów na patykach.
Do dzisiaj także, we wszystkich sklepach Żabka obowiązuje promocja „Wybrane słodycze 2+1 gratis”. Każdy znajdzie zatem dla siebie coś pysznego. Przy zakupie 2 opakowań słodyczy biorących udział w promocji, trzecie opakowanie otrzymamy gratis. W ofercie tej znajdziemy między innymi czekolady Milka, czekotubkę Wedel, ciastka Petitki Lubisie, drażetki Smarties, drażetki Smoothies Skittles czy batony KitKat Chunky i Papita. Warto zwrócić szczególną uwagę na słodkie nowości dostępne w tym szczególnym dniu tylko na półkach Żabki jak żelki w kształcie Pizzy, żeli Dżunglaki, cukierki Riesen, ciastka Leibnitz cakes&cream czy czekoladę Milka z ryżem lub truskawkową czekoladę Kit Kat. W promocji dostępny także szeroki wybór ulubionych przez dzieci czekolad, batonów i jajek niespodzianek marki Kinder oraz ich nowość - ciastka Kinder Cards.
Warto wpaść dzisiaj do Żabki w drodze do kina, na plac zabaw, na basen czy spacer lub też w drodze powrotnej. W końcu Dzień Dziecka jest tylko raz w roku.
Żabka życzy dzieciom wszystkiego co najsłodsze!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.